Τουριστική Αγορά τ. 289

55 ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΗ ΑΓΟΡΑ Digi Hotel Digital εργαλεία και trends. Η επόμε- νη μέρα του ελληνικού Τουρισμού Η επόμενη ημέρα του ελληνικού Του- ρισμού και ο κυρίαρχος, πλέον, ρόλος του digital, αποτέλεσαν τον κορμό της θεματολογίας του 3ήμερου event για το digital marketing της ξενοδοχειακής βι- ομηχανίας που πραγματοποιήθηκε στη Xenia 2021. Στελέχη και ειδικοί του digital mar- keting αλλά και στελέχη της αγοράς παρουσίασαν τις εξελίξεις, τάσεις και προκλήσεις στον παγκόσμιο τουρισμό στην post covid εποχή και χαρτογράφη- σαν το νέο κυρίαρχο ρόλο του digital στη βιομηχανία της Φιλοξενίας καθώς και τα αμέτρητα, πανίσχυρα εργαλεία που προσφέρει. Οι ομιλητές εξήγησαν πως οι τεχνολο- γίες αιχμής που κάνουν έξυπνο ένα ξε- νοδοχείο και επιτρέπουν στους πελάτες του να χρησιμοποιεί ανέπαφα πολλές από τις υπηρεσίες, είναι κάτι που επιτα- χύνθηκε κατά την περίοδο της πανδημί- ας και προφανώς θα μείνει όχι μόνο ως συνήθεια αλλά και ως έξτρα υπηρεσία. O ψηφιακός κόσμος της διαφήμισης και του μάρκετινγκ για τον κλάδο των ξε- νοδοχείων, τα ψηφιακά δεδομένα, αλλά και τα νέα digital κανάλια που εμπλου- τίζουν το ξενοδοχειακό προϊόν και φέρνουν έσοδα στο ξενοδοχείο, ήταν τα θέματα που κυριάρχησαν στις εργασίες της δεύτερης ημέρας του Digi Hotel. Ανάμεσα στα θέματα που ανέλυσαν οι ομιλητές ήταν: ■ ■ Στο panel με θέμα «Hotel Digital Marketing: Η επόμενη μέρα», πα- ρουσιάστηκαν όλες οι τελευταίες εξελίξεις στο ψηφιακό μάρκετινγκ. Ακολούθησε το workshop «Χτίζοντας μια 360 digital στρατηγική από το μη- δέν» όπου αναλύθηκε κάθε βήμα που απαιτείται για μια σωστή στρατηγική διαφήμισης ενός ξενοδοχείου. ■ ■ Το Search Marketing και το Check list για το 2022 για τα θέματα SEO and Google ads, οι βασικές πλατφόρμες της Digital Διαφήμισης και τα υπέρ και τα κατά της κάθε μίας. ■ ■ Οι διαφημίσεις αιχμής μέσω βίντεο και οι δυνατότητές τους παρουσιά- στηκαν σε ομιλία της με τίτλο «The Rise of Video Ads». ■ ■ Η Check list αξιολόγησης των bloggers και των influencers, που τα ξενοδοχεία χρησιμοποιούν για την προβολή τους. ■ ■ «Δεδομένα και Τουρισμός: Πώς θα δι- αμορφώσετε το μέλλον της εταιρείας σας μέσα από τη σωστή χρήση δεδο- μένων και στρατηγικών μάρκετινγκ», παρουσιάστηκε σε σχετικό workshop. ■ ■ Τα νέα digital κανάλια εσόδων στα ξενοδοχεία. Απολογισμός από μια περίοδο κρίσης Η συζήτηση ξεκίνησε με τον απολο- γισμό των κρατήσεων στα ελληνικά ξε- νοδοχεία στα χρόνια της πανδημίας και αποτύπωσε όλα όσα έγιναν τους προ- ηγούμενους μήνες στον ξενοδοχειακό κλάδο. Το εξαιρετικά δύσκολο τουριστι- κό έτος διαδέχθηκε μια ανέλπιστα καλή χρονιά από τον Ιούλιο και μετά, όμως οι προκλήσεις για τα ξενοδοχεία συνεχίζο- νται, τόνισαν οι ομιλητές Εντυπωσιακά ήταν τα αποτελέσματα της φετινής χρονιάς στις απευθείας online κρατήσεις των ελληνικών ξενο- δοχείων. Καθώς όλοι οι προορισμοί θα είναι πλέον ανοικτοί, το επόμενο καλο- καίρι οι Έλληνες ξενοδόχοι θα πρέπει να Θέματα στα οποία αναφέρθηκαν ομιλητές την πρώτη ημέρα Η νέα εποχή στα Apps και το πώς μειώνουν τα κόστη και οργανώνουν τη λειτουργία του ξενοδοχείου. Η λειτουργία και οι υπηρεσίες των Chatbots και το πώς μπορούν να φέρουν απευθεί- ας κρατήσεις στο ξενοδοχείο. Το εξαιρετικό παράδειγμα smart hotel, το ολοκαίνουργιο όνομα Ηotel Thessaloniki. Στο panel με θέμα «Χτίζοντας digital σχέσεις με τους πελάτες σας: Και μετά τα cookies τι;», από τη συζήτηση προέκυψε ότι η κατάργηση των cookies αλλάζει άρδην τα δεδομένα στις σχέσεις με τους πελάτες, αλλά και στη διαφήμιση και θα πρέπει να αναζητηθούν νέοι τρόποι για να μπορούν τα ξενοδοχεία να συντηρήσουν τις σχέσεις με τους πελάτες τους ή να βρίσκουν νέους. Οι δυνατότητες των ψηφιακών κοινοτήτων στα Social Media, στις πλατφόρμες του Facebook, Instagram και TikTok. H σπουδαιότητα και η ουσιαστική επιστροφή των newsletters ως Μέσα επικοινωνίας. Το «Reviews & Reputation Management» και οι τελευταίες τάσεις και εξελίξεις στο CRM και το Loyalty. Το Digi Hotel του 2021 έκλεισε πανηγυρικά με μια συζήτηση που διοργάνωσε η Marketing Greece, με θέμα «#Destination Experience Makers: δημιουργώντας τους προορισμούς του αύριo». Η επόμενη ημέρα του ελληνικού τουρισμού και ο κυρίαρχος ρόλος του digital αναδείχθηκαν από τους ομιλητές στο Digi Hotel.

RkJQdWJsaXNoZXIy Mjg5NDY=