Τουριστική Αγορά τ. 291

50 ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΗ ΑΓΟΡΑ ελληνικού περιπτέρου και ενίσχυσε την Ελλάδα ως προορισμό οικογενειακών διακοπών. • Διαγωνισμός με δώρα από τους συνεκ- θέτες και digital – graffiti photobooth ως δραστηριότητα προκάλεσαν το ενδιαφέρον των επισκεπτών του ελληνι- κού περιπτέρου. • Σειρά καθημερινών παρουσιάσεων από εκπροσώπους των Ελλήνων συνεκθε- τών Περιφερειών και Δήμων με τίτλο «Explore Greece», για την παρουσίαση προορισμών μέσα από δραστηριότητες και εμπειρίες. • Η Περιφέρεια Ηπείρου παρέθεσε ελα- φρύ κοκτέιλ στο χώρο του ελληνικού περιπτέρου, προβάλλοντας την αυθε- ντική ηπειρώτικη κουζίνα και τα ελληνι- κά προϊόντα στους συμμετέχοντες της εκδήλωσης. • Προβολή βίντεο του Ε.Ο.Τ. σε όλες τις εισόδους του εκθεσιακού χώρου Jaarbeurs, ώστε να εμφανίζεται η εικόνα της Ελλάδας παντού και συνεχώς, καθ’ όλη τη διάρκεια της έκθεσης, στοχεύο- ντας στο σύνολο των επισκεπτών (κοι- νό, media trade κ.λπ. ). Η επόμενη έκθεση στην Ουτρέχτη θα πραγματοποιηθεί 10-14 Ιανουαρίου 2024. Η ΚΩΣ ΣΤΗΝ ΟΛΛΑΝΔΙΚΗ ΕΚΘΕΣΗ VAKANTIEBEURS Τη διενέργεια σειράς επαφών με Tour Operators και ΜΜΕ της Ολλανδίας πραγ- ματοποίησε ο Δήμος Κω στο πλαίσιο της κορυφαίας διεθνούς τουριστικής έκθεσης της Ολλανδίας Vakantiebeurs από τις 11-15 Ιανουαρίου 2023. Οι επαφές του Δήμου Κω πραγματοποιήθηκαν μέσω της εταιρείας τουριστικού μάρκετινγκ CK Strategies. Διεξήχθη σειρά επαφών με δημοσιογράφους και εκδότες, μεταξύ των οποίων από τα μεγαλύτερα ΜΜΕ: Marie Claire, Telegraaf, Metro, Griekenland, Nos, Nautique, Grazia κ.ά. Επίσης, έγιναν κορυφαίες Β2Β συνα- ντήσεις με σημαντικούς Tour Οperators αλλά και Travel Agents που ειδικεύονται στον πολιτισμό, στη γαστρονομία, στον οινοτουρισμό και στα outdoor activities, όπως TUI, Sunweb, FTI, Karins Choice, And Olives, We Fly Cheap, Prijsvrij, αλλά και με αεροπορικές εταιρείες -Condor, Skyexpress, Corendon- οι οποίες στο πλαίσιο της αύξησης της ζήτησης για ταξίδια θα αυξήσουν το πτητικό τους πρόγραμμα προς το αεροδρόμιο της Κω για το 2023. Eπικεφαλής της αποστολής ήταν η Αντιδήμαρχος Τουρισμού του Δήμου Κω, κα Σέβη Βλάχου. Στόχος μας είναι να μεταδώσουμε στους επαγγελματίες και στο ταξιδιωτικό κοινό την εμπειρία του προορισμού «Κως ως έξυπνη επιλογή όλο το χρόνο», που συνοδεύει κάθε ενέργεια προβολής της Κω σε Ελλάδα και εξωτερικό, σημειώνει η Κα Βλάχου, υπογραμμίζοντας ότι οι επαφές στην Ολλανδία εντάσσονται στη στρατηγική επιδίωξη της Κω να αναδείξει τις δυνατότητες εναλλακτικού τουρισμού στην περιοχή και να προσελκύσει τουρί- στες με υψηλά εισοδήματα. • Αμοργός, Ικαρία και Κύθηρα στην πρώτη σελίδα της έκθεσης Στην πρώτη σελίδα του blog του επίσημου site της έκθεσης Vakantiebeurs, πρώτος ανάμεσα σε τρεις προτεινόμενους προο- ρισμούς είναι 3 ελληνικά νησιά που δεν βρίσκονται ανάμεσα στα ιδιαίτερα γνω- στά: η Αμοργός, η Ικαρία και τα Κύθηρα. Το σχετικό δημοσίευμα αναφέρει: «Για διακοπές στην Ελλάδα δεν χρειάζεται απαραίτητα να πάτε στην Κρήτη, στην Κω, στη Ρόδο, στην Κέρκυρα ή στη Ζάκυνθο. Υπάρχουν αμέτρητα μικρότερα και λι- γότερο τουριστικά ελληνικά νησιά, όπου μπορείτε να περάσετε τις διακοπές σας. Μερικές φορές ακόμη και με δικό τους αεροδρόμιο και πτήση από την Ολλανδία. Το island hopping, ο συνδυα- σμός πολλών νησιών κατά τη διάρκεια των διακοπών, είναι φυσικά δυνατό και στην Ελλάδα. Στο KALAMagazine καλοκαίρι 2020 μπορείτε να διαβάσετε τα πάντα για τα άγνωστα ελληνικά νησιά Αμοργό, Ικαρία και Κύθηρα». ΘΕΜΑ

RkJQdWJsaXNoZXIy Mjg5NDY=