Greek Vegan 6

8 VEGAN News VEGAN News Ειδήσεις για τον vegan τρόπο ζωής από όλο τον κόσμο! ΣΥΜΜΑΧΊΕΣ ΓΙΓΆΝΤΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ BEYOND MEAT Το 2021 ξεκίνησε με τις καλύτερες προο- πτικές για την Beyond Meat, καθώς κατά- φερε μέσα σε δύο μήνες να μονοπωλήσει σχεδόν τη vegan ειδησεογραφία, με ση- μαντικές συμφωνίες που περιλαμβάνουν από PepsiCo και McDonald’s μέχρι KFC και Pizza Hut. Η αρχή έγινε περί τα τέλη Ιανουαρίου, όταν η PepsiCo Inc. κι η Beyond Meat Inc. ανακοίνωσαν τη δημιουργία κοινοπραξίας με την ονομασία The PLANeT Partnership LLC, για την παρασκευή νέων φυτικών σνακ και ποτών. Μετά την ανακοίνωση αυτή, η τιμή της μετοχής της Beyond Meat εκτινάχθηκε κατά 31%. Το κοινό project θα αξιοποιήσει την τεχνολο- γία της Beyond Meat για την ανάπτυξη πρωτεϊνικών φυτικών γευμάτων, ενώ θα χρησιμοποιήσει και τις δυνατότητες μάρκετινγκ κι εμπορικής εκμετάλλευσης της PepsiCo. «Είμαστε ενθουσιασμένοι που ενώνουμε τις δυνάμεις μας με την PepsiCo στο The PLANeT Partnership, μια κοινή επιχείρηση που συνδυάζει το τεράστιο βάθος και το εύρος των δυ- νατοτήτων πωλήσεων και μάρκετινγκ της PepsiCo με την κορυφαία καινοτομία μας σε φυτικές πρωτεΐνες. Ανυπομονούμε να συνεργαστούμε, για να ανοίξουμε νέες κατηγορίες και σειρές προϊόντων που θα εμπνεύσουν θετικές επιλογές για τους ανθρώπους και τον πλανήτη» , δήλωσε ο Ethan Brown, ιδρυτής και διευθύνων σύμ- βουλος της Beyond Meat. Πριν καταλαγιάσει ο θόρυβος αυτής της, πραγματικά πολύ σημαντικής, συνεργα- σίας, η Beyond Meat τάραξε πάλι τα νερά έναν μήνα μετά - κι ενώ αυτό το τεύχος βρισκόταν σε διαδικασίες έκδοσης. Αφορμή αυτή τη φορά, η ανακοίνωση παγκόσμιας συνεργασίας με τις εταιρείες McDonald’s Corporation και Yum! Brands. Σε περίπτωση που δεν γνωρίζετε τη Yum! Brands, πρόκειται για τον όμιλο που ελέγ- χει εταιρείες όπως την KFC, την Pizza Hut και την Taco Bell. Για τη Yum! Brands, η Beyond Meat πρό- κειται να συνεισφέρει στη δημιουργία «λαχταριστών και καινοτόμων προϊό- ντων με φυτική πρωτεΐνη» τα επόμενα χρόνια. Για τη McDonald’s, θα γίνει ο βασικός προμηθευτής για τα μπιφτέκια της γκάμας McPlant της εταιρείας. Επίσης, η Beyond Meat θα συνεργαστεί με τη McDonald’s για την ανάπτυξη φυτικού κοτόπου- λου, χοιρινού κι αυγού. «Είμαστε υπερήφανοι για αυτήν τη στρατηγική παγκόσμια συμ- φωνία με τη McDonald’s», δήλωσε ο Ethan Brown. «[Εί- ναι] ένα σημαντικό ορόση- μο για την Beyond Meat κι ανυπομονούμε να βοηθή- σουμε τα McDonald’s να προσφέρουν διευρυμένες επιλογές στο μενού τους σε όλο τον κόσμο» . Ο Chris Turner, CFO της Yum! Brands αναφέρει ότι: «Λαμβάνοντας υπόψη την ανταπόκριση των καταναλω- τών κατά τις πρόσφατες δοκιμές με το Beyond Meat (…) είμαστε ενθουσιασμένοι για τις δυνατότητες προσέγγισης δυνητικών πελατών που μας δίνουν μακροπρόθεσμα τα προϊόντα φυ- τικών πρωτεϊνών - ειδικά νεότερων κατα- ναλωτών» , καταλήγοντας στο συμπέρασμα ότι: «Αναμένουμε ότι αυτή η συνεργασία με τη Beyond Meat θα ενισχύσει την ικα- νότητα των εταιρειών μας να προσφέρουν νόστιμα, φυτικά προϊόντα στο μενού, που θα καλύπτουν τις ανάγκες των κατα- ναλωτών για πιο διαφορετικές επιλογές πρωτεϊνών.»

RkJQdWJsaXNoZXIy Mjg5NDY=