Food Service τ. 134

65 σας ώστε να συμβαδίζετε με το επίπεδο της ζήτη- σης, αλλά και τις ισχύουσες συνθήκες σε τοπικό επίπεδο. Στόχος; Να βρείτε τη βέλτιστη ελαστικό- τητα σε επίπεδο τιμών! Κατ’ αυτόν τον τρόπο θα έχετε πετύχει την εφαρμογή τιμολογιακής πολιτικής με βάση τη ζή- τηση εκ μέρους των πελατών σας και θα ενισχύ- σετε τις πωλήσεις σας. 4 Προχωρήστε σε εξορθολογισμό των λει- τουργιών σας! Σήμερα, είναι περισσότερο αναγκαίο από ποτέ, οι ιδιοκτήτες (ή οι managers μιας επιχείρη- σης εστίασης) να αναζητούν διαρκώς τρόπους με τους οποίους θα καταφέρουν να εξορθολο- γήσουν τον τρόπο της λειτουργίας της επιχείρη- σης δίνοντας βαρύτητα στην αποτελεσματικότερη βελτίωση κάθε πτυχής και τομέα. Για παράδειγμα, στην αποθήκη, στη διαχείρι- ση των υλικών, στους χρόνους προετοιμασίας και παραγωγής, στη μορφή και στη λογική της παραγγελειοληψίας, στην αξιολόγηση των προ- μηθευτών, στην ανανέωση ή μεταβολή του υφι- στάμενου εξοπλισμού κ.ο.κ. Είτε είστε στη θέση του ιδιοκτήτη είτε στη θέση του manager, πάντοτε θα πρέπει να έχετε κατά νου την επίτευξη της «ευφυούς» λειτουργίας, αλλά και της μεγαλύτερης (και πιο κερδοφόρας, φυσικά) απόδοσης! Επανεξετάστε τη δομή της ομάδας σας και δι- ασφαλίστε πως η επιχείρησή σας «αντιλαμβά- νεται» και αξιολογεί σωστά τόσο τα μηνύματα της αγοράς όσο και αυτά των πελατών! Επιπρο- σθέτως, μη διστάσετε να κρίνετε δημιουργικά τις «παραδοσιακές» τυποποιημένες διαδικασίες λειτουργίας. Προχωρήστε σε αλλαγές ή βελτιώ- σεις με βάση τις προσωποποιημένες ανάγκες της επιχείρησής σας, επ’ ωφελεία της ίδιας αλλά και των πελατών σας. Θα πρέπει να έχετε κατά νου πως η συνολική σας παρέμβαση σε επιμέρους διαδικασίες έχει σημασία μόνο όταν φέρνει ισορροπία, χωρίς αρνητικό αντίκτυπο στην εμπειρία που βιώνει ο τελικός πελάτης. Η αλήθεια είναι πως μπορεί να μην αποτελεί την πλέον… γοητευτική σκέψη, ωστόσο η τακτική και συνεχής εστίαση στην επίτευξη του κέρδους, μπορεί να αποτελέσει τη διαφορά μεταξύ του… παραδείσου και της κόλασης σε ό,τι αφορά τη συνέχιση της λειτουργίας της επιχείρησής σας σε μια έντονα μεταβαλλόμενη αγορά! 5 Μη διαστρεβλώνετε την κοινή λογική! Last but not least… όπως ισχυρίζονται και οι Αμερικανοί, το ένστικτο και η κοινή λο- γική αποτελούν αποδεδειγμένα «εργαλεία» και «όπλα» στη συνολικότερη προσπάθειά σας. Συ- γκεκριμένα πρέπει: • να ενισχύσετε την αποτελεσματικότητα της επι- χείρησής σας, • να βελτιώσετε αστοχίες ή δυσλειτουργίες, • να βρείτε σύγχρονους τρόπους ικανοποίησης των «θέλω» των πελατών και των απαιτήσεων της εποχής, • να «ακούτε» και να ακολουθείτε τα κελεύσματα της αγοράς, • να ενδυναμώσετε τις εσωτερικές δομές της ίδιας σας της επιχείρησης. Προτεραιότητά σας είναι εξάλλου ο πελάτης σας να απολαμβάνει ακόμη καλύτερες υπηρεσί- ες, που πλαισιώνονται από βέλτιστα προϊόντα και πάντοτε στην κατάλληλη τιμή! < ‘ ‘ Πρωτίστως θα πρέπει να γνωρίζετε το κοινό στο οποίο απευθύνεστε και τον λόγο για τον οποίο αυτό προτιμά την επιχείρησή σας. FOOD FOR THOUGHT

RkJQdWJsaXNoZXIy Mjg5NDY=