Greek Vegan 7

76 Μπορεί για το ευρύ κοινό ο βιγκανισμός να είναι μόδα και να αντιμετωπίζεται ως «φρούτο εποχής», ωστόσο τα στατιστικά δεδομένα δείχνουν ότι όλο και περισσότεροι είτε ήδη τον ακολουθούν είτε φλερτάρουν με την ιδέα να τον ακολουθήσουν. Στο κείμενο που ακολουθεί, ο συνεργάτης μας Νικόλας Πουρλιάρος καταθέτει ιστότοπους, εφαρμογές, εκπομπές, podcasts και άλλες πηγές vegan ενημέρωσης. Vegan media στον θαυμαστό κόσμο της ψηφιακής -και όχι μόνον- ενημέρωσης H μεγαλύτερη νίκη της πα- γκόσμιας vegan κοινότη- τας διαφαίνεται στον ορί- ζοντα, αφού παραδοσιακά media, ακολουθώντας τις ανάγκες της επικαιρότητας, καλύπτουν σχετικά θέματα ολοένα και περισσότερο, διαπιστώνοντας το αυξημένο εν- διαφέρον του αναγνωστικού κοι- νού. Χαρακτηριστικό παράδειγμα η «New York Post», η οποία στην διαδικτυακή της έκδοση ανεβάζει συχνά τέτοια ρεπορτάζ, όπως αυτό που μας γνωστοποιεί ότι ένα δημο- φιλές και πανάκριβο εστιατόριο θα έχει λίαν προσεχώς μόνο vegan με- νού. Αλλού γίνεται κρας τεστ για τις καλύτερες βιώσιμες ή βιοδιασπώ- μενες σακούλες για τα ψώνια, ενώ φιλοξενήθηκε μέχρι και ρεπορτάζ που αναφέρει ότι η νέα εκδοχή του «Sex and the City», υποστηρίζοντας σθεναρά τα δικαιώματα των ζωών, δεν θα περιλαμβάνει καθόλου σκη- νές με οποιουδήποτε είδους γούνες. Μικρό το βήμα για ένα παραδοσια- κό έντυπο; Ίσως ναι, για τα (vegan) δεδομένα τα δικά μας. Ωστόσο, φω- τίζει τον δρόμο για ένα καλύτερο μέλλον.

RkJQdWJsaXNoZXIy Mjg5NDY=