Τουριστική Αγορά τ. 290
56 ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΗ ΑΓΟΡΑ Γιώργος Πατούλης, Περιφερειάρχης Αττικής Σχέδιο για να γίνει η Αττική η πρώτη Πράσινη Περιφέρεια Ο Περιφερειάρχης Αττικής, Γιώργος Πατούλης, επεσήμανε ότι η στρατηγική ανάπτυξης του Τουρισμού της Περιφέ- ρειας Αττικής είναι ευθυγραμμισμένη με τους στόχους της μελέτης του ΣΕΤΕ για τον Τουρισμό 2030, ως προς τη μετάβαση στην αειφορία, την κυκλική οικονομία, και την Πράσινη Συμφωνία. Ανέφερε χαρακτηριστικά ότι η Ατ- τική κέρδισε την 1η θέση μεταξύ των προορισμών Αειφόρου Τουρισμού της Ευρώπης για το 2022 στα World Travel Awards, ανάδειξη την οποία εν πολλοίς οφείλει, όπως είπε, «στο ολοκληρωμένο σχέδιο που υλοποιεί η Περιφέρεια, προ- κειμένου να καταστεί η πρώτη Πράσινη Περιφέρεια». Ο Περιφερειάρχης Αττικής υπογράμμισε τη διαρκή επένδυση, από πλευράς της διοίκησης, στην αναβάθμι- ση των υποδομών της Αττικής, τονίζο- ντας ως παράδειγμα τον εκσυγχρονισμό του οδικού δικτύου σε υπερσύγχρονο, έξυπνο οδικό δίκτυο που μεγιστοποιεί την οδική ασφάλεια. «Το Σχέδιο Δράσεων που παρουσιάζεται σήμερα εδώ αποτελεί αναμφίβολα χρήσιμο υλικό το οποίο θα ληφθεί υπόψη στην κατάρτιση του Στρατη- γικού Σχεδίου, από την Περιφέρεια Αττικής, τον νέο DMO και τον Αναπτυξιακό Οργανι- σμό της Περιφέρειας “Νέα Μητροπολιτική Αττική”» διαβεβαίωσε ο κ. Πατούλης και εξήγησε ότι σε συνεργασία με το Υπουρ- γείο Τουρισμού και βάσει του Νόμου 4875/2021, η Περιφέρεια Αττικής προχω- ρά στη σύσταση Οργανισμού Διαχείρι- σης και Προώθησης Προορισμού, DMO, μέσω του Αναπτυξιακού Οργανισμού της Περιφέρειας Αττικής, τη «Νέα Μητροπο- λιτική Αττική». Κώστας Μπακογιάννης, Δήμαρχος Αθηναίων Επενδύουμε στην εξωστρέφεια της Αθήνας Στην ομιλία του, ο Δήμαρχος Αθηναί- ων, Κώστας Μπακογιάννης, επεσήμανε: «Επενδύουμε στην εξωστρέφεια της Αθήνας, στις σημαντικότερες διεθνείς του- ριστικές εκθέσεις και εκθέσεις θεματικού τουρισμού, εξασφαλίζοντας με αυτόν τον τρόπο συνεργασίες και σημαντικές διοργα- νώσεις για την Αθήνα. Είναι ενδεικτικό ότι μέσα σε 4 μήνες, από τον Σεπτέμβριο μέχρι και το τέλος του χρόνου, η Αθήνα θα έχει λάβει μέρος σε οκτώ διεθνείς διοργανώ- σεις» , αναφερόμενος στις δράσεις και τη στρατηγική του Δήμου για την προβολή της Αθήνας. Ο ίδιος συμπλήρωσε: «Αισθάνομαι υπερήφανος για όλα όσα -με τη συμβολή των ικανών στελεχών της ΕΑΤΑ- έχουμε επιτύχει μέχρι σήμερα στον τομέα της ανάπτυξης και προβολής του προορι- σμού. Φυσικά, μένουν να γίνουν και άλλα. Από την πλευρά μας θα συνεχίσουμε με τον ίδιο ενθουσιασμό, με σχέδιο, όραμα και προπαντός με έργα, για να εξασφαλί- σουμε στην Αθήνα τον ποιοτικό τουρισμό που της αξίζει». Ιωάννα Δρέττα, CEO της Marketing Greece Πρόκληση η προστασία της ταυτότη- τας της Αθήνας – Η προβολή δεν αρκεί Η CEO της Marketing Greece, Ιωάννα Δρέττα, υπογράμμισε ότι: «Η Αθήνα τα τελευταία 10 χρόνια έχει κάνει άλματα. Σε επίπεδο προϊόντος, η πόλη έχει εξελι- χθεί πολύ. Η πολυπλοκότητα όμως και το βάθος του προϊόντος που μπορεί να δια- μορφώσει, σε συνδυασμό με το ότι είναι μια μεγάλη μητρόπολη, βάζουν τον πήχη πολύ ψηλά και μας αναγκάζουν όλους, ιδιωτικό και δημόσιο τομέα, να είμαστε σε εγρήγορση. Η προστασία της ταυτότητας και του χαρακτήρα της πόλης είναι μια πρόκληση, ταυτόχρονα όμως είναι και μια ευκαιρία που συνάδει με τις παγκόσμιες τάσεις του τουρισμού. Σε αυτή την κατεύ- θυνση πρέπει να δουλέψουμε, όχι μόνο στην προβολή αλλά κυριότερα στη δημι- ουργία του προϊόντος». ΦΑΚΕΛΟΣ
Made with FlippingBook
RkJQdWJsaXNoZXIy Mjg5NDY=