Τουριστική Αγορά τ. 288

81 ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΗ ΑΓΟΡΑ της προβλήτας της κρουαζιέρας, η οποία θα φιλοξενεί κρουαζιερόπλοια μήκους άνω των 300μ. Έπεται η ανά- πλαση του φαληρικού όρμου – με τη μαρίνα του Αλίμου, τα ξενοδοχεία, τους χώρους εστίασης-αναψυχής και τα γραφεία. Ακολουθεί ακόμη το mega project του Ελληνικού. Στα επόμενα χρόνια, δηλαδή, θα έχουν γίνει όλα τα έργα υποδομών για να δεχτούν μετά την οικιστική και εμπορική ανάπτυξη. Το Ελληνικό από μόνο του μπορεί να μετατραπεί στο Μονακό της Μεσογείου, και όχι μόνον, δεδομένου ότι έχει κα- ταπληκτικό κλίμα, την απαράμιλλη θά- λασσα του Αργοσαρωνικού, την ιστορία της περιοχής, την εύκολη πρόσβαση σε όλα τα νησιά, αλλά και το γεγονός ότι θα είναι ένα νέο προάστιο δομη- μένο «from–scratch» και με high–end υποδομές, κτηριακές εγκαταστάσεις και facilities, που δεν θα υπάρχουν αντί- στοιχες στη ΝΑ Ευρώπη. Στη συνέχεια είναι το project της Grivalia Hospitality στα Αστέρια της Γλυφάδας, με την ξενοδοχειακή ανάπτυξη. Η διαδρομή κλείνει με την επένδυση στον Αστέ- ρα της Βουλιαγμένης της AGC Equity Partners, με στόχο την αναβάθμιση των ξενοδοχείων, των πολυτελών βιλών και της μαρίνας της Βουλιαγμένης. Πέραν αυτών, υπάρχουν τα έργα υπο- δομών και ανάπλασης στο κέντρο της Αθήνας εκτός από τα σημαντικά έργα διεθνούς εμβέλειας, τα οποία είναι ήδη σε εξέλιξη, τα οποία αφορούν άμεσα ή έμμεσα τον τουρισμό (με προϋπολογι- σμό άνω των 4 δισ. ευρώ) και κατευθύ- νονται σε τουριστικές υποδομές που μπορούν να μεταμορφώσουν τη χώρα, όπως τα κονδύλια για την τουριστική ανάπτυξη, για την αναβάθμιση και τον εκσυγχρονισμό των νοσοκομείων, την ηλεκτρική διασύνδεση νησιών και Πε- λοποννήσου, τις οπτικές ίνες σε νησιά, την αναβάθμιση δικτύων ύδρευσης/ αποχέτευσης, διαχείρισης απορριμμά- των και τις στρατηγικές αναπλάσεις. Επίσης, στα έργα αυτά μπορούμε να εντάξουμε τα 14 αεροδρόμια της Fraport Greece, το νέο αεροδρόμιο στο Καστέλλι Ηρακλείου, τα 23 περιφερει- ακά αεροδρόμια, τις ιδιωτικοποιήσεις του ΤΑΙΠΕΔ, τα 3.000 στρέμματα στο αεροδρόμιο Ηρακλείου, ενώ μεγάλο έργο υποδομής για τον ελληνικό τουρι- σμό στο μέλλον είναι η προβλεπόμενη μεγάλη επέκταση του Αεροδρομίου «Ελ. Βενιζέλος» της Αθήνας. Όμως δεν είναι μόνο η Αθηναϊκή Ρι- βιέρα αλλά και το κέντρο της Αθήνας, το οποίο αναβαθμίζεται με την ανακα- τασκευή πλατειών σε έκταση περίπου 195 στρεμμάτων, τη δημιουργία νέων πεζόδρομων και τη συντήρηση των ήδη υπάρχοντων πεζόδρομων και πε- ζοδρομίων. Επίσης, σημαντικές είναι: η κατασκευή γραμμή 4 του Μετρό με τους 15 σταθμούς, συνδέοντας το Γαλά- τσι με το Γουδή μέσω της Κυψέλης και του Κολωνακίου και προσφέροντας ευ- καιρίες στο real estate όπου υπάρχουν στάσεις, αλλά και στο Μητροπολιτικό Πάρκο στο Γουδή –έκτασης 965 στρεμ- μάτων–, η διπλή ανάπλαση στη Λεω- φόρο Αλεξάνδρας και τον Βοτανικό –σε έκταση 220 στρεμμάτων–, η άγνωστη όαση των 135 στρεμμάτων στο αρχαιο- λογικό άλσος της Ακαδημίας Πλάτωνος, αλλά και η αξιοποίηση του ακινήτου της ΠΥΡΚΑΛ, όπου θα μεταφερθούν 9 υπουργεία και οργανισμοί στο οικόπε- “ Θεωρείται πως εάν εφαρμοσθεί ολοκληρωμένη εθνική στρατηγική και σχέδιο για την εξοχική κατοικία, μπορεί να αποδειχθεί «Ελντοράντο» για τη χώρα, φέρνοντας 1,5 δισ. ευρώ στα κρατικά ταμεία σε ετήσια βάση. ”

RkJQdWJsaXNoZXIy Mjg5NDY=