Greek Vegan

Η Eλληνική πραγματικότητα H ελληνική αγορά εναλλακτικού κρέατος βρίσκεται κυριολεκτικά στα σπάργανα. Η πρώτη σοβαρή διαφημιστική καμπάνια plant-based burger με αποδέκτη τον Έλληνα καταναλωτή έγινε από τα Goody’s πριν από μερικούς μήνες. Η Beyond Μeat -εκ των κορυφαίων εταιρειών του χώρου- είχε μπει στην αγορά μόλις λίγο νωρίτερα. Παρ’ όλα αυτά, ήδη αριθμούμε τουλάχιστον τρεις ελληνικές εταιρείες που παράγουν εντός της χώρας εναλλακτικό κρέας και στους βασικούς τους στόχους είναι οι εξαγωγές, με τις δύο εξ’ αυτών να διαθέτουν ήδη ισχυρά ερείσματα στις ΗΠΑ. Η αγορά κινείται, λοιπόν, με ταχύτατο ρυθμό, προσπαθώντας να προλάβει το παγκόσμιο «craze» για plant-based διατροφή που κορυφώθηκε τον τελευταίο χρόνο. Στο πλαίσιο του ειδικού αφιερώματος που δημοσιεύουμε σε αυτό το τεύχος, προσεγγίσαμε τους μεγάλους εισαγωγείς, παραγωγούς και μεταπωλητές και τους θέσαμε μια σειρά ερωτήσεων, με στόχο να σχηματίσουμε μια πιο καθαρή εικόνα της αγοράς, όπως αυτή εμφανίζεται σήμερα, αλλά και να ψηλαφήσουμε την εικόνα του αύριο. 67

RkJQdWJsaXNoZXIy Mjg5NDY=