Τουριστική Αγορά τ. 288
10 ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΗ ΑΓΟΡΑ Οι επιπτώσεις του τουρι- σμού στο περιβάλλον, η οικονομική ανάκαμψη που αργεί να έλθει για τα τουρι- στικά γραφεία της Γερμανί- ας και τα σοβαρά προβλή- ματα λόγω έλλειψης εξει- δικευμένου προσωπικού ήταν τα βασικότερα θέματα στα οποία αναφέρθηκε ο πρόεδρος του DRV, Norbert Fiebig. Στο ετήσιο συνέδριο των Γερμανών τουριστικών πρα- κτόρων, που πραγματοποι- ήθηκε στο Costa Navarinο, συναντήθηκαν 450 παράγο- ντες της γερμανικής αγοράς, μέλη του DRV, και συζήτησαν τα αποτελέσματα της σαιζόν 2021 αλλά και τις προοπτικές για το 2022. Η πανδημία του κορωνοϊού πλήττει ιδιαίτερα τον κλάδο για δεύτερη συνεχόμενη χρο- νιά, με τις πωλήσεις να εμφα- νίζουν μείωση σχεδόν 70% σε σύγκριση με την περίοδο πριν από τον κορωνοϊό. Ο πρόεδρος του DRV ανέ- φερε ότι: «Ακόμα και αν το κα- λοκαίρι και το φθινόπωρο έδει- ξαν ξεκάθαρα ότι η αγάπη των Γερμανών για τα ταξίδια επέ- στρεψε, συνεχίζει να απαιτείται σταθερότητα και προβλεψιμό- τητα για τις επιχειρήσεις». Επίσης, έκανε αναφορά στην κλιματικά ουδέτερη κι- νητικότητα, που εξασφαλίζει ελευθερία ταξιδιών μακρο- πρόθεσμα, υπογραμμίζοντας ότι η ταξιδιωτική βιομηχανία μπορεί και πρέπει να κάνει πολύ περισσότερα, υιοθε- τώντας βιώσιμες και φιλικές προς το κλίμα λύσεις. «Εμείς, ως ταξιδιωτική βιομηχανία, είμαστε μέρος του προβλή- ματος, αλλά είμαστε και μέ- ρος της λύσης» υπογράμμι- σε. Ιδιαίτερη σημασία έχει η δήλωση του κ. Fiebig ότι: «Η προστασία του κλίματος δεν είναι δωρεάν και πρέπει να πείσουμε και τους ταξιδιώτες για αυτό». Το τρίτο σημείο που τό- νισε ο πρόεδρος του DRV αφορούσε το πρόβλημα εύρεσης προσωπικού, που είναι ιδιαίτερα έντονο. Πολ- λοί καλοί επαγγελματίες του τουρισμού εγκατέλειψαν τον κλάδο κατά την περίοδο της υγειονομικής κρίσης. Το 50% των ταξιδιωτικών γραφείων επιβεβαίωσε ότι έχασε υπαλλήλους στην παν- δημία ενώ το 60% αντιμετω- πίζει προβλήματα με την κά- λυψη κενών θέσεων. «Αυτή είναι μια από τις μεγάλες προ- κλήσεις του μέλλοντος και το ερώτημα είναι πώς μπορούμε να σταματήσουμε αυτή την εξέλιξη, πώς μπορούμε να την αντιμετωπίσουμε. Στην πα- ρούσα κατάσταση, είναι εξαι- ρετικά δύσκολο να εμπνεύ- σουμε νέους ανθρώπους για τον κλάδο μας» δήλωσε ο πρόεδρος του DRV. Δημήτρης Φραγκάκης: Τι ζητούν οι Γερμανοί ταξιδιω- τικοί πράκτορες Αναφορικά με την τουρι- στική κίνηση από τη Γερμα- νία προς την Ελλάδα, αξίζει να σημειωθεί ότι το 2019 πραγματοποιήθηκαν 3,7 εκα- τομμύρια αφίξεις Γερμανών ταξιδιωτών. Κατά τη διάρκεια της τελε- τής λήξης του συνεδρίου, ο γ.γ. του ΕΟΤ Δημήτρης Φρα- γκάκης δήλωσε μεταξύ άλ- λων: «Φέτος η Γερμανία ήταν και πάλι η σημαντικότερη αγο- ρά για τη χώρα μας, ενώ και οι προοπτικές για τα επόμενα χρό- νια είναι εξίσου καλές. Γι’ αυτό και συζητήσαμε με τη γερμα- νική αγορά τους στρατηγικούς στόχους για τη χώρα μας, όπως το άνοιγμα νέων ελληνικών προορισμών, την επένδυση στην αυθεντικότητα, τις πρω- τοβουλίες του κλάδου για την αειφορία». Ο γ.γ. του ΕΟΤ είχε σειρά επαφών και γεύμα εργασί- ας με τον Thomas Ellerbeck, (TUI group) τον διευθύνοντα σύμβουλο της DER Touristik, Mark Tantz, τον εμπορικό δι- ευθυντή της CONDOR, Paul Schwaiger, και εκπροσώπους μέσων μαζικής ενημέρωσης (FVW). Σε ερώτηση που του θέσα- με σχετικά με το τι ζητούν οι Γερμανοί τουριστικοί πράκτο- ρες ανέφερε: «Στις συζητήσεις που πραγματοποιήσαμε με τους Γερμανούς τουριστικούς πράκτορες μάς ρώτησαν εάν έχουμε να τους προτείνουμε κάποιους προορισμούς που δεν είναι ιδιαίτερα γνωστοί. Είναι σημαντικό ότι υπάρχει ενδιαφέ- ρον από την πλευρά τους για δι- εύρυνση των προορισμών, για νέες κατευθύνσεις, μια και αυτό ταυτίζεται και με τους δικούς μας στόχους για προώθηση τέ- τοιων προορισμών» . Στο μήνυ- μά του ο κ. Φραγκάκης ανα- φέρθηκε στις πρωτοβουλίες αναβάθμισης του τουριστικού γίγνεσθαι, ώστε να μπορούμε να απευθυνόμαστε σε όλες τις ηλικίες, σε όλο τον κόσμο. Συνέδριο Γερμανών τουριστικών πρακτόρων (DRV) Αναζητούν νέους, λιγότερο γνωστούς προορισμούς. ΕΙΔΗΣΕΙΣ
Made with FlippingBook
RkJQdWJsaXNoZXIy Mjg5NDY=