Greek Vegan 12
24 να αλληλοενημερώνονται. Επιπλέον, βέβαια, διοργανώνουν και μαζικές συ- γκεντρώσεις. Μπορεί για παράδειγμα να συναντηθούν σε κάποιο σημείο, να κάνουν πορεία και να μετέχουν σε μια διαμαρτυρία έξω από ένα σφαγείο, να πάνε στα εγκαίνια ενός vegan εστια- τορίου, να πραγματοποιήσουν μια κυ- ριακάτικη έξοδο σε μουσείο ή γκαλερί κάποιας vegan εικαστικής έκθεσης, ή να προετοιμάσουν ένα φιλανθρωπικό παζάρι, όπως έγινε πρόσφατα στην Αμε- ρική με σκοπό την αποστολή βοήθειας στην Ουκρανία. Στη χώρα μας το… φρούτο του MeetMe δεν είναι ακόμη γνωστό. Με το δεδομένο ότι έχουμε αρκετά vintage κύτταρα στη νοοτροπία μας, επιλέγο- νται πιο παραδοσιακές λύσεις. Τι ση- μαίνει αυτό; Μέσα από τις ομάδες του Facebook οργανώνουμε πικνίκ σε κά- ποιο σημείο. Στρώνουμε τις ψάθες μας, φέρνει καθένας μας από ένα φαγητό, τα βάζουμε στη μέση και δοκιμάζουμε τις προσφερόμενες, ποικίλες γαστριμαργι- κές απολαύσεις. Ύστερα, κουβεντιάζου- με, παίζουμε μουσική με τις κιθάρες, φωτογραφιζόμαστε, και αφού δημιουρ- γήσαμε νέες αναμνήσεις, λέμε «στο επα- νιδείν». Οι πλατφόρμες γραπτών μηνυμάτων Τι γίνεται, όμως, όταν κάποιος δεν έχει χρόνο ή διάθεση για τα παραπάνω; Τα έξυπνα κινητά μάς παρέχουν μια επιπλέ- ον δυνατότητα. Τα apps ανταλλαγής μη- νυμάτων και ιντερνετικών τηλεφωνικών συνομιλιών μάς επιτρέπουν να φτιάξου- με θεματικά γκρουπ, όπου μπορούμε να στέλνουμε μηνύματα αλλά και να κατα- θέτουμε πληροφοριακό υλικό. Ένα χαρα- κτηριστικό παράδειγμα είναι η σχετική δυνατότητα που παρέχει η εφαρμογή Telegram. Για παράδειγμα, μπορεί κανείς να δημιουργήσει ένα vegan γκρουπ με γεωγραφική εμβέλεια από τη γειτονιά του έως και κάποια χιλιόμετρα μακριά, και έτσι να πληροφορηθεί για τα vegan σημεία ενδιαφέροντος στην περιοχή του ή να γνωρίσει άλλους vegans, που κατοι- κούν κοντά και συμμετέχουν στο γκρουπ. YouTube και podcasting Σαφέστατα, το οπτικό υλικό το οποίο ανεβάζουν οι vegan youtubers είναι πό- λος έλξης για όλους μας. Στη δημοφι- λέστατη πλατφόρμα βλέπουμε όλα όσα έχουν να παρουσιάσουν και να προμο- τάρουν οι vegan δημιουργοί οπτικού ψηφιακού περιεχομένου της προτίμη- σής μας. Θα γελάσουμε με τα τύπου stand up comedy αστεία τους, θα μελε- τήσουμε τις συνταγές τους ή τις συμ- βουλές τους και θα κάνουμε την κριτική μας από κάτω στα σχόλια ή θα ανταλλά- ξουμε απόψεις με άλλους σχολιαστές, ενώ με κάποιους μπορεί να προχω- ρήσουμε στη σύναψη μιας φιλίας σε άλλα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Στο YouTube το νέο απόλυτο vegan trend είναι το talk show με τον τίτλο “The Plant-Based Way with Monét”. Πρόκειται για δεκάλεπτη ψυχαγωγική εκπομπή, χρηματοδοτούμενη εξ ολοκλήρου από εταιρεία τροφίμων, με καλεσμένους, ρε- πορτάζ, συνεντεύξεις κ.ο.κ. Αντιστοίχως, με ψηφιακό ηχητικό όμως πρόσημο, κι- νείται και το podcasting. Σαν μανιτάρια πολλαπλασιάζονται τα vegan podcasts στα οποία μετέχουν τόσο διασημότητες όσο και άνθρωποι της διπλανής πόρτας. Το podcasting είναι ιδιαίτερα δημοφι- λές, επειδή γίνεται καλή συντροφιά στην οδήγηση, στα ΜΜΜ, στο τζόκινγκ, και έτσι αξιοποιούμε τον «αδιάθετο» χρόνο της καθημερινότητάς μας. Πώς κοινωνικοποιούνται οι Vegans
Made with FlippingBook
RkJQdWJsaXNoZXIy Mjg5NDY=