Τουριστική Αγορά τ. 287

68 ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΗ ΑΓΟΡΑ Λαμπρινή Καρανάσιου- Ζούλοβιτς Πρόεδρος ΕΞΑΑΑ Η πρόεδρος της ΕΞΑΑΑ τονίζει σε σχέ- ση με την προβολή και προώθηση της Αθήνας: «Κοινός στόχος όλων μας πρέπει να είναι η προβολή της Αθήνας ως μιας μοναδικής στην Ευρώπη παραθαλάσσιας και νησιωτικής πόλης, με πλήθος προτά- σεις για κοντινές ημερήσιες επισκέψεις και εκδρομές, είτε εντός περιφέρειας προς τα πανέμορφα νησιά μας σε απόσταση ανα- πνοής είτε και προς γειτονικούς προορι- σμούς με ιστορικό ή περιβαλλοντικό ενδια- φέρον. Το πλέον βασικό, ωστόσο, είναι να δείξουμε από κοινού στις διεθνείς αγορές ότι η Αθήνα και τα νησιά της αποτελούν έναν ιδανικό 12μηνο προορισμό διακοπών με πλήθος καινοτόμων προϊόντων για τον επισκέπτη. Κάποια από αυτά ήδη υφίστα- νται και άλλα έχουν δρομολογηθεί και πε- ριμένουμε να τα εντάξουμε στο τουριστικό μας προϊόν. Το μεγάλο έργο στο Ελληνικό, σε συνδυ- ασμό με το Κέντρο Πολιτισμού Ι.Σ.Ν, με τα σχέδια για την ανάπτυξη και τη σύνδεση όλου του παραλιακού μετώπου, με τις μα- ρίνες μας, με πιθανό υδατοδρόμιο στο μέλ- λον, με το αναμορφωμένο Τατόι, με σχέδια για την ανάδειξη της Ελευσίνας αλλά και με πλήθος ανανεωμένων χώρων τέχνης στην πόλη, όπως π.χ. το Μουσείο Σύγχρονης Τέχνης, η Πινακοθήκη, τα ανανεωμένα μουσεία μας κ.λπ. , δημιουργούν μια ολο- καίνουργια Αθήνα στο κοντινό μέλλον, ικανή να γοητεύσει και τον πιο απαιτητικό επισκέπτη. Η Αττική στο σύνολό της διαθέτει ένα άκρως ανταγωνιστικό και ποιοτικό προϊ- όν σε ό,τι αφορά το κεφάλαιο ”Φύση και Πολιτισμός“, το οποίο συμπληρώνουν οι βασικές μας υποδομές, όπως το σύγχρονο αεροδρόμιο και μετρό, ισχυρά λιμάνια, η εξαιρετική ποιότητα των καταλυμάτων και η ειδική τουριστική υποδομή και εμπειρία μας στη φιλοξενία. Είναι εμφανές ότι έχει πολλά ισχυρά συγκριτικά πλεονεκτήματα που θα μπορούσαν να προβληθούν διε- θνώς κάτω από το ισχυρό ”brand name” της Αθήνας. Από την πλευρά μας, οι ξενο- δόχοι, αλλά και οι πολίτες θα πρόσθετα, πρέπει να φροντίσουμε για θέματα που αφορούν το μέλλον μας, λ.χ. την πράσινη ανάπτυξη και το λεγόμενο περιβαλλοντικό μας αποτύπωμα αλλά και την αρμονία στη σχέση του τοπικού πληθυσμού (του ντόπιου στοιχείου) με τον τουρισμό. Μιλώ για τη λεγόμενη ”τουριστική συνείδηση“ που απαιτείται να καλλιεργηθεί περαιτέρω, καθώς ο όρος ”value for money“ εμπεριέχει και την ικανοποίηση του επισκέπτη από τη βιωματική εμπειρία του και από την επαφή του με τους ανθρώπους του τόπου που επι- σκέφθηκε. Τα ξενοδοχεία στην Ελλάδα, και ειδικότερα στην Αθήνα μας, καθ’ όλη την περίοδο της πανδημίας Covid-19, αντα- ποκρίθηκαν ταχύτατα, με υψηλό αίσθημα ευθύνης και με άριστα αποτελέσματα. “ Η Αθήνα και τα νησιά της αποτελούν ιδανικό 12μηνο προορισμό με πλήθος καινοτόμων προϊόντων. ” Η Αττική μπορεί να αποτελέσει έναν μοναδικό στο είδος του νέο ευρωπαϊκό προορισμό, παράλληλα αστικό, διακοπών και θεματικό, καθώς διαθέτει όλες τις προϋποθέσεις γι’ αυτό και αποτελεί μια μικρογραφία όλης της χώρας. Τις πολλές δυνατότητες και το όραμα της επόμενης ημέρας περιγράφουν η πρόεδρος ΕΞΑΑΑ Λαμπρινή Καρανάσιου-Ζούλοβιτς και ο γενικός γραμματέας της ένωσης και Β’ αντιπρόεδρος ΠΟΞ, Ευγένιος Βασιλικός. Ένωση Ξενοδόχων Αθηνών-Αττικής & Αργοσαρωνικού Αττική: Στόχος να αναδειχτεί ως ένας μοναδικός στο είδος του ευρωπαϊκός προορισμός ΠΡΟΟΡΙΣΜΟΙ

RkJQdWJsaXNoZXIy Mjg5NDY=