Food Service τ. 135

Τ ην παρουσία αυτή οι επιχειρήσεις φροντίζουν να καλλιεργούν σε καθημερινή βάση και, καθώς αυτή εξελίσσεται σε πολλαπλά μέτω- πα με πολλές εκφάνσεις, το κύριο ερώτημα που προκύπτει είναι εάν το περιεχόμενο δημιουργεί πόθο, ενθουσιασμό και σε απώτερο βαθμό αγάπη στους επισκέπτες. Αλήθεια, πόσο… σκληρά «δουλεύει» η διαδι- κτυακή παρουσία της επιχείρησής σας; Σίγουρα δεν είναι η πρώτη φορά που ακούτε την έκφραση «ποτέ δεν είναι αρκετό…», που συμπληρώνεται από μια –πραγματικά– ευρεία γκάμα εννοιών, πραγμάτων, υπηρεσιών, αξιών, συμπεριφορών κ.ά. Βέβαια, στην περίπτωσή μας, η σωστή διατύπωση είναι: «Ποτέ δεν είναι αρκετό η επιχείρησή σας να διαθέτει απλά και μόνο ένα website». Κάτι το οποίο είναι απολύτως λογικό, καθώς θα πρέπει να αντιμετωπίζετε τη διαδικτυ- ακή σας παρουσία ως το αναγκαίο ψηφιακό «πα- ράθυρο» στον κλάδο που υπηρετείτε. Μάλιστα, οι επιμέρους πτυχές –ανεξαρτήτως μεγέθους, βαρύτητας, πολυπλοκότητας ή σημα- σίας– που απαρτίζουν την επιχείρησή σας πρέπει MARKETING Ποια βήματα θα ενισχύσουν την αποτελεσματικότητά του Η δυναμική, ο βαθμός διείσδυσης και επίδρασης, η αμεσότητα, η αποτελεσματικότητα, η ευελιξία, η «φρεσκάδα» και μια σειρά από αντίστοιχης λογικής παράγοντες και χαρακτηριστικά διακρίνουν την πάσης φύσεως διαδικτυακή παρουσία (website, social media κ.ά.) των σύγχρονων επιχειρήσεων. 46 «Γεννά» κέρδη το website σας;

RkJQdWJsaXNoZXIy Mjg5NDY=