Τουριστική Αγορά τ. 287

86 ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΗ ΑΓΟΡΑ ΑΦΙΕΡΩΜΑ Ηλεκτρονικές κλειδαριές, συστήματα παρακολούθησης και ελεγχόμενης πρόσβασης, χρηματοκιβώτια, πυρασφάλεια, φωτισμός, σήμανση: αποτελούν μερικές μόνο από τις παραμέτρους που συνθέτουν το πολυεπίπεδο τοπίο της ασφάλειας στα ξενοδοχεία. Κάθε ξενοδόχος θα βρεθεί μπροστά στο δίλημμα να αντιμετωπίσει όλα αυτά ως υποχρεώσεις και, έτσι, κόστος που θα πρέπει να ελαχιστοποιηθεί, ή ως επένδυση στην ποιότητα, που έχει μεγάλη σημασία κατά την επιλογή των πελατών του. Οι κίνδυνοι από την πρώτη επιλογή και οι ευκαιρίες από τη δεύτερη είναι αξιοσημείωτα στοιχεία. Ασφάλεια στα ξενοδοχεία Επένδυση στην ποιότητα ή αναγκαίο κόστος;

RkJQdWJsaXNoZXIy Mjg5NDY=