Greek Vegan 11

τροφής, πρωτοπορεί και στην κατηγορία της φυτικής διατροφής με τουλάχιστον 300 ειδικούς στον τομέα της έρευνας και της ανάπτυξης. Στη χώρα μας παρατηρούμε ότι όλο και περισσότε- ροι καταναλωτές στρέφονται σε μια ισορροπημένη διατροφή και έναν υγιεινό τρόπο ζωής, μειώνοντας την κατανάλωση κρέατος, γεγονός που συμβάλλει στην ανάπτυξη των φυτικών γευμάτων. GV: Με ποιο τρόπο έχετε σχεδιάσει να προωθήσετε τα προϊόντα σας στο ευρύ κοινό; I.M.: Η στρατηγική μας για το πλάνο επικοινωνίας και προωθή- σεων της μάρκας περιλαμβάνει τα σημεία λιανικής αφενός, αλλά και το κανάλι της εστίασης, αφετέρου. Συγκεκριμένα, η καμπάνια μας περιλαμβάνει τηλεοπτική και digital επικοινωνία, προώθηση των προϊόντων μέσω influencers που συνάδουν με τη φιλοσοφία της μάρκας και, επιπλέον, εκπτωτικές προωθητικές ενέργειες. Επίσης, υλοποιούμε προγράμματα γευστικών δοκιμών για να καταδείξουμε στους καταναλωτές ότι μπορεί να συνδυαστεί μια ισορροπημένη διατροφή με την προστασία του περιβάλλοντος, χωρίς κανέναν συμβιβασμό στη γεύση. GV: Υπάρχει κάποιο προϊόν σας που θεωρείτε ότι ξεχωρίζει; I.M.: Το Garden Gourmet Sensational Burger το οποίο παρα- σκευάζεται με φυτικά συστατικά και είναι ιδανικό για vegan, vegetarians, αλλά και όσους αναζητούν μια πιο υγιεινή διατροφή και χωρίς «εκπτώσεις» στη γεύση τους. To Sensational Burger είναι ένα αμιγώς φυτικό burger ειδι- κά σχεδιασμένο ώστε να ξεχωρίζει τόσο σε γεύση όσο και σε διατροφική αξία, μετά από πολυάριθμες μελέτες στα κέντρα ερευνών και ανάπτυξης προϊόντων της Nestlé. GV: Η σόγια που χρησιμοποιείται στα προϊόντα σας προέρχεται από βιώσιμες καλλιέργειες; I.M.: Όλοι οι προμηθευτές των Garden Gourmet είναι πιστοποι- ημένοι ως προς τα  «Responsible Sourcing Standard» της Nestlé. Επιπλέον, η Nestlé είναι μέλος του «Round Table on Responsible Soya» – μια πρωτοβουλία που έχει ως στόχο τη δημιουργία ενός παγκόσμιου διαλόγου σχετικά με την οικονομικά βιώσιμη, κοινωνι- κά δίκαιη και περιβαλλοντικά ορθή παραγωγή σόγιας. GV: Οι συσκευασίες έχουν κατασκευαστεί κι αυτές με βάση τη βιώσιμη ανάπτυξη; I.M.: Έχουμε σχεδιάσει τις συσκευασίες μας για να διευκολύνουμε τη διαδικασία ανακύκλωσης και να διασφαλίσουμε ότι παίρνουν μια δεύτερη «ζωή». Για τα προϊόντα κατάψυξης, ο πλαστικός δί- σκος μαζί με την πλαστική μεμβράνη, όπως και το χάρτινο περί- βλημα θα πρέπει να απορρίπτονται στους κάδους ανακύκλωσης.  GV: Πού μπορούν να βρουν οι καταναλωτές τα προϊ- όντα Garden Gourmet; I.M.: Τα προϊόντα Garden Gourmet είναι διαθέσιμα στα καταστήματα λιανικής και σε επιλεγμένα σημεία εστίασης. 75 Ο Ιωάννης Μιχαλόπουλος σημαίνων στέλεχος της Garden Gourmet, μας αναλύει τα χαρακτηριστικά του προϊοντικού χαρτοφυλακίου της GG αλλά και όσα κάνουν τη διαφορά στις φυτικές διατροφικές επιλογές παγκοσμίως. Της Μαρίας Γεωργιάδου

RkJQdWJsaXNoZXIy Mjg5NDY=