Τουριστική Αγορά τ. 291
10 ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΗ ΑΓΟΡΑ Παράλληλα με την αναζή- τηση επενδυτή, η TUI προ- χωρά σε ένα σημαντικό άνοιγμα, με τη δημιουργία πλατφόρμας για κρατήσεις μόνο σε καταλύματα. Αυτή η στρατηγική κίνηση δείχνει ότι η μάχη για τα μερίδια αγοράς στον χώρο των μεμονωμέ- νων κρατήσεων και των δυ- ναμικών πακέτων θα ανάψει για τα καλά και αναμένονται σημαντικές εξελίξεις. Η πλατφόρμα έχει τεθεί σε λειτουργία στη Σουηδία από τον Δεκέμβριο, και θα επε- κταθεί σε όλη τη σκανδινα- βική περιοχή, στο Ηνωμένο Βασίλειο και στη Γερμανία. Η TUI με αυτή την κίνηση στοχεύει να κατακτήσει μερί- διο τόσο της αγοράς κρατή- σεων μόνο για καταλύματα όσο και των δυναμικών πακέ- των. Έτσι, εισέρχεται σε μεμο- νωμένες πωλήσεις δωματίων ακόμα και για μία διανυκτέ- ρευση, διευρύνοντας τις υπη- ρεσίες της από τα οργανωμέ- να πακέτα διακοπών. O CEO της TUI Sebastian Ebel ανέφερε ότι ο όμιλος θέ- λει να αναπτυχθεί και να ανα- δείξει νέα προϊόντα. «Είμα- στε» είπε «ισχυροί σε πακέτα χονδρικής, αλλά μόνο διαμονή οι πελάτες μας μπορούν να αγοράσουν από την Booking. com, όπως και να αγοράσουν μόνο πτήσεις από άλλες αερο- πορικές εταιρείες. Με τη νέα πλατφόρμα, ο tour operator θα διευρύνει την αγορά του». Ο κ. Ebel προσδιόρισε τις στρατηγικές του προτεραιό- τητες, όταν ανέλαβε τη θέση του διευθύνοντος συμβού- λου του ομίλου το περασμέ- νο φθινόπωρο, ακριβώς σε αυτούς τους τομείς: προσφο- ρά νέων προϊόντων, απόκτη- ση νέων πελατών και αύξηση του μεριδίου αγοράς της TUI. Η Jessica Enbacka, διευ- θύνουσα σύμβουλος της TUI Nordic, δήλωσε σχετικά: «Τα πακέτα αποτελούν περίπου το 20% της αγοράς των Σκανδι- ναβικών, επομένως αξιοποιού- με το υπόλοιπο 80%» . Το σύστημα προσφέρει πε- ρισσότερα από 15.000 δωμά- τια ξενοδοχείων σε 50 προο- ρισμούς, και τους επόμενους μήνες θα διπλασιαστεί. Οι πε- λάτες μπορούν να επιλέξουν όποια κατηγορία καταλυμά- των επιθυμούν, συμπεριλαμ- βανομένων των all-inclusive, και να αναζητήσουν καταλύ- ματα με τη χαμηλότερη τιμή ή κάτι πιο αποκλειστικό, με συγκεκριμένα χαρακτηριστι- κά, όπως υπηρεσία δωματίου ή φύλαξης παιδιών. Ο κ. Ebel τόνισε ότι η ζή- τηση τις πρώτες τέσσερις εβδομάδες ήταν απίστευτη. «Μας εξέπληξε η ζήτηση που είδαμε τις πρώτες τέσσερις εβδομάδες» και υπογράμμισε ότι «πολλοί πελάτες αγορά- ζουν μεμονωμένες υπηρεσίες από ένα πακέτο διακοπών ή διαμορφώνουν και ζητούν το δικό τους πακέτο (δυναμικό πακέτο)». «Η αγορά δυναμικών πακέ- των είναι τόσο μεγάλη όσο η αγορά πακέτων χονδρικής» τόνισε. Η πλατφόρμα μόνο για καταλύματα θα κυκλοφο- ρήσει στο Ηνωμένο Βασίλειο τους επόμενους 12 μήνες. TUI: Πλατφόρμα κρατήσεων για καταλύματα και δυναμικά πακέτα ΕΙΔΗΣΕΙΣ Η Κρήτη συγκαταλέγεται στους 10 κορυφαίους προ- ορισμούς που το 2023 θα καθορίσουν τις τάσεις στον τουρισμό περιπέτειας, φύ- σης και ευεξίας σε ολόκλη- ρο τον κόσμο. Αυτό ανα- φέρει το έγκριτο ισπανικό κλαδικό περιοδικό Hosteltur, επικαλούμενο τα ευρήματα πρόσφατης έρευνας που δι- ενήργησε η ισπανική εται- ρεία παροχής υπηρεσιών travel intelligence, Mabrian Technologies. Για τη συγκε- κριμένη έρευνα, η Mabrian ανέλυσε την παγκόσμια εξέ- λιξη των τουριστικών ενδι- αφερόντων, καθώς και τα δεδομένα που επηρεάζουν έναν τουριστικό προορισμό, με βάση τις εκατομμύρια αυ- θόρμητες αλληλεπιδράσεις ταξιδιωτών στην πλατφόρμα TripAdvisor. Όπως διευκρινί- ζει το δημοσίευμα, η Κρήτη «κατέρριψε το 2022 όλα τα ρεκόρ τουρισμού, παρά την απουσία Ρώσων τουριστών. Επιπλέον, παρουσιάζει αύξη- ση των αεροπορικών θέσεων κατά 17% σε σχέση με πέρυσι, τόσο για τα δρομολόγια εσω- τερικού όσο και εξωτερικού. Όσον αφορά τη διαμονή, είναι ο προορισμός με τη δεύτερη πιο ανταγωνιστική προσφορά μέσης τιμής στα ξενοδοχεία για τους επόμενους μήνες. Τέ- λος, η Κρήτη συγκεντρώνει το 57% των σχολίων για ενεργό (active) τουρισμό, για δραστη- ριότητες στη φύση και για του- ρισμό ευεξίας». Η Κρήτη στο TOP 10 του 2023 για τουρισμό περιπέτειας και ευεξίας
Made with FlippingBook
RkJQdWJsaXNoZXIy Mjg5NDY=