COMPUTER ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ
113
τε να χρησιμοποιήσετε για να
παίξετε. Μόλις τελειώσει, μπο-
ρείτε να το δοκιμάσετε.
ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ
Οι λειτουργίες και τα εργα-
λεία που διαθέτει το FPS
Creator είναι πολυάριθμα και,
φυσικά, δεν μπορούν να ανα-
λυθούν στο πλαίσιο μίας πα-
ρουσίασης.
Επιγραμματικά μόνο θα ανα-
φέρουμε εργαλεία, όπως οι
πόρτες που μπορούν να ανοί-
γουν αυτόματα με κλειδιά που
τοποθετείτε σε όποια σημεία
θέλετε, από μακριά ή με διακό-
πτες που κρύβετε σε όποιο ση-
μείο του χώρου σας επιθυμεί-
τε. Επίσης, είναι διαθέσιμοι
διάφοροι φωτισμοί που δίνουν
ατμόσφαιρα, ζώνες όπου ο
παίκτης σας κερδίζει ή χάνει
ενέργεια, ασανσέρ που ενώ-
νουν διάφορα επίπεδα και πολ-
λά άλλα.
Κυρίως, όμως, αξίζει να ανα-
φέρουμε τις άπειρες δυνατό-
τητες που δίνει η εφαρμογή
ώστε να επεξεργαστείτε τις
ιδιότητες κάθε αντικειμένου ή
χαρακτήρα. Οι δυνατότητες εί-
ναι ουσιαστικά απεριόριστες.
Αν διαθέτετε φαντασία και με-
ράκι, μπορείτε να δημιουργή-
σετε παιχνίδια πολύπλοκα, με
γρίφους και μυστήριο χρησιμο-
ποιώντας μόνο τα δωρεάν ερ-
γαλεία που σας παρέχει το
FPS Creator. Το παιχνίδι που
δημιουργήσατε, είστε ελεύθε-
ροι να το μοιράσετε ή ακόμη
και να το πουλήσετε, αφού σας
ανήκει εξολοκλήρου.
CΓO
FPS CREATOR FREE
ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΑ ΚΑΙ ΑΛΛΗΛΕΠΙΔΡΑΣΗ
1
Έχοντας επιλέξει ένα αντικείμενο από τη βιβλιοθήκη,
κάνουμε διπλό κλικ για να το πάρουμε και με ένα κλικ το
τοποθετούμε στη θέση που θέλουμε. Το πράσινο περίγραμμα
υποδεικνύει ότι το συγκεκριμένο αντικείμενο είναι δυναμικό,
δηλαδή ο παίκτης μπορεί να αλληλεπιδράσει μαζί του.
2
Συνεχίζουμε εισάγοντας περισσότερα αντικείμενα, αλλά και
χαρακτήρες με τον ίδιο τρόπο. Στην προκειμένη περίπτωση
εισάγουμε ένα... πτώμα. Το κόκκινο περίγραμμα υποδηλώνει
ότι το αντικείμενο είναι στατικό, δηλαδή απλώς υπάρχει στο χώρο.
3
Το πράσινο βέλος υποδηλώνει το σημείο εκκίνησης του
παίκτη, καθώς και προς τα πού θα κοιτά, ενώ το πορτοκαλί
βέλος υποδηλώνει ένα checkpoint. Μπορούμε να
τοποθετήσουμε όσα θέλουμε μέσα στο χώρο όπου κινείται ο
παίκτης.
4
Πατώντας το κουμπί Test Level (το δεύτερο από το τέλος της
μπάρας εργαλείων) ξεκινά το rendering και μπορούμε να
παίξουμε κανονικά σε πλήρη οθόνη. Δυστυχώς, στη δωρεάν
έκδοση δεν μπορούμε να δημιουργήσουμε εκτελέσιμα αρχεία κι
έτσι τα παιχνίδια μας θα παίζουν μόνο μέσα από το πρόγραμμα.
Ακόμα κι έτσι όμως τα αποτελέσματα είναι εντυπωσιακά.