Τουριστική Αγορά τ. 288

4 ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΗ ΑΓΟΡΑ 12 Φάκελος: Δυναμική ανάκαμψη Ταχεία ανάκαμψη, επέκταση τουριστικής περιόδου και αισιόδοξες προοπτικές για το 2022. Αυτά είναι τα ευχάριστα νέα που προκύπτουν από την εξέλιξη αφίξεων και εισπράξεων αλλά και τις παρακρατήσεις σε εθνικό επίπεδο. Πόσο όμως η ανάκαμψη τους αφορά όλους; ΕΙΔΗΣΕΟΓΡΑΦΙΑ 06 Σημαντικές ειδήσεις από την ελληνική και παγκόσμια τουριστική αγορά. MeetinGreece News 68 Ειδήσεις, Συνεντεύξεις, Απόψεις, Σχόλια, Επενδύσεις,Τάσεις και Προτάσεις για την ελληνική και διεθνή αγορά του M.I.C.E. ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ 14 Το νέο τοπίο Ο χάρτης της τουριστικής ζήτησης για την Ελλάδα ανά χώρα μπορεί να παρουσιάζει μεταβολές, αλλά οι βασικές αγορές της Γερμανίας, του Ηνωμένου Βασίλειου, της Γαλλίας, των ΗΠΑ και της Ρωσίας διατηρούν τη σημαντικότητά τους. 20 Οι αγορές αναλυτικά Αναλυτική παρουσίαση των τριών σημαντικότερων αγορών φέτος: Γερμανίας, Μ. Βρετανίας και Γαλλίας 26 Πρόσωπα – Συνεντεύξεις Οι απόψεις εννέα από τους σημαντικότερους εκπροσώπους τουριστικών φορέων και συνδέσμων για την ανάκαμψη του ελληνικού τουρισμού 54 Τα διεθνή ταξίδια επιστρέφουν Θεωρώντας το υφιστάμενο σύστημα κατάταξης των χωρών σε χρωματικό πίνακα επικινδυνότητας ξεπερασμένο, φορείς καλούν τις κυβερνήσεις της ΕΕ να κινηθούν προς μια προσέγγιση κινδύνου ανά ταξιδιώτη και όχι ανά χώρα. 60 Αφιέρωμα: Πρωινό στα ξενοδοχεία Το πρωινό έχει καθιερωθεί διεθνώς από τους σύγχρονους διατροφολόγους ως το πολυτιμότερο γεύμα της ημέρας. Στα ξενοδοχεία αποτελεί ένα από τα πλέον χαρακτηριστικά γεύματά τους.

RkJQdWJsaXNoZXIy Mjg5NDY=