Food Service τ. 147

42 OPERATIONS Τους έχουμε συναντήσει κάποια στιγμή σε ένα τραπέζι, κατά την έξοδό μας σε ένα εστιατόριο. Στο δικό μας, στο διπλανό, σε κάποιο κοντινό. Ο λόγος για ορισμένους πελάτες που θεωρούν ότι δικαιωματικά τους αναλογεί καλύτερη και ταχύτερη εξυπηρέτηση από τους υπόλοιπους. Που αγνοούν τον άνθρωπο που στέκεται φορτωμένος με πιάτα από πάνω τους ή που του μιλούν απαξιωτικά. Που αγνοούν τους κανόνες και κανονισμούς που έχουν οριστεί από μία επιχείρηση με σκοπό την εύρυθμη λειτουργία της. Της δρ. Ηλιάνας Κατσαρίδου, διδάκτορος Marketing University of Strathclyde, Scotland - Expert in Service Excellence ΈΝΑ ΕΡΏΤΗΜΑ ΠΟΥ ΑΝΑΖΗΤΆ ΑΠΆΝΤΗΣΗ… Ο ΠΕΛΆΤΗΣ ΈΧΕΙ ΠΆΝΤΑ ΔΊΚΙΟ(;)

RkJQdWJsaXNoZXIy Mjg5NDY=