Greek Vegan 12
11 Μια νέα δημοσκόπηση αποκάλυψε ότι η πλειονότητα των οδηγών στο Ηνωμένο Βα- σίλειο επιθυμεί να αγοράσει αμιγώς vegan αυτοκίνητα. Ορισμένες εταιρείες προσφέρουν ήδη μια ποικιλία από δέρματα φυτικής προέλευσης στα αυτοκίνητα που παράγουν, χρησιμο- ποιώντας τα πάντα, από μήλα και κάκτους μέχρι φύλλα ανανά. Αναλυτικότερα, σε μια έρευνα που ανατέθη- κε από τη Vegan Society, οι άνθρωποι ρω- τήθηκαν για τις απόψεις τους για τα vegan αυτοκίνητα, καθώς οι ανησυχίες για τη βιω- σιμότητα και την ηθική αυξάνονται συνεχώς. Η έρευνα με τίτλο «Μοιραστείτε τις σκέψεις σας» διεξήχθη από την ερευνητική εταιρεία Attest. Συνολικά 750 οδη- γοί στο Ηνωμένο Βασίλειο ερωτή- θηκαν σχετικά με τη χρήση ζωικών πρώτων υλών στην κατασκευή αυ- τοκινήτων και τη βιωσιμότητα. Τα ευρήματα αποκάλυψαν ότι το 75% των Βρετανών θέλει να βλέπει αυτοκίνητα ελεύθερα ζωικών προ- ϊόντων. Το 70% δήλωσε ότι ενδι- αφέρεται να αγοράσει ένα αμιγώς vegan όχημα στο μέλλον. Οι κατασκευαστές αυτοκινήτων χρησιμοποιούν ζωικά συστατικά σε πολλά μέρη των αυτοκινήτων, εκτός από τη δερμάτινη επένδυση στο εσωτερικό. Μπορεί κανείς να βρει ζωικά προϊόντα σε σωλήνες ελαστικών, όπου χρησιμοποιείται ζωικό λίπος για τη σκλήρυνση του καουτσούκ και του πλαστι- κού. Η βαφή μπορεί να περιέχει χρωστική ουσία ζωικής προέλευσης, ενώ και ο χάλυ- βας που χρησιμοποιείται για το πλαίσιο ενός αυτοκινήτου μπορεί να λιπαίνεται με ζωικό λίπος. Ενώ πολλοί δε γνώριζαν τη χρήση ζωικών προϊόντων στην κατασκευή διαφορετικών εξαρτημάτων ενός αυτοκινήτου, περισσό- τεροι από τους μισούς ερωτηθέντες επέκρι- ναν τη χρήση δέρματος. Το 77% δήλωσε ότι ενδιαφέρεται να δει «δέρμα φυτικής προέλευσης» να χρησιμο- ποιείται στα αυτοκίνητα αντί για δέρμα ζώ- ων. Επιπλέον, το 57% των ερωτηθέντων αποκά- λυψε ότι θα προτιμούσε έναν κατασκευαστή που είχε επιλογές χωρίς ζωικά παράγωγα, ενώ το 61% θα επέλεγε έναν κατασκευαστή με πράσινα διαπιστευτήρια, υποδεικνύοντας ότι η ηθική και η βιωσιμότητα πάνε χέρι χέρι όταν πρόκειται για αποφάσεις αγοράς. Στην πραγματικότητα, οι εταιρείες Honda, Citroën, Dacia, Tesla και Ford προσφέρουν πλέον vegan εσωτερικούς χώρους σε πολλά μοντέλα τους. Πέρυσι, η Volkswagen παρουσίασε το ID. Roomzz, ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο με καθί- σματα από φλούδες μήλου. Την ίδια χρονιά, η Volvo δεσμεύτη- κε ότι έως το 2030 θα πουλά μόνο ηλεκτρικά αυτοκίνητα κατασκευα- σμένα με εσωτερικό χωρίς δέρμα. Πηγαίνοντας ένα βήμα παραπέρα, η Volvo εργάζεται επίσης για την αφαίρεση ζωικών υποπροϊόντων από εξαρτήματα οχημάτων όπως πλαστικά, καουτσούκ, λιπαντικά και κόλλες. Την ίδια στιγμή η Audi προσφέρει ένα «πακέτο vegan», έτσι ώστε οι πελάτες να μπορούν να επιλέξουν εσωτερικούς χώρους με υλικά φι- λικά προς το περιβάλλον, χωρίς ζωικά παράγωγα. ΤΟ 75% ΤΩΝ ΒΡΕΤΑΝΏΝ ΠΡΟΤΙΜΆ VEGAN ΑΥΤΟΚΊΝΗΤΑ Η KIM KARDASHIAN ΣΤΗ ΝΈΑ ΚΑΜΠΆΝΙΑ ΤΗΣ BEYOND MEAT Η γνωστή influencer των μέσων ενημέρω- σης και επιτυχημένη επιχειρηματίας είναι πλέον η νέα “Chief Taste Consultant” της Beyond Meat. Στο νέο της ρόλο, θα προωθήσει τα φυτικά προϊόντα της Beyond Meat, με συνταγές και δημιουργικό περιεχόμενο στο ενημε- ρωτικό δελτίο της εταιρείας. Όπως είπε η σταρ, συνεργάστηκε με την Beyond Meat επειδή είναι παλαιόθεν θαυ- μάστρια των προϊόντων και της αποστολής της εταιρείας. «Πιστεύω τόσο πολύ στην αποστολή της Beyond Meat, που μπήκα για να βοηθήσω με το μεγαλύτερο πλεονέκτημά μου, το γούστο μου» είπε η Kardashian στη νέα διαφήμιση που ανακοινώνει τη συνερ- γασία τους και συμπλήρωσε: «Είμαι τόσο ενθουσιασμένη που παρουσιάζομαι στην καμπάνια ως η επικεφαλής σύμβουλος γεύ- σης, που έχει ως στόχο να εμπνεύσει τους ανθρώπους να συμπεριλάβουν την Beyond Meat στη διατροφή τους».
Made with FlippingBook
RkJQdWJsaXNoZXIy Mjg5NDY=