Τουριστική Αγορά τ. 291
68 ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΗ ΑΓΟΡΑ ΘΕΜΑ Η επανάκαμψη της τουριστικής ζήτησης, καθώς και η μεγάλη αύξηση της ζήτησης που προβλέπεται για τον ελληνικό τουρισμό για το 2023 αντανακλώνται τόσο στο έντονο ενδιαφέρον των εκθετών για να συμμετά- σχουν στην έκθεση όσο και στο έντονο ενδιαφέρον των επισκεπτών. Οι εκθέτες -με μικρές διαφοροποιήσεις- αναφέρουν σημαντική ανάκαμψη στις πωλήσεις τους. HORECA 2023 – Εκθέτες και περίπτερα Μεγάλο ενδιαφέρον από τους επισκέπτες με σημαντική ανάκαμψη των πωλήσεων n BIOTZA Τζαγκαράκης Δημήτρης Παρατηρούμε σε διεθνές επίπεδο -και στην Ελλάδα- με- γάλη άνοδο στην αγορά και ανάκαμψη μετά τη μεγάλη πτώση που υπήρξε την περίοδο της πανδημίας. Από πλευ- ράς τιμών υπάρχει αύξηση κυρίως λόγω μεγάλης ζήτησης, τόσο στις πρώτες ύλες όσο και στο τελικό προϊόν. https://biotza.gr/ n ΙΚΕΑ HOUSE MARKET Περδικάρης Ευάγγελος Υπάρχει μια σαφής άνοδος της ζήτησης και της κίνησης. Ίσως όχι τόσο μεγάλη όσο αρχικά περιμέναμε, αλλά η κίνηση κοντεύει να φτάσει στα επίπεδα του 2019. https://www.ikea.gr/ n ΚΩΣΤΟΠΟΥΛΟΣ HORECA Αμαλία Τριφύλλη Είναι σαφές ότι υπάρχει ανάπτυξη στην αγορά του του- ρισμού, αλλά και στη δική μας. Αυτό που λειτουργεί κάπως ανασταλτικά είναι η αύξηση στις τιμές. Βασική αιτία είναι τόσο η απότομη αύξηση της ζήτησης όσο και του κόστους και αυτό κρατά κάπως «πίσω» την αγορά. https://www.kostopouloshoreca.com/ n LINEVITΑKI ICE Ευθυμίου Στέλιος Τα μηνύματα τόσο από την έκθεση όσο και από τη γενικότερη κίνηση της αγοράς είναι θετικά. Η ανοδική πορεία της ζήτησης είναι σαφής. https://www.scotsman-ice.gr/
Made with FlippingBook
RkJQdWJsaXNoZXIy Mjg5NDY=