Food Service τ. 143

36 trends Η Ένωση των Εστιατορίων του Τέξας και το Πανεπιστήμιο του Dallas, το εκ- παιδευτικό όργανο που ανέπτυξε την εκπαιδευτική συνιστώσα της πρωτοβου- λίας, δήλωσαν ότι σκοπεύουν να αναζη- τήσουν πρόσθετες επιχορηγήσεις, προ- κειμένου να διασφαλίσουν ότι μπορούν να συμμετάσχει στην όλη διαδικασία το σύνολο των εστιατορίων της Πολιτείας. Όσο για το εκπαιδευτικό κομμάτι της διαδικασίας πιστοποίησης, απαιτεί από τους υπαλλήλους των χώρων μαζικής εστίασης που εμπλέκονται σε πρωτό- κολλα ασφαλείας να παρακολουθήσουν πέντε εκπαιδευτικά σεμινάρια. Στα εν λόγω μέλη του προσωπικού δύναται να περιλαμβάνονται από διευ- θυντές κι εργαζόμενοι που ασχολούνται με την παραλαβή και την παράδοση, σερβιτόροι κι υπάλληλοι κουζίνας, μέχρι και μέλη που είναι επιφορτισμένα με το καθάρισμα. Τουλάχιστον πέντε εργαζό- μενοι από κάθε εστιατόριο θα πρέπει να παρακολουθήσουν τη σχετική εκπαιδευ- τική διαδικασία. Εκτός από την επαλήθευση της συμ- μόρφωσης, μέσω αιφνιδιαστικών επι- σκέψεων, θα μπορούν να παρεμβαίνουν άμεσα στην όλη διαδικασία και οι κα- ταναλωτές, επαληθεύοντας με τη σει- ρά τους τον βαθμό συμμόρφωσης ενός εστιατορίου με τα πρότυπα ασφαλείας που οφείλει ακολουθεί. Με ποιο τρόπο; Με τη χρήση μιας εφαρμογής, οι πελάτες θα είναι σε θέση να στείλουν μήνυμα κειμένου «ΑΣΦΑ- ΛΗΣ», προκειμένου να δείξουν ότι βρή- καν μια εγκατάσταση σύμφωνη με τις συνιστώμενες πρακτικές ασφαλείας! Από την πλευρά τους, τα μέλη που θα είναι επιφορτισμένα με τη διαδικασία του ελέγχου της χρηστής εφαρμογής των όσων ορίζονται από την πιστοποί- ηση θα προσπαθούν να καλύψουν μια σειρά από must do λεπτομέρειες και παράλληλα να παρέχουν διορθωτικές οδηγίες, στην περίπτωση που διαπιστώ- νουν ότι ένα εστιατόριο δεν κάνει ό,τι οφείλει, ώστε να προστατεύει τους επι- σκέπτες του. Η TRA διατύπωσε με ξεκάθαρο τρόπο τις βέλτιστες πρακτικές που πρέπει να ακολουθούν οι ιδιοκτήτες εστιατορί- ων, οι υπάλληλοι κι οι επισκέπτες τους, ώστε να διασφαλίσουν την ασφάλεια όλων των εμπλεκόμενων πλευρών. Τα εστιατόρια που δεσμεύτηκαν να ακολουθήσουν τα μέτρα μπορούν να ενημερώσουν παντοιοτρόπως και να διαβεβαιώσουν τους πελάτες ότι οι συ- στάσεις των υγειονομικών Αρχών έχουν υιοθετηθεί. Επιπλέον, θα είναι σε θέση να ενη- μερώσουν τους πελάτες σχετικά με το τι οφείλουν να κάνουν, ώστε να κρατή- σουν τους επισκέπτες και τους υπαλλή- λους ασφαλείς. «Αν μη τι άλλο, το ολοκληρωμένο πρό- γραμμα επιτρέπει τόσο στους ιδιοκτήτες εστιατορίων όσο και στο προσωπικό τους να αποδείξουν στο καταναλωτικό κοινό και τους πελάτες τους ότι έχουν κάνει οτι- δήποτε είναι δυνατόν, προκειμένου να δε- χτούν με ασφάλεια τους επισκέπτες στους χώρους των εστιατορίων τους. Πρόκειται για μια μεγάλη νίκη για τη βιομηχανία μας, συνολικότερα, και μέσω των δράσεών μας αποσκοπούμε στο να συνεχίσουμε να κτί- ζουμε δεσμούς εμπιστοσύνης μεταξύ κατα- ναλωτών κι εστιατορίων» , ανέφερε χαρα- κτηριστικά η κυρία Emily Knight, διευθύ- νουσα σύμβουλος της TRA. <

RkJQdWJsaXNoZXIy Mjg5NDY=