Τουριστική Αγορά τ. 289
52 ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΗ ΑΓΟΡΑ Η Τουριστική Αγορά ήταν υποστηρικτής επικοινωνίας και σας παρουσιάζουμε τα βασικότερα σημεία και συ- μπεράσματα των δύο αυτών εκδηλώσεων. Συντονισμένοι στις ανά- γκες της νέας εποχής και τις προοπτικές των νέων τεχνολογιών, μέσα από αυτό το άρθρο σάς παρέχουμε τη δυνατότητα με τη χρήση των QRcodes να δείτε από το κινητό σας –και όχι μόνο– μερικές από τις σημαντικές ομιλίες και panel των συνεδρίων. 5 ο Διεθνές Φόρουμ Φιλοξενίας Αξία, service και eco-friendly οδηγούν στην ικανοποίηση των τουριστών Οι τάσεις που θα καθορίσουν την επόμενη ημέρα του Τουρισμού και της Φιλοξενίας, στη μετά-Covid εποχή στην Ελλάδα και παγκοσμίως, παρουσιάστη- καν στο διεθνές φόρουμ που διοργά- νωσε το Ξενοδοχειακό Επιμελητήριο της Ελλάδος με την υποστήριξη της Phocuswright. Νέες καταναλωτικές συμπεριφορές και η διαχείρισή τους από τα τμήματα marketing και sales των ξενοδοχείων και ταυτόχρονα η ανάδειξη της βιωσι- μότητας ως μοχλός ανάπτυξης του του- ρισμού μετά την πανδημία, ήταν κάποια από τα βασικά σημεία της ατζέντας της φετινής διοργάνωσης, της οποίας χορη- γός ήταν η Xenia. H εκδήλωση άνοιξε με τους χαιρετισμούς του προέδρου του ΞΕΕ και οικοδεσπότη, Αλέξανδρου Βασιλικού ο οποίος υπογράμμισε ότι η αποκωδικοποίηση της νέας πραγματι- κότητας θα είναι καθοριστική στη στρα- τηγική και στη λήψη αποφάσεων από POST COVID Νέες τάσεις και προτιμήσεις στη ζήτηση, νέα δεδομένα, δυνατότητες και απαιτήσεις που δημιουργούνται με την αξιοποίηση των νέων τεχνολογιών, προβλέψεις για το αύριο και εκτιμήσεις για την κρίση και το νέο τοπίο που διαμορφώνεται για τον τουρισμό, ήταν τα βασικά θέματα που αναλύθηκαν στα 2 βασικά event που πραγματοποιήθηκαν κατά τη διάρκεια της Χenia, τo 5o Διεθνές Φόρουμ Φιλοξενίας που διοργανώθηκε από το ΞΕΕ και το Digi Hotel. Ανακάμπτει η κίνηση. Νέα δεδομένα και τάσεις στον τουρισμό. ΟΤΟΥΡΙΣΜΌΣ ΣΤΗ ΜΕΤΆ COVID ΕΠΟΧΉ
Made with FlippingBook
RkJQdWJsaXNoZXIy Mjg5NDY=