Greek Vegan

70 Σ τον χώρο του plant based κρέ- ατος έχει μπει και η Nestlé που ήδη έχει λανσάρει το Incredible Burger. Διεθνώς, η Nestl é έχει πολλαπλά εν- διαφέροντα στον χώρο των προϊό- ντων εναλλακτικού κρέατος, κυρί- ως μέσω των θυγατρικών εταιρειών της. Στις ΗΠΑ, η Sweet Earth παράγει το Awesome Burger, ενώ στην Ευ- ρώπη το brand Garden Gourmet το Incredible Burger. Στην Ελλάδα πώς κινείσθε σήμερα και τι σχεδιάζετε για το μέλλον; Η ανάπτυξη των vegan/vegetarian επιλο- γών δεν αποτελεί απλώς μια τάση, αλλά παγκόσμιο φαινόμενο στο οποίο παρου- σιάζεται αλλαγή του τρόπου σκέψης των καταναλωτών και μεγαλύτερη ευαισθη- τοποίηση στο πώς θα συμβάλλουν στην προστασία του πλανήτη, αλλά και στο τι θα συμπεριλάβουν στο καθημερινό τους διαιτολόγιο. Στην Ελλάδα, η τάση αυτή τώρα ξεκινά, εντούτοις, η Nestlé Professional βλέπει την κα- τηγορία με ιδιαίτερο ενδιαφέρον. Tα πρώτα μας βήματα έγιναν τον Ιούλιο του 2019 με το λανσάρισμα του Garden Gourmet Incredible Burger σε μεγάλη αλυσίδα εστία- σης που μας έδωσε τη δυνατότητα να ενταχθούμε δυναμικά στην κατηγορία. Στο άμεσο μέλλον στοχεύουμε σε επέ- κταση πελατολογίου και κωδικολογίου πανελλαδικά. Πώς βλέπετε την ελληνική αγορά εναλλακτικού κρέατος να εξελίσσε- ται την τρέχουσα χρονιά; Με ταχείς ρυθμούς. Αρκεί να λάβει κα- νείς υπόψη του ότι μέχρι στιγμής οι κοινότητες των vegan/vegetarian στα social media εκτιμάται πως είναι πάνω από 10 κι αριθμούν περίπου 140.000 μέλη. To 2020 αναμένεται να είναι χρο- νιά σταθμός για την πορεία του εναλλα- κτικού κρέατος. Όλο και περισσότερες εταιρείες, αλλά κι αλυσίδες καταστη- μάτων ή μεμονωμένα καταστήματα με τέτοιες επιλογές έρχονται στο προσκή- νιο δυναμικά και το κωδικολόγιο ανα- πτύσσεται ιδιαίτερα. Είμαστε πεπεισμένοι ότι αυτή η χρονιά θα είναι κομβική για τη συγκεκριμένη κατηγο- ρία και ταυτόχρονα θα βοηθήσει όλους εμάς να γνωρίσουμε ακόμα καλύτερα αυτό το κοινό και τα χαρακτηριστικά του. Με αυτό τον τρό- πο θα είμαστε σε θέση να ανταποκριθούμε στις συνεχώς μεταβαλ- λόμενες ανάγκες του. Σύμφωνα με πρόσφατη μελέτη της οργάνωσης World Animal Protection, η κατανάλωση των plant-based burgers διασώζει από τη σφαγή περί τα 250.000 ζώα ετησίως. Πιστεύετε ότι αυτό αποτελεί τον σημαντικότε- ρο λόγο, για να στραφεί ο καταναλω- τής στα plant-based προϊόντα; Οι λόγοι για τους οποίους οι καταναλω- τές -και κυρίως καταναλωτές νεαρότερης ηλικίας- στρέφονται στις plant-based επι- λογές ποικίλουν. Η προστασία των ζώων από τη σφαγή αποτελεί έναν σημαντικό λόγο, αλλά σε αυτό έρχονται να προστε- θούν κι άλλοι παράγοντες όπως α) η προ- στασία του περιβάλλοντος, καθώς απαι- τούνται λιγότερες πηγές ενέργειας για την παραγωγή των συγκεκριμένων προϊόντων και β) λόγοι υγείας που μπορεί να μην επιτρέπουν σε μια μερίδα ανθρώπων την κατανάλωση κρέατος. Εξίσου σημαντική όμως είναι η υιοθέτηση της νοοτροπίας που στρέφει όλο και περισσότερους κατα- ναλωτές προς την άσκηση σε συνδυασμό με τη σωστή διατροφή. Στο παρελθόν έχουν υπάρξει ενστάσεις από τη vegan κοινότητα για τη Nestlé πάνω σε διάφορα θέματα. Θεωρείτε ότι η πολιτική που ακολουθεί σήμερα η εταιρεία σε σχέση με θέματα περι- βάλλοντος κι animal well-being έχει βοηθήσει να ξεπεραστούν αυτές οι δι- αφορές; Η προστασία του περιβάλλοντος κι η δια- σφάλιση των φυσικών πόρων του πλανήτη αποτελεί βασικό πυλώνα δράσης για τη Nestlé και ουσιαστικό μέρος της λει- τουργίας μας που εκφράζεται με ση- μαντικές δεσμεύσεις και δράσεις. Με όραμα την οικοδόμηση ενός μέλλο- ντος χωρίς απορρίμματα, η Nestlé έχει δεσμευθεί για πλήρως ανακυκλώσιμες ή επαναχρησιμοποιούμενες συσκευασίες έως το 2025. Στο πλαίσιο αυτό, η Nestlé S.A. ανακοίνωσε την επένδυση 2 δισεκατομμυρί- ων ελβετικών φράγκων σε βιώσιμες λύσεις συσκευασίας. Επιπλέον, έχουμε ανακοινώσει τον στόχο μας για μηδενικές καθαρές εκ- πομπές αερίων θερμοκηπίου έως το 2050, υιοθετώντας έτσι τον πλέον φιλόδοξο στόχο της συμφωνίας του Παρισιού να περιορίσει την αύξηση της θερμοκρασίας του πλανήτη στον 1,5 βαθμό. Θα θέλαμε να μας αναφέρετε πού μπο- ρούν να βρουν οι καταναλωτές τα δικά σας προϊόντα εναλλακτικού κρέατος . Το Garden Gourmet Incredible Burger δι- ατίθεται ήδη σε μεγάλη αλυσίδα εστίασης πανελλαδικά και σύντομα θα εμπλουτί- σουμε το πελατολόγιο αλλά και το κωδικο- λόγιό μας. ΕΝΑΛΛΑΚΤΙΚΟ ΚΡΕΑΣ - Η ελληνική πραγματικότητα Nestlé Η δυναμική είσοδος με το Incredible Burger κι οι στόχοι για περισσότερα plant based προϊόντα εντός του έτους. «Η ανάπτυξη των vegan/ vegetarian επιλογών δεν αποτελεί απλώς μια τάση, αλλά παγκόσμιο φαινόμενο.»

RkJQdWJsaXNoZXIy Mjg5NDY=