Mini Market & Μικρή Λιανική Νο 13 - page 10

ειδήσεις
10
Ο Ε.Φ.Ε.Τ. και συγκεκριμένα η Περιφε-
ρειακή Διεύθυνση Δυτικής Ελλάδας,
στo πλαίσιο προγράμματος ασφάλειας
και ποιότητας τροφίμων για το έτος
2017, ως προς τις αλλεργιογόνες
ουσίες και ύστερα από εργαστηρια-
κούς ελέγχους που διενεργήθηκαν στο
Γενικό Χημείο του Κράτους, διαπί-
στωσε τη διακίνηση προϊόντος στο
οποίο ανιχνεύτηκε η παρουσία αλλερ-
γιογόνου ουσίας (γλουτένη, πρωτεΐνη
δημητριακών), η οποία δεν δηλώνεται
στην επισήμανση.
Συγκεκριμένα, πρόκειται για το προϊόν
«Μίγμα Μπαχαρικών», με την εμπο-
ρική ονομασία «ΜΑΡΙΝΑΤΑ ΓΙΑ
ΚΟΤΟΠΟΥΛΟ – COOK AT HOME», σε
συσκευασία των 100γρ., με ημερομη-
νία λήξης 07/2019 και αριθμό παρτίδας
LOT 0044154, το οποίο παρασκευάζεται
από την εταιρεία ΠΡΟΒΥΛ Α.Ε. με έδρα
στη ΒΙΠΕ Σίνδου στη Θεσσαλονίκη.
Ο Ε.Φ.Ε.Τ. ζήτησε από την εν λόγω επι-
χείρηση την άμεση ανάκληση/
απόσυρση του συνόλου της συγκεκρι-
μένης παρτίδας από την αγορά και ήδη
βρίσκονται σε εξέλιξη οι σχετικοί
έλεγχοι.
Καλούνται οι καταναλωτές, που είναι
αλλεργικοί στη γλουτένη και που
έχουν ήδη προμηθευτεί το ανωτέρω
προϊόν να μην το καταναλώσουν.
Ανάκληση μίγματος
μπαχαρικών
ΜΑΚΒΕΛ: 1ο Πανελλήνιο Συνέδριο
Αντιπροσώπων
Στη Θεσσαλονίκη πραγματοποιήθηκε, με καθολική συμμετοχή των συνεργατών της
Eurimac A.E, το 1ο Πανελλήνιο Συνέδριο Αντιπροσώπων των ζυμαρικών ΜΑΚΒΕΛ.
Οι συνεργάτες που ήρθαν από την Ορεστιάδα μέχρι τη Ρόδο, ξεναγήθηκαν στις εγκα-
ταστάσεις της Eurimac A.E. (ΒΙΠΕ Σταυροχωρίου, Κιλκίς), όπου είχαν τη δυνατότητα
να δουν από κοντά τα «μυστικά» παραγωγής της ιστορικής μάρκας ζυμαρικών.
Ακολούθησαν όλη τη διαδικασία της καθετοποιημένης παραγωγής των ζυμαρικών,
από τον μύλο έως και τις αποθήκες έτοιμου προϊόντος, με το ενδιαφέρον να συγκε-
ντρώνεται στις υπερσύγχρονες γραμμές παραγωγής, αλλά και στα συστήματα
ποιοτικού ελέγχου και ιχνηλασιμότητας των προϊόντων.
Παράλληλα, οι σύνεδροι ενημερώθηκαν από τον Διευθυντή Πωλήσεων Ελλάδος, κ.
Γιώργο Μούτσιανο, αναλυτικά, τόσο με στοιχεία που αφορούν τη μάρκα και τα νέα
προϊόντα, όσο και με στοιχεία της αγοράς για την κατηγορία των ζυμαρικών και τις
τάσεις της. Το συνέδριο περιελάμβανε, επίσης, παρουσίαση του marketing plan,
αλλά και της επικοινωνιακής στρατηγικής ΜΑΚΒΕΛ, σε βάθος τριετίας (2017-2019),
από τον κ. Δημήτρη Ζακαλκά, υπεύθυνο Εταιρικής Επικοινωνίας.
Η εκδήλωση έκλεισε με την ομιλία του προέδρου της Eurimac A.E., κ. Σταύρου Κων-
σταντινίδη, ο οποίος αφού ευχαρίστησε όλους τους συνέδρους για την παρουσία
τους, τους καλωσόρισε στην οικογένεια ΜΑΚΒΕΛ, δεσμευόμενος ότι η στήριξη των
ιστορικών ζυμαρικών στην ελληνική αγορά θα είναι συνεχής και συνεπής, με στόχο
να «καλύψει απόλυτα τις ανάγκες των καταναλωτών, που αναζητούν παλιές ελληνι-
κές διατροφικές αξίες, που έχουν κάτι διαφορετικό να δώσουν σήμερα».
Σημαντική βελτίωση παρουσίασε η καταναλωτική εμπιστοσύνη στην Ελλάδα
το τρίτο τρίμηνο του 2017. Απ’ ότι φαίνεται αυτό συνέβη χάρη στη θετική εξέ-
λιξη που είχαν τρεις δείκτες: οικονομικές, εισοδηματικές προσδοκίες και
πρόθεση αγορών. Μάλιστα, σύμφωνα με τα αποτελέσματα της έρευνας της
GfK για το Καταναλωτικό Κλίμα στην Ευρώπη το τρίτο τρίμηνο του 2017, η
Ελλάδα συνέχισε και επιτάχυνε τη βελτίωση των οικονομικών προσδοκιών
της το συγκεκριμένο τρίμηνο, φτάνοντας στις -18,1 μονάδες. Ένα επίπεδο που
είχε να καταγραφεί από τα μέσα του 2015 και είναι κατά 25,1 μονάδες υψηλό-
τερο απ’ ότι στο τέλος του 2ου τριμήνου και κατά 19,0 μονάδες υψηλότερο απ’
ότι την ίδια περίοδο πέρυσι.
Βελτίωση του καταναλωτικού κλίματος
στην Ελλάδα
1,2,3,4,5,6,7,8,9 11,12,13,14,15,16,17,18,19,20,...68
Powered by FlippingBook