Food Service τ. 135

40 ΑΦΙΕΡΩΜΑ O καφές δεν είναι ένα τυχαίο ρόφημα, καθώς κρύβει πίσω του πολλά χρόνια ιστορίας, διαφορετικές γεύσεις, μείγματα και ποικιλίες, που κάνουν το κάθε φλιτζάνι μοναδικό! Χρειάζονται γνώσεις, σωστή τεχνική και εξαιρετικά καλό προμηθευτή για να πετύχει ο επαγγελματίας της εστίασης το γευστικότερο και ποιοτικότερο αποτέλεσμα για τους πελάτες του. Το ρόφημα των ροφημάτων έχει την τιμητική του σε αυτό το τεύχος του «Food Service»! Από τη Στέλλα Αυγουστάκη Καφές, το ρόφημα του Έλληνα Σ υγκεκριμένα, θα πρέπει να είναι συ- νεχώς ενημερωμένος για τις τάσεις του καφέ διεθνώς και να μη θεωρεί απλό και υποδεέστερο το συγκεκρι- μένο ρόφημα έναντι των άλλων, ενώ αξίζει να αναφέρουμε ότι η εμπιστοσύνη των πελατών προς την επιχείρηση χρίζεται σταδιακά και μέσα από απλά πράγματα που κάνουν τη διαφορά. Χαρακτηριστικό είναι ότι κάθε μέρα υπο- λογίζεται ότι καταναλώνονται πάνω από 500 εκατομμύρια φλιτζάνια καφέ. Άρα δεν μιλάμε για ένα απλό ρόφημα. Οι τάσεις στην προσφορά και κατανάλωση του καφέ στους χώρους της μαζικής εστίασης εστιάζονται στις προσδοκίες που έχουν οι καταναλωτές. Πιο αναλυτικά, οι προσδοκίες των καταναλωτών για καλύτερη ποιότητα καφέ στρέφουν το ενδιαφέρον τους σε καταστήματα microroasting, τα οποία βασίζονται στη φιλοσοφία του φρεσκοκαβουρδισμένου καφέ. Διαφορετικής προέλευσης estate coffees από φάρμες που σέβονται τους κανόνες βιω- σιμότητας, διαφορετικοί μέθοδοι παρασκευής, συνεχής εκπαίδευση και γνώση για το προϊόν συνθέτουν τις τάσεις της προσφοράς και κατα- νάλωσης του καφέ στον χώρο εστίασης.

RkJQdWJsaXNoZXIy Mjg5NDY=