Τουριστική Αγορά τ. 289

68 ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΗ ΑΓΟΡΑ Η ανάγκη πιστοποίησης της ποιότητας και της υγιεινής δεν είναι κάτι καινούργιο. Είναι ένα διαχρονικά ζητούμενο στις επιχειρήσεις των κλάδων της εστίασης και του τουρισμού. Eιδικότερα στις μέρες μας όπου η ευαισθησία σε θέματα υγιεινής και ασφάλειας, λόγω της πανδημίας, έχει αποκτήσει πρωταρχικό ρόλο στις επιλογές των καταναλωτών / τουριστών, ενώ η πιστοποίηση τήρησης των σχετικών κανόνων είναι το «διαβατήριο» του Έλληνα επιχειρηματία του τουρισμού –και σε μεγάλο βαθμό και ολόκληρου του ελληνικού Τουρισμού– στη διεθνή αγορά. Πρότυπα Ποιότητας Γιατί η ποιότητα δεν αρκεί μόνο να υπάρχει. Πρέπει και να «φαίνεται». f&b management

RkJQdWJsaXNoZXIy Mjg5NDY=