Page 112 - Computer Για Όλους τ. 346

COMPUTER ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ
112
τελούν οι χαρακτήρες. Οι χα-
ρακτήρες εισάγονται ακριβώς
με την ίδια λογική που περι-
γράψαμε για τα στατικά αντι-
κείμενα. Η μόνη διαφορά είναι
ότι φωτίζονται με πράσινο
χρώμα.
ΞΕΚΙΝΩΝΤΑΣ
Πριν ξεκινήσετε το πρώτο
παιχνίδι σας, πρέπει να ορίσε-
τε το σημείο εκκίνησης από το
οποίο θα ξεκινάει ο παίκτης
σας. Επιλέξτε, λοιπόν, την καρ-
τέλα Markers από τη βιβλιοθή-
κη κι έπειτα το εικονίδιο Player
Start. Τοποθετήστε το στο ση-
μείο του χώρου απ’ όπου θα
ξεκινάει ο παίκτης σας. Κάντε
δεξί κλικ επάνω του για να εμ-
φανίσετε τις ιδιότητές του στην
περιοχή της βιβλιοθήκης. Εκεί
μπορείτε να ορίσετε αν ο παί-
κτης σας θα ξεκινάει έχοντας
όπλο ή όχι, πόσα πυρομαχικά
θα διαθέτει στην αρχή, πόσες
ζωές θα έχει, με πόση ταχύτη-
τα θα κινείται και ποιο σετ
ήχων θα τον συνοδεύει. Χρησι-
μοποιώντας όλα τα παραπάνω,
δοκιμάστε να δημιουργήσετε
κάτι πολύ απλό για αρχή, για
παράδειγμα, έναν χώρο στον
οποίο θα βρίσκεται ένα τραπέζι
κι ένας εχθρικός χαρακτήρας.
Δώστε στο δικό σας χαρακτή-
ρα ένα όπλο και μία ποσότητα
πυρομαχικών και αφού αποθη-
κεύσετε τη δημιουργία σας,
επιλέξτε το εικονίδιο Test Level
από την μπάρα των εργαλείων.
Το FPS Creator θα ξεκινήσει τη
δημιουργία του παιχνιδιού εμ-
φανίζοντας ένα μήνυμα σχετι-
κά με τα πλήκτρα που μπορεί-
H O W T O S O F T W A R E G U I D E
ΣΤΗΝ ΠΡΑΞΗ
1
Εχουμε δημιουργήσει τον αρχικό χώρο μας. Παρατηρήστε ότι,
γύρω από το δείκτη του ποντικιού. υπάρχει μία περιοχή που
μας δείχνει το χώρο όπως είναι στο εσωτερικό του.
Με [Ctrl]+ροδέλα ποντικιού μεγαλώνουμε/μικραίνουμε την
περιοχή αυτή.
2
Με το εργαλείο Paint Only Segment Walls, εισάγουμε
εσωτερικούς τοίχους ώστε να γίνει ο χώρος μας πιο
πολύπλοκος.
3
Για να εισάγετε ένα αντικείμενο ή έναν χαρακτήρα μέσα στο
χώρο που έχετε δημιουργήσει, θα πρέπει να πάτε στην
καρτέλα Entities (οντότητες) από την μπάρα της βιβλιοθήκης
και να πατήστε το add new entity. Θα εμφανιστεί η βιβλιοθήκη των
οντοτήτων σε δενδροειδή διάταξη. Υπάρχουν έτοιμες κατηγορίες:
γενικά, επιστημονική φαντασία και Β’ Παγκόσμιος Πόλεμος.
4
Πηγαίνουμε στην κατηγορία και πατάμε το furniturea και
furniture για να εισαγάγουμε έπιπλα, αντικείμενα κ.λπ. Στο
scenery υπάρχουν πόρτες, παράθυρα, συστήματα
τηλεμεταφοράς και άλλα χρήσιμα σε ένα παιχνίδι επιστημονικής
φαντασίας.