Τουριστική Αγορά τ. 291

ΕΥΡΩΚΑΘΑΡΙΣΤΙΚΗ Δημήτρης Βλάχος Διευθύνων Σύμβουλος Τα κριτήρια επιλογής προϊόντων και υπηρεσιών καθαρισμού Σ χετικά με τα κριτήρια επι- λογής προϊόντων και υπηρεσιών καθαρισμού για τις ξενοδοχειακές μονάδες, οι παρά- μετροι οι οποίες θα πρέπει να συνεξεταστούν είναι σα- φείς και καίριες. Πρωτίστως, πρέπει να ελέγχεται η αποτελεσματικότητα, δηλαδή η προϊο- ντική επάρκεια, σε σχέση και σύγκριση πάντοτε με την τιμή, καθώς πρόκειται για ένα παιχνίδι αναλογιών και ισορρο- πιών μεταξύ τιμής και ποιότητας / αξιο- πιστίας του παρεχόμενου προϊόντος ή υπηρεσίας. Βασική μέριμνα πρέπει να επιδεικνύ- εται και στον τομέα της υγιεινής και της ασφάλειας προϊόντων και υπηρεσιών που χρησιμοποιούμε, ώστε να φτάσουμε στο βέλτιστο επιθυμητό αποτέλεσμα. Σε όλα -πλέον- σημαντικός είναι ο ρόλος των νέων τεχνολογιών και των πρωτοκόλλων, το κατά πόσο δηλαδή χρησιμοποιούμε προϊόντα και υπηρεσίες που εναρμονίζονται με το σήμερα και όλα τα ισχύοντα αυστηρά πρότυπα. Η αναγκαιότητα επιλογής προϊόντων φιλικών προς το περιβάλλον Ως προς την αναγκαιότητα επιλογής προϊόντων φιλικών προς το περιβάλλον, εδώ ερχόμαστε να… «συνδεθούμε» με όλα αυτά που μόλις αναφέραμε. Βεβαίως και είναι άμεση προτεραιότη- τα η επιλογή τεχνολογιών και προϊόντων φιλικών προς το περιβάλλον, καθώς το να σκεφτόμαστε με «πράσινη» προοπτι- κή είναι σαφές ότι αφορά την αυτοπρο- στασία του ανθρώπινου είδους. Κάθε χώρος που φιλοξενεί ανθρώπους -πολ- λώ δε μάλλον μια σύγχρονη ξενοδοχει- ακή μονάδα- οφείλει να μεριμνεί για τον οικολογικό χαρακτήρα των προϊόντων και των υπηρεσιών που χρησιμοποιεί και στον τομέα της καθαριότητας και της υγιεινής. Η σημασία της συνεχούς ενημέρωσης και εκπαίδευσης του προσωπικού Η άρτια, πληρέστατη και συνεχής (τονίζουμε το συνεχής) ενημέρωση του προσωπικού σχετικά με την ορθή χρήση των προϊόντων καθαριότητας αποτελεί προϋπόθεση εκ των ων ουκ άνευ στον τομέα της καθαριότητας και υγιεινής. Όλοι οι εργαζόμενοι που απασχο- λούνται στο συγκεκριμένο αντικείμενο θα πρέπει να είναι άριστοι γνώστες της χρήσης και των ιδιαιτεροτήτων των προϊόντων που διαχειρίζονται, και αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο στην ΕΥΡΩΚΑΘΑΡΙΣΤΙΚΗ δίδεται τεράστια βαρύτητα σε αυτόν τον τομέα, επιμορ- φώνοντας, μέσω σεμιναρίων ανά τακτά διαστήματα, τους συνεργάτες της και καθιστώντας τους απόλυτους γνώστες όλων των νέων τεχνολογιών και των προϊοντικών σκευασμάτων σε επικαι- ροποιημένη βάση. Οι εξωτερικοί συνεργάτες Ο επιχειρηματίας μιας ξενοδοχειακής εγκατάστασης θα πρέπει να είναι ιδιαιτέ- ρα προσεκτικός και αυστηρός ως προς την επιλογή εξωτερικού συνεργάτη στον τομέα της καθαριότητας. Σε πρώτο πλά- νο τίθεται το αξιόπιστο του συνεργάτη τον οποίο θα επιλέξει, καθώς σε αυτό το επίπεδο κρίνεται και η επιτυχία της συνεργασίας. Το εύρος της εμπειρίας, δηλαδή, αλλά και του πελατολογίου μιας εταιρείας καθαρισμού που θα επιλεγεί, όπως και οι «παραστάσεις» που έχει στον καθαρισμό και στη συντήρηση της υγιεινής μεγάλων εγκαταστάσεων. Παράλληλα, θα πρέπει να εξεταστεί και το πόσο «σύγχρονος» είναι ο εξω- τερικός συνεργάτης που επιλέγουμε, δηλαδή το κατά πόσο τυγχάνει γνώστης και χρήστης όλων των νέων τεχνολογιών και προϊόντων στον συγκεκριμένο τομέα και κατά πόσο το επιτελείο το οποίο θα επιχειρεί στον χώρο είναι άρτια εκπαι- δευμένο και εξειδικευμένο. https://www.eurokatharistiki.com/ Τι προτείνουν οι εταιρείες; Στην ελληνική αγορά δραστηριοποιούνται πολλές επιχει- ρήσεις που προσφέρουν προϊόντα και υπηρεσίες για την καθαριότητα και την απολύμανση χώρων τουριστικών μο- νάδων. Μιλήσαμε με κάποιες, για να μας μεταφέρουν την πείρα τους σε ό,τι αφορά βασικά σημεία που πρέπει να έχει υπόψη του ένας ξενοδόχος. Τους ζητήσαμε να αναφερθούν στα βασικά κριτήρια επιλογής προϊόντων και υπηρεσιών, στις τεχνολογίες και στα πρωτόκολλα καθαρισμού. Παράλληλα, παρουσιάζουμε μια σειρά από εταιρείες του κλάδου, που διαθέτουν σχετικά προϊόντα στην αγορά.

RkJQdWJsaXNoZXIy Mjg5NDY=