Greek Vegan 12

18 ΝΕΑ Προϊόντα ΟΔΗΓΌΣ ΕΝΥΔΆΤΩΣΗΣ ΑΠΌ ΤΗΝ ESSENCE Ένα... πολυτάλαντο προϊόν ομορφιάς: η Hydro Hero – 24h Hydrating Tinted Cream είναι foundation, ενυδατική κρέμα και αντηλιακό σε ένα. Η κρέμα BB έχει ελαφριά έως μέτρια κάλυψη, που χτίζεται σε στρώσεις και δημιουργεί ομοιόμορφη επιδερμίδα με φυσικό φινίρισμα. Παράλληλα, η καθημερινή φροντίδα παρέχει 24ωρη ενυδάτωση και προστατεύει το δέρμα από την υπεριώδη ακτινοβολία, με SPF 15. Η μη λιπαρή σύνθεση, απαλλαγμένη από αλκοόλ, σιλικόνες και άρωμα, αποτελείται από 88% φυσικά συστα- τικά και είναι εμπλουτισμένη με υαλουρονικό οξύ. Κυκλοφόρησαν οι νέες, limited edition καλοκαιρινές σειρές σώμα- τος της Body Shop. Πρόκειται για τις Refreshing Passionfruit, με έλαιο από σπόρους φρούτου του πάθους, και Cool Daisy, με εκχύ- λισμα μαργαρίτας, που επιστρέφει και φέτος το καλοκαίρι. Εννοεί- ται ότι και οι δύο σειρές έχουν vegan σύνθεση, με 92% συστατικά φυσικής προέλευσης.` ΝΈΕΣ ΣΕΙΡΈΣ ΣΏΜΑΤΟΣ THE BODY SHOP Τα 100% vegan προϊόντα Violife της Upfield Hellas συμμετεί- χαν στο πρώτο Vegan Life Market, που πραγματοποιήθηκε 2 και 3 Απριλίου στο Παλιό Αμαξοστάσιο Ο.ΣΥ στο Γκάζι, πα- ρουσία περισσότερων από 15.000 ατόμα. Με κεντρικό μήνυμα τη φράση «Απόλαυση για όλους», το Violife προσέφερε στους επισκέπτες της εκδήλωσης δω- ρεάν δείγματα από το νέο φυτικό αναπλήρωμα βουτύρου VIOBLOCK και ενημέρωσε για όλη τη σειρά προϊόντων Violife, επιβεβαιώνοντας πως τα φυτικά αυτά τρόφιμα δε στερού- νται γεύσης και απόδοσης. Επιπλέον, όλοι οι επισκέπτες του περιπτέρου του Violife είχαν την ευκαιρία να ενημερωθούν για τη σημασία και τα οφέλη της φυτικής διατροφής, τόσο για τον οργανισμό μας όσο και για τον πλανήτη μας. VIOLIFE – ΧΟΡΗΓΌΣ ΣΤΟ ΠΡΏΤΟ VEGAN LIFE MARKET VEGAN KITKAT MCFLURRY ΣΤΗ ΓΕΡΜΑΝΊΑ Η McDonald’s λάνσαρε στη Γερμανία το vegan KitKat McFlurry, που είναι ακριβώς όπως το χαρακτηριστικό γαλακτοκομικό επιδόρπιο. Η νέα, φυτική επιλογή διαθέτει μια μαλακή βάση φυτικού παγωτού και συνοδεύεται από μια γλυκιά σάλτσα φράουλας και κομμάτια vegan σοκολάτας KitKat. Σύμφωνα με τη Susan Schramm, διευθύντρια μάρκετινγκ της McDonald’s στη Γερμα- νία, το νέο παγωτό McFlurry χωρίς γαλακτοκομικά αποτελεί μέρος της αποστολής της αλυσίδας να κάνει καλύτερη την εταιρεία και τον πλανήτη μας. Δήλωσε επίσης: «Ο νέος μας vegan συνδυασμός σερβιρίσματος σοκολάτας και παγωτού φέρνει ακόμα μεγαλύτερη ποικιλία στον πολύχρωμο κόσμο των McFlurry και έτσι ανταποκρίνεται στην εξεζητημένη γεύση των θαυμαστών των γλυκών μας».

RkJQdWJsaXNoZXIy Mjg5NDY=