Τουριστική Αγορά τ. 291

19 ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΗ ΑΓΟΡΑ οδηγούμε τον προγραμματισμό και, εν τέλει, τα έργα μας. Βεβαίως, ξεχωριστή πρόκληση απο- τελεί επίσης η επένδυση του Ελληνικού Τουρισμού στο ανθρώπινο κεφάλαιο. Δι- ότι η πρώτη εντύπωση την οποία αποκο- μίζει ο επισκέπτης, πριν ακόμη γνωρίσει τις εγκαταστάσεις και την ίδια τη χώρα, είναι η ανθρώπινη, ζεστή επαφή. Για να το πούμε όσο πιο απλά γίνεται, από ένα χαμόγελο, το χαμόγελο του οδηγού, του ξενοδόχου, του εστιάτορα, του κάθε Έλληνα και Ελληνίδας, κρίνεται το μέλ- λον του Ελληνικού Τουρισμού. Κι αυτό, ευτυχώς, έχει γίνει κατανοητό πλέον από όλους τους εμπλεκόμενους. Η ευγένεια και η θερμή, ανθρώπινη φιλοξενία έχει γίνει τρόπος ζωής και συ- μπεριφοράς για τους επαγγελματίες του Ελληνικού Τουρισμού, επιχειρηματίες και εργαζόμενους. Και, ακριβώς, στους ερ- γαζόμενους θα πρέπει να εξασφαλίζουμε όχι μόνο το ότι θα πρέπει να είναι άριστα εκπαιδευμένοι αλλά και επαγγελματικά ευχαριστημένοι. Οι ποιοτικές υπηρεσίες είναι άρρηκτα συνδεδεμένες με τις ποιοτικές συνθήκες δουλειάς. Και για τούτο, η υπογραφή της νέας Συλλογικής Σύμβασης Εργασίας αποτελεί μια μεγάλη επιτυχία της Κυβέρ- νησης της Νέας Δημοκρατίας. Γι’ αυτό και πέρα από τα τετριμμένα, τα κλισέ περί ήλιου και θάλασσας, αισιοδοξούμε πως η πιο έντονη ανάμνηση, αυτή που θα πάρουν μαζί τους οι ξένοι επισκέπτες και θα την κρατούν για πάντα ταυτισμένη με την Ελλάδα και θα μας κάνει όλους υπε- ρήφανους, είναι η άρτια οργανωμένη, φι- λόξενη Ελλάδα. Σε όλο το υπέροχο εύρος της, με κάθε γωνιά του φυσικού και πολι- τιστικού κάλλους της, με έναν τουριστικό κλάδο σε διαρκή άνθηση, ο οποίος θα δώσει μεγαλύτερη ώθηση στην εθνική οικονομία και στην ανάπτυξη. Δεν είναι τυχαίο, άλλωστε, ότι ο γε- ωγραφικός καμβάς, πάνω στον οποίο εργαζόμαστε, διαθέτει τις καλύτερες προδιαγραφές και προϋποθέσεις παγκο- σμίως, στοιχείο το οποίο εκτιμάται όλο και περισσότερο. Απόδειξη τούτου είναι ότι η Ελλάδα εξελίσσεται σε πόλο έλξης οικονομικο-τεχνολογικών κολοσσών και διασημοτήτων, που σπεύδουν να επεν- δύσουν στη χώρα μας. Το ότι, ήδη, η Ελλάδα έχει αναδειχθεί σε κορυφαίο τουριστικό προορισμό στην ευρύτερη περιοχή της Νότιας Ευ- ρώπης αποτελεί μια επιτυχία που πιστώ- νεται εξίσου στον ελληνικό λαό και στις προσπάθειες όλων όσοι δραστηριοποι- ούνται στον κλάδο, αλλά και στην κυβέρ- νηση υπό τον Κυριάκο Μητσοτάκη, που ανέδειξε την πατρίδα μας σε κυρίαρχο brand name. Έτσι, σήμερα μπορούμε να υπερηφα- νευόμαστε για το ότι η Ελλάδα συγκα- ταλέγεται, πλέον, στους 5 κορυφαίους προορισμούς παγκοσμίως και θα πρωτα- γωνιστήσει στην μπλε και πράσινη οικο- νομία, καθώς και στη βιώσιμη τουριστική ανάπτυξη. Ο Ελληνικός Τουρισμός μετατρέπεται, λοιπόν, σε ένα πεδίο ενεργοποίησης δη- μόσιων, ευρωπαϊκών, αλλά και ιδιωτικών κεφαλαίων. Επίσης, μέσω της επιτυχίας του Ελ- ληνικού Τουρισμού τροφοδοτείται ένα ευρύτατο φάσμα δραστηριοτήτων – από μεγάλες ξενοδοχειακές μονάδες και αεροπορικές εταιρείες, μέχρι πολλές μικρότερες επιχειρήσεις ενοικίασης καταλυμάτων, από τις μεταφορές, την εστίαση, αλλά ακόμη και τις τοπικές αγορές από τον πρωτογενή τομέα, τις κατασκευές κ.ο.κ. Εν κατακλείδι, ο Τουρισμός είναι ο κινητήριος μοχλός της οικονομικής και κοινωνικής ανάπτυξης για την Ελλάδα. Είναι η μεγάλη αγάπη και το καμάρι μας, μια πηγή πλούτου και ευημερίας για τη χώρα μας, αλλά και μια διαρκής πρόκλη- ση: Γιατί η βελτίωση των επιδόσεων του Ελληνικού Τουρισμού, σημαίνει βελτίωση των όρων ζωής για κάθε Έλληνα και Ελ- ληνίδα, για τις οικογένειες όλων μας, για το μέλλον των παιδιών μας. “ Η επιτυχία του Ελληνικού Τουρισμού το 2022 είναι, σε πολύ μεγάλο βαθμό, καρπός ενός άνευ προηγουμένου εγχειρήματος, από όλες τις δυνάμεις του κλάδου, κρατικές και ιδιωτικές. ” Δείτε την επιτελική Σύνοψη του Ετήσιου Σχέδιου Δράσης 2023 για τον Τουρισμό όπως αυτή δημοσιοποιήθηκε στις 19/12/2022 H ομιλία του Κυριάκου Μητσοτάκη στην εκδήλωση του Υπουργείου Τουρισμού με θέμα: «2022 – Η μεγάλη επιστροφή του ελληνικού τουρισμού»

RkJQdWJsaXNoZXIy Mjg5NDY=