Page 6 - PCM267_preview

Basic HTML Version

A
merican Conquest:
Το
πρώτο και βασικό παι-
χνίδι καλύπτει το μεγα-
λύτερο μέρος των αποι-
κιοκρατικών επιχειρήσε-
ων της Ευρώπης (από
Ισπανία, Αγγλία και Γαλ-
λία) στην Βόρεια Αμερική, αλλά ασχο-
λείται και με την άλλη όψη του νομί-
σματος, καθώς συμπεριλαμβάνονται τα
campaigns των αμυνόμενων Ινδιάνων
που αντιστάθηκαν.
American Conquest: Fight Back:
Προστίθενται πέντε νέα έθνη (Γερμανία,
Ρωσία, Πορτογαλία, Ολλανδία και η φυ-
λή Haida, Καναδοί Ινδιάνοι) και 50 μο-
νάδες. Από νέα campaigns έχουμε τα
εξής: Των Μάγια (ισπανικές κατακτή-
σεις στο Yucatan), των Γερμανών (οι
αποστολές των Ambrosius Ehinger και
Georg Hohermuth), των Haida (άμυνα
ενάντιων ρωσικής εισβολής) και των
Ρώσων (επίθεση στην Αλάσκα υπό την
ηγεσία του Alexander Baranov). Τέλος,
προστίθεται το νέο Battlefield mode.
ΔΙΑΦΟΡΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΑΠΟ ΤA
COSSACKS
Όπως και στα Cossacks, το βασικό
gameplay έχει να κάνει με το κτίσιμο
μίας βάσης, όπου παράγετε μονάδες
και επεκτείνεστε στο χάρτη. Μέσω πο-
λεμικής και οικονομικής υπεροχής,
ολοκληρώνετε τις εκάστοτε αποστολές
σας. Πέρα από τις προφανείς διαφορές
των στρατευμάτων και την ανάγκη για
διαφοροποίηση στις πολεμικές στρατη-
γικές (αλλιώς πολεμάνε οι Γάλλοι του
18ου αιώνα και αλλιώς οι Ινδιάνοι του
15ου!), κάποια βασικά στοιχεία είναι
ίδια. Μαζεύετε πρώτες ύλες από τα
ορυχεία που πρέπει να χτίσετε, τρόφιμα
από το μύλο ή κυνηγάτε άγρια ζώα (με
τους trapper/buccaneer). Σημειώστε,
όμως, ότι πλέον το κόστος κάθε μονά-
δας αυξάνεται όσο παράγετε νέες μο-
νάδες. Επίσης, οι peasants εκπαιδεύο-
νται από τα σπίτια τους και όχι από το
Town Centre (το οποίο πλέον χρησι-
μεύει ως κέντρο για research).
ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ PEASANTS:
Σημαντική
διαφορά από το Cossacks είναι ότι οι
peasants απαιτούνται πια στη δημιουρ-
γία και στην εκπαίδευση νέων πολεμι-
κών μονάδων. Αν δεν στείλετε
peasants στα αντίστοιχα κτήρια (Forts,
Stables, Fortresses), δεν μπορείτε να
φτιάξετε νέες μονάδες. Έτσι, οι μονά-
δες σας δεν εμφανίζονται πλέον από το
πουθενά. Πρέπει να στρατολογηθούν
και να εκπαιδευτούν. Αυτό σημαίνει ότι
η οικονομία σας πρέπει να είναι πολύ
δυνατή, ώστε να μπορείτε να φτιάξετε
πολλούς peasants που θα συνθέσουν
τη στρατιά σας.
ΚΤΗΡΙΑ:
Οι αναβαθμίσεις που θα
βελτίωναν τις πολεμικές ικανότητες,
αλλά και το χρόνο εκπαίδευσης, διεξά-
γονται και αυτές
σε αυτά τα κτή-
ρια. Τα
Forts/Fortresses εί-
ναι πολύ σημαντικά στην
άμυνα ενός οικισμού και οι
στρατιώτες που ταμπουρώνο-
νται μέσα τους, ανοίγουν πυρ ελεύθερα
σε εχθρικές μονάδες που πλησιάζουν ή
ακόμη και σε περιπλανώμενα άγρια
ζώα. Σημειώστε ότι στο American
Conquest μπορούν να μπουν μονάδες
σας και στα κανονικά οικονομικά/επι-
στημονικά κτήρια και όχι μόνο στα
«πολεμικά». Αντίστοιχα, ένας επιτιθέ-
μενος μπορεί να στείλει τις μονάδες του
σε αυτά τα κτήρια και να τα καταλάβει
έπειτα από μάχη με τους ταμπουρωμέ-
νους υπερασπιστές.
Διαφορετικά, ο επιτιθέμενος πρέπει
να περιμένει να έρθει το πυροβολικό
του (κάτι που αργεί), για να ισοπεδώσει
το κτήριο. Σημειώστε ότι δεν υπάρχουν
πια τείχη, όπως στο Cossacks (αυτό θα
πει ότι δεν μπορεί να κρυφτεί μία μονά-
δα σε μία γωνία τείχους). Πλέον τα
αμυντικά κτίσματα είναι τα
Fortressses/Blockhouses. Αν παίζετε
με ευρωπαϊκή δύναμη, μπορείτε να κτί-
σετε τα λεγόμενα Log Cabins που δί-
νουν ένα αμυντικό πλεονέκτημα στις
μονάδες που μένουν μέσα τους. Κι ένα
καλό tip για την κατάληψη ενός
Blockhouse: Συνδυάστε με έξυπνο τρό-
14
PC Master Gold