Τουριστική Αγορά τ. 287

32 ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΗ ΑΓΟΡΑ ΦΑΚΕΛΟΣ COVID : ΕΠΑΝΕΚΚΙΝΗΣΗ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ Τ ην αισιοδοξία του ότι η Ελλάδα έχει τις προοπτικές να πετύχει μια σαιζόν πολύ καλύτερη από πέρυσι, εξέφρασε ο γενικός γραμματέας του ΕΟΤ, Δημήτρης Φραγκάκης. Ο κ. Φραγκάκης έκανε λόγο για το στρατηγικό πλάνο προβολής και επικοινωνίας του ελληνικού τουρισμού, ενώ εστίασε στις δράσεις του ΕΟΤ, ώστε το νέο αφήγημα του ελληνικού τουρι- σμού να βρει ανταπόκριση στο διεθνές κοινό. Τα βασικότερα σημεία των τοπο- θετήσεών του αφορούν τα ακόλουθα: Προβολή: All you want is Greece Με σύνθημα το «All you want is Greece», η Ελλάδα παρουσιάζεται ως ένας προορισμός που δεν είναι μόνο «ήλιος και θάλασσα», αλλά ένας προο- ρισμός που μπορεί να προσφέρει τα πά- ντα στον επισκέπτη. Όλη η χώρα είναι ένας δυνάμει τουριστικός προορισμός για διακοπές όλο τον χρόνο. Ο ΕΟΤ έχει εκπονήσει ένα από τα μεγαλύτερα προγράμματα προβολής του ελληνικού τουρισμού, ενώ ένα πολύ υψηλό κονδύλι προορίζεται για τη δι- αφήμιση, με 18 αεροπορικές εταιρείες και 78 οργανωτές ταξιδιών της Ευρώπης (tour operators), αλλά και προβολή μέσω των εργαλείων του διαδικτύου (κοινωνικά δίκτυα κ.λπ. ). Η καμπάνια προβολής και επικοινωνί- ας αφορά την Ευρώπη και την Αμερική, με τις προσδοκίες να διαγράφονται ση- μαντικές από τις ΗΠΑ, αφού ήδη υπάρ- χουν 7 πτήσεις προγραμματισμένες ανά εβδομάδα προς Ελλάδα. Το εν λόγω επικοινωνιακό πρόγραμμα διαθέτει ευε- λιξία (budget allocation), ώστε αν χρεια- στεί να μετατεθούν πόροι και κονδύλια από μια αγορά σε μια άλλη, αυτό να γίνει γρήγορα και αποτελεσματικά. Συζητήσεις με την TUI O γενικός γραμματέας του ΕΟΤ υπο- γράμμισε πως γίνονται συζητήσεις με την TUI (τον μεγαλύτερο οργανωτή ταξιδιών παγκοσμίως) για μία μεγάλη συμφωνία συνδιαφήμισης και για φέτος το καλοκαίρι, με στόχο αυτή η ενέργεια να τρέξει και μέχρι τον Νοέμβριο, αν πά- νε όλα καλά με την πανδημία. Σε κάθε περίπτωση ο στόχος της εφετινής περι- όδου είναι η επιμήκυνσή της. Ο κ. Φρα- γκάκης εκτιμά ότι μπορεί να επιτευχθεί έως και τα μέσα Νοεμβρίου, καθώς και η συμφωνία με την TUI αυτόν τον στόχο θα εξυπηρετήσει. Το πρωτόκολλο εισόδου στη χώρα Οι επισκέπτες της Ελλάδας από τις αγορές του εξωτερικού θα πρέπει να γνωρίζουν το πρωτόκολλο εισόδου στη χώρα, που απαιτεί: α. συμπλήρωση του PLF μία ημέρα πριν την αναχώρηση, β. πιστοποιητικό εμβολιασμού, γ. PCR test έως και 72 ώρες πριν, δ. πιστοποιητικό ανάρρωσης, ε. ενεργοποίηση του Green Pass από 01/06. Τέλος Ιουνίου θα είναι ορατή η πορεία της τουριστικής κίνησης Η εικόνα της τουριστικής κίνησης στη χώρα μας θα είναι ευδιάκριτη από το τέ- λος Ιουνίου: «Γενικά αποφεύγω να κάνω προβλέψεις. Εκτιμήσεις μπορώ να κάνω. Νομίζω προς το τέλος του πρώτου εξα- μήνου, από τον Ιούνιο και μετά, θα έχου- με μια ορατή πλέον τουριστική κίνηση και μια ορατή ανάκαμψη του τουρισμού μας για φέτος. Το μεγάλο στοίχημα είναι να έρθει περισσότερος κόσμος ώστε να δουλέψουν περισσότεροι εργαζόμενοι στις τουριστικές επιχειρήσεις». Νέο αφήγημα: Άνθρωποι-αξίες-εμπειρίες Όπως δήλωσε ο γενικός γραμμα- τέας του ΕΟΤ, η στρατηγική που επε- λέγη, μετά την πρωτόγνωρη και πα- γκόσμια υγειονομική κρίση, βασίζεται στον εμπλουτισμό και τη διαφοροποί- ηση του τουριστικού προϊόντος μας: «Πρόκειται για ένα νέο αφήγημα που βασίζεται στο τρίπτυχο “άνθρωποι- αξίες-εμπειρίες’’ και πάει πέρα από το Η Ελλάδα έχει τις προοπτικές να πετύχει μια σαιζόν πολύ καλύτερη από πέρυσι. ΔΗΜΉΤΡΗΣ ΦΡΑΓΚΆΚΗΣ Γενικός γραμματέας του ΕΟΤ “ Σε κάθε περίπτωση ο στόχος της εφετινής περιόδου είναι η επιμήκυνσή της. ”

RkJQdWJsaXNoZXIy Mjg5NDY=