Food Service τ. 135

52 Δ ίχως αμφιβολία, οι χώροι των εστιατορί- ων εξαιτίας της μαζικότητας και της δια- φορετικότητας των πελατών που συγκε- ντρώνουν, της έντασης, των αυξημένων απαιτήσεων για εξυπηρέτηση «εδώ και τώρα», των ενισχυμένων επίπεδων θορύβου και φασαρίας εκ μέρους των πελατών, συχνά-πυκνά μετατρέπονται σε πεδίο αντιπαράθεσης. Το αποτέλεσμα είναι τα πράγματα να ξεφεύ- γουν από το συνηθισμένο πολιτισμένο πλαίσιο, γεγονός που αναγκάζει τους ιδιοκτήτες και τους managers να έρχονται αντιμέτωποι με περίπλοκες και περίεργες καταστάσεις. Το πιο άβολο είναι ότι τις περισσότερες φορές αυτό γίνεται μπροστά στα μάτια ενός ευρύτατου πλήθους πελατών με αποτέλεσμα να απαιτούνται λεπτοί χειρισμοί και αναγκαίες προσαρμογές στην αντιμετώπισή τους. Φασαρία… γιοκ! Συχνό είναι το φαινόμενο κάποιες παρέες πε- λατών να συνομιλούν έντονα ή να υπάρχουν μικρά παιδιά τα οποία φωνάζουν, κλαίνε διαρ- κώς και τρέχουν συνεχώς γύρω από τα τραπέζια και στους ευρύτερους χώρους του εστιατορίου. Τα παραπάνω είναι αρκετά για να χαλάσουν το κέφι και το γεύμα των υπόλοιπων θαμώνων του OPERATIONS Πώς θα αντιμετωπίσετε αποδοτικά οριακές καταστάσεις Η ΨΥΧΡΑΙΜΙΑ ΚΑΙ Η ΟΡΓΑΝΩΣΗ... ΣΩΖΟΥΝ! Οι οριακές καταστάσεις σε ένα εστιατόριο μπορούν να εμφανιστούν σε διαφορετικές στιγμές ή με ποικίλες μορφές μέσα στην καθημερινή του λειτουργία. Από παιδιά που στριγγλίζουν τρέχοντας ανάμεσα στα τραπέζια, ενήλικες που μιλάνε δυνατά, κινητά τηλέφωνα που κουδουνίζουν διαρκώς, μέχρι αγενείς, επιθετικούς όσο και ανυπόμονους πελάτες. Αλήθεια, με ποιον τρόπο θα καταφέρετε να τους αντιμετωπίσετε αποτελεσματικά, διαχειριζόμενοι την κατάσταση με ευγένεια και δίχως να τους θίξετε;

RkJQdWJsaXNoZXIy Mjg5NDY=