Τουριστική Αγορά τ. 291
60 ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΗ ΑΓΟΡΑ Κυριάκος Πιερρακάκης, Υπουργός Επικρατείας και Ψηφιακής Διακυβέρνησης «Τα ψηφιακά βήματα βοήθησαν στην εξέλιξη και στην ανάπτυξη της χώρας. Οι δράσεις του Υπουργείου αφορούν όλους τους κλάδους της οικονομίας. Παράδειγμα σχετικών δράσεων για τον τουρισμό αποτε- λούν το Εύβοια pass και το Σάμος pass. Ιδιαίτερη έμφαση, θα δοθεί από την κυβέρνηση στις επενδύσεις για την τηλεπι- κοινωνιακή κάλυψη όλων των περιοχών της Ελλάδας. Στόχος είναι να καλυφθεί όλη η Ελ- λάδα με οπτική ίνα έως το 2027, μια εξέλιξη που θα βοηθήσει τόσο την τουριστική ανά- πτυξη της χώρας όσο και τους κατοίκους». Κώστας Καραμανλής, Υπουργός Υποδομών και Μεταφορών «Το νέο σχέδιο υποδομών έχει στόχευση και στον Τουρισμό. Γίνεται μεγάλη προ- σπάθεια για την περαιτέρωανάπτυξη των αεροδρομίων. Μετά την παραχώρηση του αεροδρομίου της Καλαμάτας, θα δούμε ποια άλλα αεροδρόμια μπορούν, επίσης, να παραχωρηθούν ή να γίνει χρήση ΣΔΙΤ, όπου το κράτος κρατά το αεροδρόμιο και δίδεται η διαχείριση σε ιδιώτες, ώστε και αυτά τα αε- ροδρόμια να μπορέσουν να ανταποκριθούν στο κρίσιμο έργο που παρέχουν. Φέτος το καλοκαίρι δεν είχαμε τα προβλήματα όπως άλλα αεροδρόμια στο εξωτερικό με τις καθυστερήσεις και τις ακυρώσεις πτήσεων. Αυτό δεν ήταν τυχαίο. Συνέβη έπειτα από την εργασιακή ειρήνη που επετεύχθη με τους ελεγκτές εναέριας κυκλοφορίας». Σύγχρονος Πολιτισμός και το brand Ελλάδα Ένα ενδιαφέρον fireside chat μεταξύ των Νικόλα Γιατρομανωλάκη, Υφυπουργό Πολιτισμού και Αθλητισμού, αρμόδιο για θέματα Σύγχρονου Πολιτισμού, και της Ιωάννας Δρέττα, CEO Marketing Greece. Θέμα, η διαδρομή από την αναγνώριση των πολιτιστικών πόρων ως την ανάπτυ- ξη ελκυστικών τουριστικών προϊόντων, που προσφέρουν ολοκληρωμένη εμπει- ρία στον επισκέπτη. Νικόλας Γιατρομανωλάκης, Υφυπουργός Πολιτισμού και Αθλητισμού, αρμόδιος για θέματα Σύγχρονου Πολιτισμού. «Η πολιτιστική διάσταση του τουρισμού προσφέρει τεράστια περιθώρια ανάπτυ- ξης στη χώρα μας, καθώς παρότι έχουμε ένα δυνατό πολιτιστικό και τουριστικό brand ως χώρα, τώρα αρχίζουμε να τα συνδέουμε. Ο πολιτιστικός τουρισμός δεν εξα- ντλείται στο αρχαιολογικό σκέλος, καθώς προσθέτοντας στο μείγμα τα εικαστικά, τα φεστιβάλ, τη μουσική, το θέατρο, αλλά και τη χειροτεχνία, προσελκύουμε περισσότε- ρους και διαφοροποιημένους επισκέπτες, όπως φαίνεται και από την περίπτωση της Αθήνας. Με στρατηγικές όπως τα τοπικά πολιτιστικά masterplan και τον σχεδιασμό σύγχρονων πολιτιστικών εμπειριών, μπο- ρούμε να συνεισφέρουμε ουσιαστικά στη βιώσιμη τουριστική ανάπτυξη όλης της χώρας». Ιωάννα Δρέττα, CEO Marketing Greece Η κα Δρέττα επικεντρώθηκε στη ση- μασία ανάπτυξης της ταυτότητας των προορισμών. Ο σύγχρονος πολιτισμός, το θέατρο, οι τέχνες, η πολιτιστική κληρονο- μιά, η χειροτεχνία είναι πολύτιμα στοιχεία για το χτίσιμο της ταυτότητας ενός προο- ρισμού και έχουν τη δύναμη να αλλάξουν την εικόνα του. Τα παραδείγματα της Ηπείρου αλλά και της πόλης της Αθήνας είναι χαρακτηριστικά και αναλύθηκαν από τους δύο συνομιλητές. Συνέδριο ΣΕΤΕ Σύγχρονος Πολιτισμός & brand Ελλάδα: Παρακολουθήστε το πλήρες video στο Youtube. Επαναπροσδιορίζοντας τη Σχέση του Τουρισμού με τις Τοπικές Κοινωνίες: Παρακολουθήστε το πλήρες video στο Youtube.
Made with FlippingBook
RkJQdWJsaXNoZXIy Mjg5NDY=