Food Service τ. 135

5 IDEAS Σήμερα γάμος γίνεται ���66 Πώς καταργούνται δημιουργικά και στην πράξη τα «σύνορα» μεταξύ δύο κατηγορι- ών ποτού; ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ Η ΓΣΕΒΕΕ ποντάρει στη διά βίου μάθηση����12 Ο Πρόεδρος της ΓΣΕΒΕΕ Γ. Καββαθάς μάς μιλά για το Κέντρο Γαστρονομίας της ΓΣΕΒΕΕ. ΡΕΠΟΡΤΑΖ It’s All Greek! ���������������14 Μια νέα πρόταση από τον Όμιλο Εστίασης της Vivartia. Έτσι (δεν) είναι εάν έτσι (απλώς) πιστεύετε… ����������� 56 Γιατί η (άσκοπη) αναφορά αναγνωρίσιμων γεύσεων μπορεί να σας εγκλωβίσει εμπορικά! FOOD FOR THOUGHT Open space, κοινωνικότητα και άνεση ���� 58 Ποιες είναι οι νέες τάσεις που αναμένεται να επικρατήσουν στο κοντινό μέλλον αναφορικά με τους εσωτερικούς χώρους στις επιχειρήσεις μαζικής εστίασης. Τα 7… θανάσιμα αμαρτήματα ενός μενού ������ 62 Με ποιον τρόπο συνδέονται τα επτά θανάσιμα αμαρτήματα με την κατασκευή του μενού σας; Ο συσχετισμός κάθε αμαρτήματος με καταστά- σεις που αφορούν το μενού σας και μπορούν να σας κοστίσουν σημαντικά σε χαμένα κέρδη. IDEAS Σήμερα γάμος γίνεται ���������� 66 Πώς καταργούνται δημιουργικά και στην πράξη τα «σύνορα» μεταξύ δύο κατηγοριών ποτού; TRENDS 5 superfoods που αξίζει να προσέξετε ������������� 70 Πέντε από τα πιο δημοφιλή και ευεργετικά προϊόντα που θα απογειώσουν τον οργανισμό σας – τα λεγόμενα superfoods. Το μέλλον των fountain drinks ���������������������������������� 72 Πολλά γράφονται τελευταία για το μέλλον των fountain drinks ή, αλλιώς, των ανθρακούχων αναψυκτικών που σερβίρονται από ειδικό μηχάνημα στα εστιατόρια. TIPS & TRICKS «Ξυπνήστε» τις πρωινές πωλήσεις σας! ������� 74 Με τις πολλαπλές ταξιδιωτικές εμπειρίες, την ένταση του ανταγωνισμού και την αλλαγή στις καταναλωτικές συνήθειες, το πρωινό έχει αρχίσει να αποκτά αυξανόμενη σημασία για τις επιχειρήσεις εστίασης. Φύκια για (γευστικές) κορδέλες… ������ 76 Η αξία «ταπεινών» συστατικών που βρίσκονται σε αφθονία στη θάλασσα! TECH Proactive προσέλκυση πελατείας!���������������������������� 78 Το TripAdvisor λάνσαρε πρόσφατα τα TripAdvisor Ads, μέσω των οποίων στοχεύει σε πελατεία επιχειρήσεων εστίασης, στην οποία απευθύνεται μέσω sponsored τοποθετήσεων. ΧΥΤΡΑ �������������������������������� 80 STATS ��������������������������������� 82 ΑΦΙΕΡΩΜΑ Καφές, το ρόφημα του Έλληνα Ο καφές δεν είναι τυχαίο ρόφημα, καθώς χρειάζονται γνώσεις, σωστή τεχνική και εξαιρετικά καλό προμηθευτή για να πετύχετε το γευστικότερο αποτέλεσμα για τους πελάτες σας. 62 40 FOOD FOR THOUGHT Τα 7… θανάσιμα αμαρτήματα ενός μενού Με ποιον τρόπο συνδέονται τα επτά θα- νάσιμα αμαρτήματα με την κατασκευή του μενού σας; Ο συσχετισμός κάθε αμαρτήματος με καταστάσεις που αφο- ρούν το μενού σας και μπορούν να σας κοστίσουν σημαντικά σε χαμένα κέρδη.

RkJQdWJsaXNoZXIy Mjg5NDY=