Τουριστική Αγορά τ. 287
92 ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΗ ΑΓΟΡΑ παρουσιαση 75 ΧΡΟΝΙΑ Best Western 4.300 ξενοδοχεία, 18 διαφορετικά brands, παρουσία σε 100 χώρες, 36 εκατομμύρια πελάτες Διεθνής Αλυσίδα Ξενοδοχείων Τ ο 1946, ο ξενοδόχος M.K. Guertin ιδρύ- ει στην Καλιφόρνια την εταιρεία Best Western Motels, η οποία δίνει τη δυνατό- τητα σε ξενοδόχους να «ανταλλάσσουν» πελατολόγιο, προτείνοντας συνεργα- ζόμενα καταλύματα σε ταξιδιώτες. Μέχρι το 1963 υπάρχουν 699 Best Western Motels που καλύπτουν το σύνολο των Η.Π.Α. Το 1966, με τη μεταφορά της έδρας στο Φοίνιξ, η εταιρεία εισά- γει αυστηρότερα κριτήρια επιλογής των καταλυ- μάτων, αλλά και μία σειρά υπηρεσιών πωλήσεων και προβολής, ενώ εγκαινιάζει το πρώτο κέντρο τηλεφωνικών κρατήσεων. Το 1974, η εταιρεία διαμορφώνεται πλέον σε αλυσίδα ξενοδοχείων και επεκτείνεται εκτός των ΗΠΑ. Το 1975 εντάσ- σονται τα πρώτα Best Western ξενοδοχεία στην Αυστραλία και Νέα Ζηλανδία. 3 χρόνια αργότερα κάνει την εμφάνισή της στην Ευρώπη με τα πρώ- τα ξενοδοχεία στη Μ. Βρετανία και την Ιρλανδία. Στην Ελλάδα τα πρώτα ξενοδοχεία εντάσσο- νται στην αλυσίδα το 1991. Μέσα σε 5 χρόνια, το γραφείο της Best Western Ελλάδος επεκτείνει την περιοχή ευθύνης του σε 5 χώρες και μέχρι σήμερα αναπτύσσεται. Το γραφείο της Αθήνας είναι υπεύθυνο για τη νοτιοανατολική Ευρώπη, έχοντας στην ευθύνη του 13 χώρες. Παράλληλα, εξυπηρετεί 35 ξενοδοχεία σε 9 χώρες. Από την ίδρυσή της, η Best Western παραμένει αλυσίδα που διοικείται από τους ίδιους τους ξε- νοδόχους της. Το ελληνικό γραφείο κατατάσσεται σταθερά ως ένα από τα 3 καλύτερα στον κόσμο την τελευταία 10ετία, ενώ 3 φορές έχει αναδειχτεί πρώτο στον κόσμο. Το γκρουπ της Best Western επεκτάθηκε τό- σο στην αγορά των «Economy Ξενοδοχείων» δημιουργώντας το 2016 το γκρουπ των Sure Hotels με 4 διαφορετικά brands, αλλά και στα ξενοδοχεία πολυτελείας, εξαγοράζοντας το 2019 την αλυσίδα των World Hotels. Έτσι, η αλυσίδα καλύπτει ευρύτατη γκάμα σε επίπεδο υπηρεσιών και τιμής. Σήμερα το γκρουπ Best Western διαθέτει ένα
Made with FlippingBook
RkJQdWJsaXNoZXIy Mjg5NDY=