Τουριστική Αγορά τ. 288

7 ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΗ ΑΓΟΡΑ Στην εντυπωσιακή εκδή- λωση που διήρκησε πάνω από δέκα ώρες, συμμετεί- χαν τα τρία ξενοδοχεία πέ- ριξ της πλατείας Ομονοί- ας, Brown Acropol, DAVE Red Athens και Lighthouse Athens, τα οποία στοχεύουν στην αναβίωση της αίγλης του ιστορικού κέντρου της πόλης. Ο συνιδρυτής της Brown Hotels, Leon Avigad, τόνισε πως το εγχείρημα της Brown Hotels δεν είναι μόνο επεν- δυτικό, αλλά μια κοινωνι- κή και πολιτιστική αλλαγή που συντελείται στην Ομό- νοια, μέσα από την αναβί- ωση της πρότερης αίγλης της περιοχής. Ο στόχος της Brown Hotels είναι να γίνει η Ομόνοια ένας πόλος έλξης όλων των δημιουργικών δυ- νάμεων της πόλης, αλλά και μια ενδιαφέρουσα πρόταση φιλοξενίας και διασκέδασης, τόσο για τους επισκέπτες όσο και για τους κατοίκους. Τα δώδεκα ξενοδοχεία που θα λειτουργήσουν το προσε- χές διάστημα πέριξ της πλα- τείας θα διαθέτουν ιδιαίτερα εστιατόρια, rooftops με πα- νοραμική θέα της πόλης και ιδιαίτερα clubs, ώστε να δη- μιουργηθεί στο κέντρο μια μοναδική πρόταση φιλοξενί- ας και διασκέδασης. Οι 6 τάσεις στα ταξίδια καταγράφονται σε παγκό- σμια έρευνα της American Express «Ανεβαίνουν» τα τουριστι- κά γραφεία Οι καταναλωτές απευθύ- νονται σε ταξιδιωτικούς συμ- βούλους, για να τους βοηθή- σουν σε ένα πολύπλοκο περι- βάλλον ταξιδιών. Μεγαλύτερα ταξίδια – λιγό- τερες αγορές Μια θετική εμπειρία στα μέρη όπου ταξιδεύουν, ανα- ζητούν οι ταξιδιώτες. Το 83% συμφωνούν ότι πάντα ψωνίζουν και γευματί- ζουν σε μικρές επιχειρήσεις στο ταξίδι τους, προκειμένου να στηρίξουν την τοπική οι- κονομία, και το 82% δηλώ- νουν ότι αναζητούν προο- ρισμούς όπου μπορούν να ενσωματωθούν στην τοπική τους κουλτούρα. Πιστώσεις και vouchers Οι καταναλωτές αναζητούν νέους τρόπους δαπανών για τα ταξίδια τους με πιστώ- σεις και vouchers, όπως τα eCredits και τα ταξιδιωτικά vouchers, αρκεί να μπορούν εύκολα να δουν τι έχουν και πότε λήγουν. Στροφή στην αειφορία και τον υπεύθυνο τουρισμό Η νοοτροπία των κατανα- λωτών έχει αλλάξει. Το 50% των ταξιδιωτών δηλώνουν ότι ενδιαφέρονται περισσότερο για υπεύθυνο τουρισμό και το 87% ότι θέλουν να έχουν θετι- κό αντίκτυπο στην κοινότητα που επισκέπτονται. Αυξημένες δυνατότητες για συμμετοχή των brands Δύο στους πέντε κατανα- λωτές δηλώνουν ότι δεν λαμ- βάνουν αρκετές πληροφορί- ες σχετικά με τις κοινωνικές και περιβαλλοντικές επιπτώ- σεις των ταξιδιών τους. Ευελιξία: η λέξη-κλειδί Με το μέλλον των ταξιδιών να παραμένει αβέβαιο λόγω των διακυμάνσεων των ταξι- διωτικών περιορισμών, είναι σημαντικό να υπάρχει σχέδιο Α, Β ακόμα και Γ. 6 τάσεις στα ταξίδια Η επιβατική κίνηση του Αεροδρομίου Αθηνών εμ- φανίζει μείωση κατά 57,9% στο εννεάμηνο, σε σύγκρι- ση με το 2019, και αύξη- ση έναντι του 2020 κατά 22,5%. Στην εγχώρια αγορά, η επιβατική κίνηση ήταν κατά 24,2% μειωμένη σε σχέση με το 2019, ενώ η διεθνής επιβα- τική κίνηση παρουσίασε μεί- ωση κατά 38,4% σε σύγκριση με το 2019. Εξετάζοντας την πορεία της κίνησης ανά μή- να, καθώς και τις διαφορές από τον προηγούμενο χρόνο (2020) και το 2019, παρατη- ρούμε μια τάση βελτίωσης της ταχύτητας ανάκαμψης από τον Ιούνιο και μετά, η οποία προσπαθεί να σταθε- ροποιηθεί. Σε επίπεδο εννεαμήνου, οι επιβάτες εσωτερικού ξεπέρα- σαν τα επίπεδα του 2020 κα- τά 27,1%, ενώ οι διεθνείς επι- βάτες κατά 19,7%, όμως τόσο οι επιβάτες εσωτερικού όσο και οι εξωτερικού παρέμει- ναν κάτω από τα επίπεδα του 2019 κατά 46,9% και 62,8% αντίστοιχα. Αεροδρόμιο Αθήνας: –58% η κίνηση στο εννεάμηνο έναντι του 2019 Brown Hotels: Στόχος να αλλάξει την Ομόνοια

RkJQdWJsaXNoZXIy Mjg5NDY=