Τουριστική Αγορά τ. 287

93 ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΗ ΑΓΟΡΑ παγκόσμιο δίκτυο 4.300 ξενοδοχείων, κάτω από 18 διαφορετικά brands με παρουσία σε 100 χώρες. Προγράμματα πιστότητας πελατών Το πρόγραμμα πιστότητας πελατών Best Western Rewards, για πάνω από 30 χρόνια απο- τελεί ένα ισχυρό εργαλείο digital marketing που στοχεύει σε περισσότερες απευθείας κρατήσεις μεμονωμένων πελατών, με χαμηλότερο κόστος. Προσφέρει μία σειρά προνομίων στους πε- λάτες της, όπως ειδικές τιμές για μέλη, πόντους για τις διαμονές που δεν λήγουν ποτέ, μίλια σε αεροπορικές εταιρείες και ένα παγκόσμιο σύστη- μα εξαργύρωσης πόντων με δωρεάν διανυκτε- ρεύσεις στα ξενοδοχεία της αλυσίδας, αλλά και σε συνεργαζόμενες εταιρείες. Σήμερα αριθμεί 36 εκατομμύρια μέλη και συνεχίζει να αναπτύσ- σεται. Το 2018, το πρόγραμμα συνέβαλε σχεδόν στο 48% των συνολικών εσόδων προς στα ξενο- δοχεία. Σχέσεις εμπιστοσύνης = Διασφάλιση ποιότητας Η φιλοσοφία της Best Western είναι πελατο- κεντρική, με έμφαση στο υψηλό επίπεδο υπη- ρεσιών ανεξαρτήτως κατηγορίας ξενοδοχείου. Το 2020, 2.037 ξενοδοχεία Best Western έλαβαν πιστοποιητικό διάκρισης TripAdvisor. Από το 2007, η αλυσίδα παρακολουθεί τους δείκτες ικανοποίησης πελατών για τα ξενοδοχεία-μέλη της, θέτοντας συγκεκριμένους στόχους για κάθε ξενοδοχείο, με τη βαθμολογία των πελατών να ενσωματώνεται στα ετήσια αποτελέσματα ελέγ- χου ποιότητας. Το πρόγραμμα διασφάλισης ποι- ότητας βοηθά στην προστασία της διαφορετικό- τητας του κάθε ξενοδοχείου, στον σχεδιασμό των ανακαινίσεων, στην αισθητική των ξενοδοχείων και πιστοποιεί τα υψηλά επίπεδα παρεχόμενων υπηρεσιών. Ενδεικτικό στοιχείο των επενδύσε- ων από τα ξενοδοχεία είναι το γεγονός ότι στην Ελλάδα και τα 6 ξενοδοχεία της αλυσίδας έχουν υλοποιήσει την τελευταία πενταετία εκτενή προ- γράμματα ανακαίνισης σε όλα δωμάτια και τους κοινόχρηστους χώρους, ενώ στην περιοχή ευθύ- νης του ελληνικού γραφείου το 30% των ξενοδο- χείων είναι νεόδμητα. Εκπαίδευση Προσωπικού – We Care Το πρόγραμμα εκπαίδευσης της αλυσίδας επεκτείνεται σε όλα τα τμήματα, καθώς και στη διαρκή επιμόρφωση του προσωπικού των ξε- νοδοχείων και των υπαλλήλων της εταιρείας. Καλύπτει ένα ευρύ φάσμα θεμάτων που εστιάζει στη διαχείριση ξενοδοχείων, τις πωλήσεις, το μάρκετινγκ, την τιμολογιακή πολιτική, τις νέες τε- χνολογίες και την ικανοποίηση των επισκεπτών. Η καινοτομία του έγκειται στην εκπαιδευτική πλατφόρμα «BWI University», ένα δυναμικό περι- βάλλον που περιέχει σεμινάρια, τεχνικές οδηγίες, εργαλεία και διεθνείς πρακτικές για κάθε τμήμα του ξενοδοχείου. Διεθνές Δίκτυο Πωλήσεων και η δύναμη της παγκόσμιας αλυσίδας Η συμμετοχή ενός ξενοδοχείου στην αλυσίδα του εξασφαλίζει τη διαπραγματευτική δύναμη μίας διεθνούς αλυσίδας. Αξιοποιεί, με σαφώς ευνοϊκότερους όρους, διεθνείς συνεργασίες αλλά και τη δυναμική μίας ομάδας πωλήσεων που δραστηριοποιείται σε 100 χώρες. Οι κε- ντρικές συμφωνίες της αλυσίδας καλύπτουν όλο το φάσμα της αγοράς, όπως είναι όλες οι travel management εταιρείες, εμβληματικοί tour operators και οι μεγαλύτερες αεροπορικές εται- ρείες. Παράλληλα, υπάρχει διαρκής παρουσία στις τοπικές αγορές μέσω εξειδικευμένων προ- γραμμάτων και συμμετοχή σε πάνω από 50 εκθέ- σεις παγκοσμίως. Καινοτομώντας, τα ευρωπαϊκά Best Western γραφεία, τον Σεπτέμβριο του 2020 διοργάνωσαν την πρώτη διαδικτυακή έκθεση, παρουσιάζοντας τους προορισμούς και τα ξενο- δοχεία διακοπών της αλυσίδας σε 80 επιλεγμέ- νους ευρωπαϊκούς τουριστικούς πράκτορες και οργανισμούς. Ισχυρό σύστημα κρατήσεων και διανομής Το www.bestwestern.com, το οποίο είναι μετα- φρασμένο σε 8 γλώσσες, εξασφαλίζει πάνω από 1 εκατομμύριο μοναδικούς επισκέπτες. Οι κρατήσεις υποστηρίζονται και από τα toll- free τηλεφωνικά κέντρα (24ωρης βάσης, σε 20 γλώσσες), ενώ η προώθηση μεγιστοποιείται μέ- σω των αεροπορικών συστημάτων. Τα ξενοδοχεία ελέγχουν, σε πραγματικό χρόνο, τη διάθεση τιμών και δωματίων σε συστήματα κρατήσεων 100 tour operators απ’ όλο τον κό- σμο, ενώ απολαμβάνουν προνομιακούς όρους σε επίπεδο κόστους και προβολής, με όλους τους OTAs. Επίσης, η αλυσίδα επανασχεδιάζει την πλατφόρμα διαχείρισης «groups & meetings» ως πρόσθετο εργαλείο κρατήσεων για τα ξενοδο- χεία της.

RkJQdWJsaXNoZXIy Mjg5NDY=