Greek Vegan

1 Τα τελευταία δύο χρόνια ο βιγκανισμός αναπτύσσεται με εντυπωσιακό ρυθμό σε ολόκληρο τον κόσμο. Στην Ελλάδα, σύμφωνα με πρόσφατες μετρή- σεις, περί τους 100.000 κατανα- λωτές έχουν ήδη υιοθετήσει τον συγκεκριμένο τρόπο διατροφής. Το supermarket σας αναγνωρίζει έμπρακτα την ύπαρξη του συγκε- κριμένου κοινού; Κάνετε κάποιες κινήσεις, για να το προσεγγίσετε ή -έστω- να το υποδεχθείτε (Ν/Ο και αν «Ναι», τι κινήσεις συγκε- κριμένα); Στην ΑΒ ακούμε τους καταναλωτές κι αφουγκραζόμαστε τις ανάγκες τους, ενώ παρακολουθούμε στενά τις σύγ- χρονες τάσεις. Ο πελάτης, σήμερα, αναζητάει τη «συνολική αξία» που οι μάρκες δημιουργούν. Η άριστη ποιό- τητα κι η ποικιλία, σταθερά, αποτελούν αδιαπραγμάτευτες αξίες για την ΑΒ. Ταυτόχρονα, όμως, η υγιεινή και ισορ- ροπημένη διατροφή, η ευεξία κι η προ- στασία του περιβάλλοντος είναι στοι- χεία που ανεβάζουν την ποιότητα ζωής κι αποτελούν αγοραστικό κριτήριο κι επιλογή για τους σύγχρονους κατανα- λωτές. Εμείς υποδεχόμαστε, λοιπόν, αυτή τη «νέα εποχή» στα καταστήματά μας και δίνουμε σε κάθε πελάτη μας τη δυνατότητα να βρίσκει ακριβώς αυτό που θέλει, μέσα από ολοκαίνουρια τμή- ματα που φιλοξενούν νέα προϊόντα και κατηγορίες. Ναι, έχουμε εισάγει στη συλλογή των καταστημάτων μας μία ευρεία γκάμα vegan προϊόντων. Ναι. Τα καταστήματά μας, εδώ και πε- ρισσότερο από μία πενταετία, φιλοξε- νούν μεγάλη ποικιλία vegan κωδικών (ροφήματα, υποκατάστατα γιαουρτιών, υποκατάστατα κρέατος και ζωικών αλλαντικών, ζυμαρικά, άλευρα, επι- δόρπια, γλυκίσματα κ.ά.) που συνεχώς αυξάνεται, όσο αυξάνεται κι ο αριθ- μός των πελατών μας που επιλέγουν τον βιγκανισμό, είτε για λόγους αρχής είτε για λόγους υγείας. Τα My market έχουν στρατηγικό στόχο να γίνουν η πρώτη επιλογή για τη σύγχρονη δια- τροφή και, σε αυτό το πλαίσιο, προ- σπαθούν συνεχώς να καλύπτουν τις ανάγκες των vegan πελατών. Η vegan τάση εξαπλώνεται παγκοσμί- ως, προσφέροντας όλο και περισσότε- ρες επιλογές σε συνταγές, προϊόντα κι εστιατόρια. Αυτή η τάση αναπτύσσεται σιγά-σιγά και με όλο και πιο έντονο ρυθμό και στη χώρα μας. Στην αλυσί- δα Θανόπουλος έχουμε πρωταρχικό στόχο να παρέχουμε προϊόντα κι υπηρεσίες που ξεχωρίζουν, προσφέ- ροντας εδώ και 4 γενιές τη μεγαλύτερη ποικιλία από οποιαδήποτε άλλη αλυ- σίδα supermarket. Έχοντας αυτή την φιλοσοφία, είναι φυσικό επακόλουθο και στα vegan προϊόντα όχι απλώς να παρακολουθούμε μία διεθνή τάση, αλλά να διαθέτουμε τη μεγαλύτερη ποικιλία από κάθε άλλο supermarket στην ελληνική επικράτεια.   Η τάση είναι εμφανής, αν και σε χα- μηλότερο βαθμό, στην Κρήτη. Προς στιγμήν, παρακολουθούμε την τάση κι είμαστε σε συζητήσεις με προμηθευτές και συνεργάτες, ώστε να είμαστε όσο το δυνατόν πιο ενημερωμένοι για τα νέα vegan προϊόντα και την αγορά εν γένει. 85 A/A ΕΠΩΝΥΜΙΑ ΑΝΤΑΠΟΚΡΙΣΗ: ΝΑΙ ΟΧΙ 1 ARISTA × 2 BAZAAR MARKETS × 3 DISCOUNT MARKT × 4 LIDL × 5 MARKET IN × 6 MY MARKET × 7 OK ANYTIME MARKET × 8 PROTON SUPER MARKETS × A/A ΕΠΩΝΥΜΙΑ ΑΝΤΑΠΟΚΡΙΣΗ: ΝΑΙ ΟΧΙ 9 SPAR HELLAS - - 10 ΑΒ ΒΑΣΙΛΟΠΟΥΛΟΣ × 11 ΓΑΛΑΞΙΑΣ × 12 ΕΛΟΜΑΣ × 13 ΘΑΝΟΠΟΥΛΟΣ × 14 ΜΑΣΟΥΤΗΣ × 15 ΣΚΛΑΒΕΝΙΤΗΣ × 16 ΧΑΛΚΙΑΔΑΚΗΣ × ΠΙΝΑΚΑΣ ΜΕ ΤΑ SUPERMARKET ΠΟΥ ΕΙΧΑΜΕ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

RkJQdWJsaXNoZXIy Mjg5NDY=