Τουριστική Αγορά τ. 287
5 ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΗ ΑΓΟΡΑ ΑΦΙΕΡΩΜΑ F&B MANAGEMENT 78 F&B MANAGER: Ο «ΗΓΕΤΗΣ» ΤΗΣ ΕΣΤΙΑΣΗΣ Διαχρονικά, ο Food and Beverage manager είναι αυτός που, μαζί με το επιτελείο του, ξεκινάει και τελειώνει τη μέρα του μέσα σε έναν αγώνα για το καλύτερο αποτέλεσμα στα επισιτιστικά τμήματα. 80 ΤΑΣΟΣ ΠΡΩΤΟΨΑΛΤΗΣ, ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΤΗΣ ΛΕΣΧΗΣ ΑΡΧΙΜΑΓΕΙΡΩΝ Η «Υγεία» αποτελεί τη νέα ισχυρή τάση στο F&B και αφορά πολλές πλευρές της εστίασης, όπως τη διαμόρφωση του μενού ή τα νέα δεδομένα λειτουργίας. Σε κάθε περίπτωση, η ελληνική γαστρονομία είναι ένα ισχυρό «χαρτί» που αξίζει να προβληθεί περισσότερο οργανωμένα. 82 FOOD WASTE Πώς να μειώσετε τη σπατάλη και το κόστος τροφίμων: Πρακτικές οδηγίες από τηWWF. 70 στην 25η θεση Η ΕΛΛΑΔΑ ΣΕ ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΤΙΚΟΤΗΤΑ ΣΤΟΝ ΤΟΥΡΙΣΜΟ Στην 25η θέση, από τις 140 χώρες, βρίσκεται η ελληνική οικονομία στον Παγκόσμιο Τουριστικό και Ταξιδιωτικό Δείκτη του 2019 από πλευράς ανταγωνιστικότητας. 62 αΘΗΝΑ–ΑΤΤΙΚΗ: ΠΡΟΟΠΤΙΚΕΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΤΟΥΡΙΣΜΟ ΤΗΣ ΠΡΩΤΕΥΟΥΣΑΣ Με σημαντικές οικονομικές ζημιές βρίσκει τα ξενοδοχεία της Αθήνας το άνοιγμα της τουριστικής αγοράς, αλλά και με πολύ καλές προοπτικές για τον προορισμό. 92 παρουσιαση–βEST WESTERN 4.300 ξενοδοχεία παρουσία σε 100 χώρες – 36 εκατομμύρια πελάτες/μέλη: Αυτή είναι σήμερα η Best Western. Όσο για το γραφείο της Ελλάδας, κατατάσσεται σταθερά ανάμεσα στα 3 καλύτερα του κόσμου. 74 στρατηγικη για τον τουρισμο Νότης Μαρτάκης: Μικρότερη εξάρτηση από τους tour operators, ανάπτυξη των ειδικών μορφών τουρισμού, νέα target groups ταξιδιωτών, είναι μερικές από τις τάσεις που αναδεικνύονται στο νέο διεθνές τοπίο του τουρισμού. 86 ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΣΤΑ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ Ηλεκτρονικές κλειδαριές, συστήματα παρακολούθησης και ελεγχόμενης πρόσβασης, χρηματοκιβώτια, πυρασφάλεια αποτελούν μερικές μόνο από τις παραμέτρους που συνθέτουν το τοπίο της ασφάλειας στα ξενοδοχεία. ΑΦΙΕΡΩΜΑ 98
Made with FlippingBook
RkJQdWJsaXNoZXIy Mjg5NDY=