Greek Vegan
71 Η Beyond Meat ήταν η πρώτη εται- ρεία που δημιούργησε και προ- ώθησε τα burgers εναλλακτικού κρέατος κι η Foodelco η εταιρεία που τα καθιέρωσε στην Ελλάδα. Απευθυνθήκαμε στη Foodelco για την μέχρι τώρα πορεία της, αλλά και τα σχέδιά της για τη νέα χρονιά. Ποια προϊόντα εναλλακτικού κρέα- τος διαθέτει σήμερα η εταιρεία και τι είναι στα σκαριά για το 2020; Τα προϊόντα που διαθέτουμε στη HO.RE. CA είναι το burger και το λουκάνικο της Beyond Meat. Στον χώρο του Retail/Super Markets αυτή τη στιγμή είναι διαθέσι- μο μόνο το Beyond Meat Burger, αλλά σύντομα θα είναι διαθέσιμο και το λου- κάνικο, καθώς κι ένας νέος κωδικός της Beyond Meat, o κιμάς. Επίσης, είναι διαθέσιμη πλέον στην αγορά η νέα εξελιγμένη έκδοση του Beyond Meat Burger, «New Meatier Edition», με ακόμα πιο λίγα λιπαρά και ακόμα πιο κρεάτινη γεύση και υφή και με πολύ καλύτερα συστατικά. Μελέτες στο εξωτερικό δεί- χνουν ότι τουλάχιστον στα fast-food το 92% της κατανά- λωσης των plant-based burgers γίνεται από παμφάγους που θέ- λουν να μειώσουν την κατανά- λωση κρέατος και από vegans. Τα δικά σας στοιχεία συμφωνούν; Σωστές οι πληροφορίες σας. Κάπως έτσι λειτουργεί και στην Ελλάδα, με πρώτους όμως τους vegans και δεύτερους τους παμφάγους. Με βάση τα στοιχεία που συλλέγουμε από τα σημεία πώλησής μας, στην Ελλάδα ένα μεγάλο μέρος του παμ- φάγου καταναλωτή στρέφεται στο εναλ- λακτικό κρέας. Σύμφωνα με πρόσφατη μελέτη της οργάνωσης World Animal Protection, η κατανάλωση των plant-based burgers διασώζει από τη σφαγή περί τα 250.000 ζώα ετησίως. Πιστεύετε ότι αυτό αποτελεί τον σημαντικότε- ρο λόγο, για να στραφεί ο καταναλω- τής στα plant-based προϊόντα; Φυσικά. Η κατηγο- ρία των vegans και vegetarians έχει μπει συνειδητά σε αυτό. Θα πρέπει, όμως, να στρέψουμε και το ευρύ κοινό προς αυ- τή την κατεύθυνση. Είναι σημαντικό κι απαραίτητο για τη στάση του ανθρώπου προς τα ζώα και το περιβάλλον. Η μείω- ση σφαγής ζωών βο- ηθά στη μείωση κα- τανάλωσης ενέργειας και φυσικών πόρων του πλανήτη, αλλά και στη μείωση εκπο- μπής ρύπων. Σε μερικούς μήνες, η παραγωγή των patties της Beyond Meat θα γίνεται και στην Ευρώπη. Ποσό θα αλλάξει αυτό τα δεδομένα για τον Έλληνα κα- ταναλωτή; Πολύ σωστά, και όχι μόνο των patties, αλλά κι όλων των προϊόντων της Beyond Meat burger. Ευελπιστούμε ότι με αυτή τη μετάβαση θα υπάρξει μια σχετική πτώση στην τιμή. Επίσης, θα μειωθούν κι οι χρό- νοι παραδόσεων. Η αγορά εναλλακτικού κρέατος αναμένεται να εκτοξευθεί στα ύψη την επόμενη δεκαετία. Τι κινήσεις σκοπεύει να κάνει η εταιρεία σας, για να διατηρήσει την ηγετική θέ- ση που κατέχει σήμερα; Θα θέλαμε τέλος να μας πείτε πού μπορούν να βρουν τα προϊόντα σας οι κατανα- λωτές. Πρωταρχικός μας στόχος είναι να παρέ- χουμε καινοτόμα προϊόντα στην κατηγο- ρία του Plant-based και Fairtrade κινή- ματος. Στα σχέδιά μας είναι να αναπτύ- ξουμε το δίκτυό μας σε όλη την Ελλάδα, αλλά και στην Κύπρο. Επίσης, έχουμε ήδη γκάμα από gluten free, vegan, lactose free, soy free GMO’s Free και Fairtrade προϊόντα. Η εταιρεία μας διαθέτει τα official social media της Beyond Meat στην Ελλάδα και πλέον το Locator (https://foodelco.gr/locator-2/ ) της Beyond Meat στην Ελλάδα, το οποίο αποτελεί και το πρώτο που δημιουργή- θηκε στην Ευρώπη. Μερικά από τα σημεία όπου μπορείτε να βρείτε τα προϊόντα είναι στον Σκλα- βενίτη, στα My Market και Metro, στα καταστήματα Βιολογικό Χωριό, στα κα- ταστήματα Θανόπουλος. Αλλά και σε πιο εξειδικευμένα μάρκετ, όπως Bamboo Vegan, 4seasons bio, Μπαλάσκας, Green Family κ.ά. Όσον αφορά τα εστιατόρια, θα μας βρείτε και για sausage και για burger στα Home Burger, αλλά και στα Bullseye. Θα μας βρείτε, επίσης, στα Estrella, Big kahuna, Steve’s deli, Central, Six dogs, Niki hotel, Coco Mat, Moorings και αλλά πολλά, που φυσικά μπορείτε να τα δείτε όλα στο site της Foodelco, πατώντας στο κουμπί Locator. Foodelco Είναι η εταιρεία που καθιέρωσε τα Beyond Meat Burgers στην Ελλάδα. «Στην Ελλάδα ένα μεγάλο μέρος του παμφάγου καταναλωτή στρέφεται στο εναλλακτικό κρέας.»
Made with FlippingBook
RkJQdWJsaXNoZXIy Mjg5NDY=