Τουριστική Αγορά τ. 287

80 ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΗ ΑΓΟΡΑ Ο γαστρονομικός τουρισμός προσαρμόζεται στα νέα δεδομένα Η «υγεία» αποτελεί τη νέα ισχυρή τάση στο F&B και σχετίζεται με πολλές πλευρές της εστίασης, όπως τη διαμόρφωση του μενού και τα νέα δεδομένα λειτουργίας. Σε κάθε περίπτωση, η ελληνική γαστρονομία είναι ένα ισχυρό χαρτί, που αξίζει να προβληθεί περισσότερο οργανωμένα. Τάσος Πρωτοψάλτης Πρόεδρος της Λέσχης Αρχιμαγείρων Η νέα, μετά Covid, εποχή δημιουργεί νέα δεδομένα στη λειτουργία των χώρων εστίασης: αυστηρά πρωτό- κολλα που απαιτούν πιστή εφαρ- μογή και που η μη τήρησή τους επιφέρει βαριά πρόστιμα. Ο πρόεδρος της Λέσχης Αρχιμαγείρων, με την πολύχρονη εμπειρία του και τη διεθνώς αναγνωρισμένη διαδρομή στον χώρο της γαστρονομίας, μας περιγράφει το νέο περιβάλλον λειτουργίας της εστίασης. Τουριστική Αγορά: Σε αυτή τη νέα εποχή για τον τουρισμό, την εστίαση και τη γα- στρονομία, ποιες είναι οι τάσεις οι οποίες διαμορφώνονται στις μονάδες F&B; Τάσος Πρωτοψάλτης: Οι αλλαγές που επιβάλλουν αφενός τα πρωτόκολλα και αφετέρου οι νέες τάσεις στη ζήτηση περι- λαμβάνουν: α) στα ξενοδοχεία: • Αναδιαμόρφωση εσωτερικών και εξω- τερικών χώρων. Τα σχετικά πρωτόκολλα επιβάλλουν νέα δεδομένα τόσο σε έμψυχο όσο και σε άψυχο υλικό στον χώρο της εστίασης. Οι πωλήσεις, και γενικά ο τρόπος προώθησης, βασίζονται στην «υγεία». • Επιπλέον, ο επιχειρηματίας ξενοδόχος, υπό f&b management

RkJQdWJsaXNoZXIy Mjg5NDY=