Τουριστική Αγορά τ. 289
18 ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΗ ΑΓΟΡΑ A νέλαβε τα καθήκοντά του το καλοκαίρι του 2019 και ως εκ τούτου είναι βασικός παράγοντας στο θέμα του επικοινωνια- κού χειρισμού του ελληνικού Τουρισμού, την κρίσιμη αυτή περίοδο. Τα αποτελέ- σματα από τη σημερινή εικόνα της χώρας στη διεθνή τουριστική αγορά είναι πολύ καλά. Αν και το ιδιαίτερα θετικό αυτό αποτέλεσμα δεν μπορεί να αποδοθεί αποκλειστικά στην καμπάνια του ΕΟΤ, θα ήταν άδικο να μην αποδοθούν σε αυτήν τα σχετικά εύσημα. Ο Δ. Φραγκάκης μιλάει στην Τουριστική Αγορά για τις προτεραιότητες του 2022, μας δίνει τα βασικά χαρακτηριστικά της φετινής εκστρατείας και αναφέρεται στη καμπάνια για το city brake και τον χειμερινό τουρισμό, δύο τομείς που αντιμετώ- πισαν και συνεχίζουν να αντιμετωπίζουν σοβαρά προβλήματα. Ποια ήταν τα αποτελέσματα της χρονιάς που πέρασε και ποιες οι προβλέψεις σας για το 2022; Ποιες είναι οι προτεραιότητες που έχετε θέσει για το 2022; Ο ελληνικός Τουρισμός έχει επιδείξει μια αξι- οσημείωτη ανθεκτικότητα αυτά τα δύο χρόνια της πανδημίας, μια περίοδο που συνιστά και τη μεγαλύτερη κρίση της ιστορίας του. Το 2020 περά- σαμε την πιο δύσκολη φάση και χωρίς ουσιαστικά ιδιαίτερα όπλα στη φαρέτρα μας, καταφέραμε να έχουμε 4,2 δις ευρώ έσοδα από τον τουρισμό. ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ Δημήτρης Φραγκάκης Γενικός Γραμματέας ΕΟΤ Το «All You Want is Greece» παραμένει το κεντρικό μας moto Στόχοι 2022: Να ξεκινήσει η σεζόν τον Απρίλιο, να ανοίξουμε νέες αγορές, να διατηρήσουμε υψηλά τη μέση –κατά κεφαλήν– δαπάνη και να διευρύνουμε την τουριστική περίοδο.
Made with FlippingBook
RkJQdWJsaXNoZXIy Mjg5NDY=