Τουριστική Αγορά τ. 288

60 ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΗ ΑΓΟΡΑ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΕΛΛΗ ΙΚΌ ΠΡΩΙΝΌ Το πρωινό έχει καθιερωθεί διεθνώς από τους σύγχρονους διατροφολόγους ως το πολυτιμότερο γεύμα της ημέρας. Στα ξενοδοχεία αποτελεί ένα από τα πλέον χαρακτηριστικά γεύματα. Η πρωτοβουλία του ΞΕΕ «Ελληνικό Πρωινό» έχει στόχο να φέρει τη γευστική ταυτότητα κάθε τόπου στο πρωινό τραπέζι των ξενοδοχείων. ΚΑΙ BREAKFAST… ΑΛΆ ΕΛΛΗΝΙΚΆ Το πρωινό στα ξενοδοχεία Ε πιστημονικές μελέτες καταδει- κνύουν ότι ένα πλήρες πρωινό στηρίζει διατροφικά τον αν- θρώπινο οργανισμό σε όλες τις δραστηριότητές του. Δεν είναι άλλωστε τυχαίο το γνωστό απόφθεγμα που αναφέρει «το πρωί να τρέφεσαι σαν βασιλιάς»... Οι σύμβουλοι διατροφής εξειδικευ- μένων στην υγεία ιδρυμάτων υπο- στηρίζουν ότι, ιδανικά, θα πρέπει να καταναλώνουμε τουλάχιστον το 25% των θερμίδων της ημέρας από το πρω- ινό – ποσοστό ικανό να μας εφοδιάσει σωστά για το ξεκίνημά της. Δυστυχώς, σήμερα οι περισσότεροι άνθρωποι, καθώς έχουν μια πολυάσχολη ζωή, παραλείπουν το πρωινό εντελώς. Έπειτα από τη «νηστεία» της νύχτας, ο οργανισμός έχει ανάγκη από ενέργεια για να λειτουργήσει σωστά και το πρωι- νό γεύμα, όπως αναφέρει και η αγγλική λέξη «breakfast» (break the fast = διακό- πτω τη νηστεία), προσφέρει στον οργα- νισμό αυτήν την απαιτούμενη ενέργεια. Ο σύγχρονος επισκέπτης ενός προο- ρισμού συμπεριλαμβάνει τη γαστρονο- μία στην ταξιδιωτική του εμπειρία και πολλές φορές αυτή έχει καταλυτικό ρό- λο στις επιλογές του. Η διατροφή παίζει πλέον βασικό και καθοριστικό, πολλές φορές, ρόλο. Οι τουρίστες δεν αρκού- νται στο τρίπτυχο «ήλιος-θάλασσα-αμ-

RkJQdWJsaXNoZXIy Mjg5NDY=