Τουριστική Αγορά τ. 289

20 ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΗ ΑΓΟΡΑ όσο γίνεται περισσότερο σε καμπάνια μέσα στον χρόνο, ανάλογα φυσικά την χρονική περίοδο, τη συγκυρία, τους στόχους μας. Ακόμα και μέσα στην καρδιά της πανδημίας ο ΕΟΤ δεν έμεινε αδρανής αλλά πραγματοποίησε πολύ προσεκτικές και πολύ στοχευμένες καμπάνιες στο εξωτερικό. Μέχρι σήμερα έχουμε υλοποιήσει 5 κεντρικές καμπάνιες, από τον Μάιο του 2020 μέχρι τώρα, ενώ τρέξαμε παράλληλα και την καμπάνια για τα νησιά του Βορειοανατολικού Αιγαίου που αντιμε- τώπιζαν πρόβλημα με το Μεταναστευτικό. Σε λίγες εβδομάδες ξεκινάμε στο εξωτερικό την προβολή των προορισμών city breaks, μία πολύ έξυπνη καμπάνια η οποία θα προκαλέσει αίσθη- ση και τον Μάρτιο ξεκινάμε σταδιακά τη μεγάλη καλοκαιρινή καμπάνια που θα είναι ουσιαστικά και η «ναυαρχίδα» της προβολής μας για φέτος το καλοκαίρι. Το «All You Want is Greece» παραμένει το κε- ντρικό μας moto, αλλά εμπλουτίζεται και ενισχύε- ται με νέες εμπειρίες που μπορεί κάποιος να ζήσει στην Ελλάδα όλες τις εποχές. Ο ΕΟΤ κατάφερε να συνεισφέρει κι αυτός τις δυ- νάμεις του ώστε τα τελευταία δύο χρόνια να κρα- τηθεί ψηλά η φήμη της χώρας μας στο εξωτερικό, όσον αφορά τον τουρισμό. Και φέτος, λοιπόν, θα τα δώσουμε όλα ώστε να έχουμε το μέγιστο δυνα- τό αποτέλεσμα και να συμβάλλουμε να ενισχυθεί όσο γίνεται περισσότερο ο τουρισμός μας και φυσικά το εισόδημα των ανθρώπων που ασχολού- νται με τον κλάδο σε όλη τη χώρα. Πολλοί μεγάλοι tour operators παρατηρούν σημαντική μείωση των προκρατήσεων έναντι των κρατήσεων της τελευταίας στιγμής, λόγω της ρευστότητας και αλλαγής των συνθηκών / μέτρων που επηρεάζουν τα ταξίδια. Σας προβληματίζει το θέμα των ταχύτατων – και συχνά απρόβλεπτων – αλλαγών στις κρατή- σεις/πτήσεις/τουριστική κίνηση; Πώς το αντι- μετωπίζετε; Έχει εξασφαλιστεί ευελιξία στην καμπάνια; Και αν ναι, με ποιο τρόπο; Δεν έχουμε αυταπάτες όσον αφορά τη φετινή σεζόν. Γνωρίζουμε τις δυσκολίες και τις αβεβαιό- τητες που θα αντιμετωπίσουμε οι οποίες οφείλο- νται στο γεγονός ότι θα είναι και το 2022 άλλη μία covid χρονιά. Έχουμε, όμως, συνηθίσει στα δύσκολα και, αν θέλετε, μέσα από αυτή την πρωτοφανή περιπέτεια έχουμε γίνει καλύτεροι. Έχουμε μάθει να είμαστε πιο ευέλικτοι και πιο προσαρμόσιμοι. Με αυτή την ευελιξία θα πορευτούμε και το 2022, καθώς πράγματι η πανδημία μας έχει επιφυλάξει πολλές δυσάρεστες εκπλήξεις μέχρι σήμερα και όπως σας είπα και πριν, υπήρξε πράγματι μία κάμψη στις κρατήσεις, λόγω της Όμικρον. Όμως η ζήτηση για τη χώρα μας παραμένει εξαιρετικά υψηλή, ενώ έχουμε επιτύχει και πολύ σημαντικές επιδόσεις στην ασφάλεια και στην παροχή πολύ καλών υπηρεσιών που μας καθιστά εξαιρετικά ανταγωνιστικούς και φέτος. Οι καμπάνιες μας είναι και αυτές προσαρμο- σμένες στα νέα δεδομένα και στις μεταβολές που τυχόν υπάρξουν στην πορεία. Το μείγμα των μέσων που απευθυνόμαστε, των κοινών και των αγορών που στοχεύουμε είναι πολύ συγκεκριμένο αλλά μεταβάλλεται ανάλογα με τις υγειονομικές συνθήκες και την συγκυρία. Τα 17 γραφεία μας στο εξωτερικό αποτελούν τους σημαντικότερους βραχίονες άσκησης αυτής της πολιτικής, αλλά και πολύ ευαίσθητες κεραίες που μας μεταφέρουν το κλίμα κάθε φορά. Για εμάς έχει, άλλωστε, πολύ μεγάλη σημασία όχι απλώς να υλοποιήσουμε ένα πρόγραμμα προβολής, αλλά να είμαστε αποτε- λεσματικοί και να πιάνουν τόπο τα χρήματα των φορολογουμένων. “ Το «All You Want is Greece» παραμένει το κεντρικό μας moto, αλλά εμπλουτίζεται και ενισχύεται με νέες εμπειρίες που μπορεί κάποιος να ζήσει στην Ελλάδα όλες τις εποχές. ”

RkJQdWJsaXNoZXIy Mjg5NDY=