Food Service τ. 135

όλες μαζί να αποτελούν τμήματα ενός «παζλ» που δεν είναι άλλο από τη συνολικότερη παρου- σία και δραστηριοποίησή σας σε μια αγορά! Έτσι, λοιπόν, η πινακίδα που βρίσκεται έξω από το κατάστημά σας, τα social media της επιχείρησης, το website, το μενού, το διαφημιστικό υλικό, τα πάντα θα πρέπει να διακρίνονται από συνοχή και ομοιομορφία. Είναι σημαντικό να ακολουθείτε μια λογική αλληλουχία που αυτομάτως θα συν- δέει νοητά τον χρήστη-πελάτη με την επιχείρησή σας, καθώς αυτή θα είναι αναγνωρίσιμη ακόμη και από την παραμικρή λεπτομέρεια. Κι αυτό, δίχως καν ο ενδιαφερόμενος να χρειάζεται να ανακαλέσει το brand name της επιχείρησης! Μη φοβηθείτε να «μοιράσετε» απλόχερα το αίσθημα του ενθουσιασμού! Προκειμένου να κεντρίσετε το ενδιαφέρον των πελατών σας, χρήσιμο θα ήταν να μοιράζεστε μα- ζί τους χρήσιμα νέα, κριτικές και reviews, καθώς επίσης και ενημερωτικό υλικό για κάποια εκδή- λωση ή προϊόν που θα τους ενθουσιάσει! Ιδιαίτερα χρήσιμο και αναζωογονητικό είναι να ανανεώνετε συχνά και να εναλλάσσετε το περιε- χόμενο, τους τίτλους, τις ιστορίες, τις συμβουλές που παραθέτετε κ.λπ . Η λογική «ανέβασα κάτι πριν από λίγο καιρό, τι άλλο να βάλω;» βρίσκε- ται εκτός πλάνου και συζήτησης. Για παράδειγμα, το λανσάρισμα καινούργιων μενού, η προσθήκη νέων προϊόντων (που εν- δεχομένως να γεννούν ξεχωριστή έμπνευση), η διοργάνωση events κ.λπ . αποτελούν πρώτης τάξεως ευκαιρία για τη δημιουργία περιεχομένου. Το κατάλληλο περιεχόμενο οδηγεί στο αίσθη- μα του ενθουσιασμού, αλλά και επιθυμίας ταυ- τόχρονα, ωθώντας ουσιαστικά τους πελάτες να «ερωτευτούν» την επιχείρησή σας, το περιεχό- μενό της, τις υπηρεσίες και τα προϊόντα που προ- σφέρει, αλλά και το σύνολο της παρουσίας σας στην αγορά. Επίσης, είναι «παγίδα» να πιστεύετε πως οι σημερινοί απαιτητικοί πελάτες επιδιώκουν να απολαύσουν αυτό που όλοι θέλουν, αλλά δεν μπορούν! Οπότε, αναλογιστείτε εάν υπάρχει η δυνατότητα να παρέχετε αποκλειστικές προσφο- ρές ή προϊόντα, προκειμένου το σύνολο της πε- λατειακής σας βάσης να νιώθει ενθουσιασμό και να απευθύνετε σε εσάς για τη μοναδικότητα που προσφέρετε! «Επενδύστε» στον ρομαντισμό! Μπορεί ο κλάδος της μαζικής εστίασης να μην έχει –φαινομενικά– άμεση σχέση με τον ρομα- ντισμό, ωστόσο αν μη τι άλλο πρόκειται για μια συνθήκη που χαρακτηρίζει πολλές κουζίνες, αρ- κετά μενού και πολλούς σεφ. Όσο υλιστικό κι αν ακούγεται, τα δώρα μπο- ρούν να συμβάλλουν στην εκδήλωση και στην εμπέδωση των συναισθημάτων αγάπης. Δώστε στους πελάτες σας αναλυτικές συνταγές φαγητών ή ποτών, θεματικές λίστες αναπαραγωγής σε Spotify και iTunes, φωτογραφικά άλμπουμ γεμά- τα από εκδηλώσεις, θεματικές βραδιές, εκπτωτικά κουπόνια κ.ο.κ. Στοιχεία, που δίχως άλλο θα ενισχύσουν περαι- τέρω τη σχέση σας με τους πελάτες, «παίζοντας» το χαρτί του ρομαντισμού και μιας αίσθησης ιπποτισμού. Παρέχοντας, λοιπόν, στον επισκέπτη του site σας κάτι που πραγματικά θέλει ή κάτι που χρειάζεται, τον κάνετε να νιώθει πιο άνετα και να αισθάνεται έναν μεγαλύτερο βαθμό ταύτισης με την επιχείρησή σας, κυρίως σε σχέση με τους ανταγωνιστές σας! Μη διστάσετε να εκπλήξετε τους πελάτες-χρή- στες των social media που διαθέτετε, αποστέλ- λοντάς τους λ.χ. αποκλειστικές προσκλήσεις για το λανσάρισμα νέου μενού ή την προσθήκη και- νούργιων προϊόντων. Επιπροσθέτως, φροντίστε να «χτίσετε» και να καθιερώσετε έναν ξεκάθαρο δίαυλο επικοινωνίας, ενθαρρύνοντας την πελα- τεία σας να εκφράζεται και να σας αναφέρει τους προβληματισμούς, τις σκέψεις, τις προτάσεις και φυσικά την κριτική της για καθετί που αφορά την MARKETING 47 ‘ ‘ Φροντίστε πάντοτε ό,τι υπόσχεστε να το πραγματοποιείτε, καθώς ξεπερασμένο χρονολογικά ή ψευδές περιεχόμενο μπορεί εν πρώτοις να προσελκύσει κοινό, ωστόσο αυτό θα… εξαφανιστεί μόλις διαπιστώσει την πραγματικότητα.

RkJQdWJsaXNoZXIy Mjg5NDY=