Greek Vegan 9
GV: Πόσο «δυνατή» θεωρείτε την τάση του βι- γκανισμού στην Ελλάδα και πόσο πιθανό είναι να γίνει «κυρίαρχη» τα επόμενα χρόνια; E.Σ.: Ο βιγκανισμός δεν είναι απλά μια νέα διατροφική τάση. Είναι κάτι πολύ περισσότερο, είναι στην πραγμα- τικότητα μια νέα φιλοσοφία, ένα κίνημα ζωής, που στα επόμενα χρόνια θα μεγαλώνει συνεχώς. GV: Τα plant-based προϊόντα της σειράς Μega Μeatless προτιμούν και καταναλωτές που δεν ακολουθούν αποκλειστικά vegan διατροφή. Για- τί πιστεύετε ότι συμβαίνει αυτό; E.Σ.: Η σειρά Μega Μeatless, αποτελεί τον ιδανικό συνδυ- ασμό απόλαυσης και διατροφικής αξίας για όλους. Για αυ- τούς που είναι vegan, ακολουθούν plant-based διατροφή, έχουν αυξημένες ανάγκες σε πρωτεΐνη, αθλούνται, αλλά και για όσους θέλουν να εμπλουτίσουν τη διατροφή τους με σύγχρονες, υγιεινές, εναλλακτικές τρόπους. GV: Τα Μega Μeatless έχουν ήδη «κερδίσει» την αγορά; Ποια είναι τα πλεονεκτήματα των συγκε- κριμένων προϊόντων; E.Σ.: Η σειρά Μega Meatless έχει ήδη καταφέρει να «κερδί- σει» την αγορά, μυώντας μας στον κόσμο του «εναλλακτι- κού» κρέατος. Έναν κόσμο που προάγει την υγιεινή δια- τροφή, προτείνει νέες διατροφικές συνήθειες, σέβεται τους φυσικούς πόρους και το περιβάλλον, δημιουργώντας αγα- πημένα, νόστιμα πιάτα με έναν καινοτόμο και υγιεινό τρόπο. GV: Τι δείχνουν τα στοιχεία σας για την αγορά στην Ελλάδα; Με τι ρυθμό αυξάνονται οι πω- λήσεις σας και άρα οι vegan καταναλωτές στην πατρίδα μας; E.Σ.: Η ελληνική αγορά εναλλακτικού κρέατος αυξάνεται με ταχύτατους ρυθμούς. Σε ό,τι αφορά στις πωλήσεις μας, το 2021 είναι μια εξαιρετική χρονιά και μας γεμίζει αισιοδοξία για το μέλλον. GV: Ποια είναι τα επόμενα σχέδια ανάπτυξης της εταιρείας στη vegan αγορά; Περιλαμβάνο- νται σε αυτά και νέα προϊόντα; E.Σ.: Οι εμπορικοί στόχοι της Εταιρείας για το επόμενο διάστημα, κινούνται σε 2 άξονες: • Περαιτέρω ενίσχυση του προΐοντικού χαρτοφυλακίου που αφορά στις διεθνείς αγορές και δη σε αυτή της Αμερικής. • Περαιτέρω ανάπτυξη της κατηγορίας plant- based. H δυ- ναμική αλλά και οι προοπτικές της σειράς Μega Μeatless είναι εξόχως σημαντικές. Εκτιμούμε πως μέχρι το 2025 τα συγκεκριμένα προϊόντα θα αφορούν τουλάχι- στον στο 10% του συνολικού κύκλου εργασιών. 77 Ο Eυάγγελος Σπυράκης, marketing manager της Mega Meatless μας μιλά για το όραμα και τα προϊόντα της εταιρείας. Του Βάιου Τασούλα
Made with FlippingBook
RkJQdWJsaXNoZXIy Mjg5NDY=