Food Service τ. 135

εστιατορίου σας. Αλήθεια, έχετε αναλογιστεί πώς μπορείτε να αντιμετωπίσετε αποτελεσματικά αυ- τού του είδους τα φαινόμενα, δίχως ωστόσο να κινδυνεύσετε να σας χαρακτηρίσουν με αρνητικό τρόπο; Η κυρίαρχη λογική γύρω από την οποία θα πρέπει να κινείται η κάθε σας αντίδραση δεν είναι άλλη από τη διασφάλιση μιας άρτιας εμπειρίας για όλους τους πελάτες που επισκέπτονται το εστιατόριό σας, με την ταυτόχρονη επίτευξη υψη- λού επιπέδου εξυπηρέτησης. Ξεκινώντας από αυτές τις αρχές, έχετε να επι- λέξετε μεταξύ του να δυσαρεστήσετε ή όχι κά- ποιους που εμφανώς ταράσσουν την ατμόσφαιρα στο εστιατόριό σας, ενοχλώντας τους υπόλοιπους πελάτες, που μακροπρόθεσμα κινδυνεύετε να χάσετε. Μπορείτε ωστόσο να αντιδράσετε με δια- κριτικότητα και τακτ, δίχως όμως να αφήνετε περι- θώρια για τυχόν παρερμηνείες ή δεύτερες σκέψεις σχετικά με τις προθέσεις σας. Σε αυτή την περίπτωση, οφείλετε να επισημάνε- τε και να προτάξετε το κοινό καλό, την ενόχληση που νιώθει το υπόλοιπο πελατειακό κοινό, ενώ χρήσιμη μπορεί να αποδειχτεί και η ήπια λογική νουθεσίας. Πάντοτε με μέτρο, ευγένεια και χαμό- γελο. Η πρόληψη είναι προτιμότερη από την καταστολή Μάλιστα, έχει αποδειχτεί σε αντίστοιχες περιπτώ- σεις πως η αντιμετώπιση τέτοιων περιστατικών εί- ναι σαφώς ευκολότερη στην αρχή της εμφάνισής τους και πριν τα πράγματα εκτραχυνθούν. Δεν θέλετε να «μπουν δυναμικά στο παιχνίδι» άλλοι πελάτες κάνοντας παρατηρήσεις ή προβαίνοντας σε αιχμηρές επικρίσεις, καθώς τότε τα πράγματα κινδυνεύουν να εκτροχιαστούν, κάνοντας τη δική σας παρέμβαση να κινείται σε οριακά επίπεδα. Αυτός ο κίνδυνος πάντα καραδοκεί, αλλά θα πρέπει να δείξετε ότι έχετε τον έλεγχο. Να είστε σίγουροι πως οι άμεσα «θιγόμενοι» θα το λά- βουν ευκολότερα υπόψη τους, περιορίζοντας τις… θορυβώδεις διαθέσεις τους. Προσπαθήστε να λειτουργείτε προληπτικά, μά- θετε να κινείστε διαρκώς στους χώρους της σάλας του εστιατορίου σας έχοντας τις… κεραίες σας «ανοικτές», ώστε να αντιλαμβάνεστε τι συμβαίνει, να συλλαμβάνετε τυχόν ζητήματα που πλανώνται στην ατμόσφαιρα και να είστε σε θέση να ανταπο- κριθείτε άμεσα και με διπλωματία σε οποιαδήπο- τε ανάγκη παραστεί. Καθώς ζούμε στην εποχή της ταχύτητας, του internet και των social media, είναι κάτι παραπά- OPERATIONS 53 ‘ ‘ Η κυρίαρχη λογική γύρω από την οποία θα πρέπει να κινείται η κάθε σας αντίδραση δεν είναι άλλη από τη διασφάλιση μιας άρτιας εμπειρίας για όλους τους πελάτες που επισκέπτονται το εστιατόριό σας, με την ταυτόχρονη επίτευξη υψηλού επιπέδου εξυπηρέτησης.

RkJQdWJsaXNoZXIy Mjg5NDY=