Τουριστική Αγορά τ. 289

65 ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΗ ΑΓΟΡΑ Στόχος μας είναι ο εμπλουτισμός της εμπειρίας των επισκεπτών «Μέσα από τις στοχευμένες δράσεις μας, επιδιώκουμε να συνδέσουμε τον πρωτογενή τομέα με τον τουρισμό, ενισχύοντας την οικονομία και το brand name της Ελλάδας» Σοφία Ζαχαράκη Υφυπουργός Τουρισμού Η υφυπουργός Τουρισμού, Σοφία Ζα- χαράκη, κατάφερε μέσα στο σύντομο διάστημα της θητείας της να επιδείξει έντονη κινητικότητα, συμβάλλοντας σημαντικά σε μία σειρά από δράσεις που έφεραν απτά αποτελέσματα. Η επιμόρφωση 10.000 εκπαιδευόμενων στον τομέα της γαστρο- νομίας, με επιδότηση 2.000 ευρώ για τον καθένα, η έναρξη των συνεδρίων οινοτουρισμού ανά την Ελλάδα, η ένταξη της Θεσσαλονίκης στο δίκτυο Creative Cities of Gastronomy της UNESCO, ο τίτ- λος που πήρε το Σουφλί ως «best tourism village» στον θεσμό του Παγκόσμιου Οργανισμού Τουρι- σμού, είναι μερικά από τα δείγματα γραφής. Σε κά- θε περίπτωση, όμως, το μεγάλο διακύβευμα του υπουργείου Τουρισμού είναι πώς θα διαχειριστεί το κονδύλι ύψους 17 εκατ. ευρώ στο χρονικό διά- στημα 202-2025 για την ανάπτυξη του αγροτουρι- σμού και της γαστρονομίας. Τον Απρίλιο του 2020 συστάθηκε στο υπουρ- γείο Τουρισμού Ομάδα Εργασίας Γαστρονο- μικού Τουρισμού, με σκοπό την ενδυνάμωση του συγκεκριμένου τομέα μέσα από τον εθνικό σχεδιασμό του τουριστικού μάρκετινγκ. Σχε- δόν δύο χρόνια μετά, σε ποιο στάδιο βρίσκο- νται οι προτάσεις της Ομάδας ; Το έργο της Ομάδας Εργασίας ολοκληρώθηκε τον Μάρτιο του 2021. Τα βασικά σημεία του πορίσμα- τός της μπορούν να συνοψισθούν στη δημιουργία θεματικού οργανισμού, ενός γαστρονομικού DMMO (Οργανισμός Διαχείρισης, Μάρκετινγκ και Ανάπτυξης) που θα επιδιώξει να χαρτογραφήσει και να προωθεί την ελληνική γαστρονομία, τη βελ-

RkJQdWJsaXNoZXIy Mjg5NDY=