Mini Market & Μικρή Λιανική Νο 13 - page 12

12
ειδήσεις
Nestlé Ελλάς:
Δεσμεύσεις
της εταιρείας
για τη διατροφή
Τα Babylino Sensitive και η Lidl Hellas, με αίσθημα ευθύνης απέναντι στις αυξανό-
μενες ανάγκες των παιδιών, στηρίζουν την Ένωση «Μαζί για το Παιδί»,
συνεισφέροντας στην κάλυψη των αναγκών σε βρεφικές πάνες για όλα τα μέλη της
Ένωσης και για όλη τη χρονιά 2018.
Ο υψηλός αριθμός πανών Babylino θα καλύψει πλήρως, για έναν χρόνο τις ανάγκες
όλων των μελών της Ένωσης «Μαζί για το Παιδί» και πιο συγκεκριμένα των: Οι
Φίλοι του Παιδιού, Οι Φίλοι της Μέριμνας, Ίδρυμα «Η Παιδική Στέγη», Ίδρυμα Κοι-
νωνικής Εργασίας «Χατζηπατέρειο»-Κ.Α.Σ.Π., Εταιρεία Προστασίας Σπαστικών,
Σωματείο «Φίλοι του Θεοτόκος», Κέντρο Ειδικών Ατόμων «Η Χαρά», Πανελλήνια
Ένωση Αγώνα κατά του Νεανικού Διαβήτη (Π.Ε.Α.Ν.Δ.) και «ΠΝΟΗ»-Φίλοι Εντατικής
Θεραπείας Παιδιού. Στόχος του προγράμματος με τίτλο «Babyδίνω» είναι η συνεχής
στήριξη των παιδιών, με πράξεις που έχουν απτά αποτελέσματα, τόσο στην προστα-
σία, όσο και στη βελτίωση της ποιότητας ζωής τους. Η ενέργεια εντάσσεται στο
συνολικό πρόγραμμα Εταιρικής Υπευθυνότητας της ΜΕΓΑ, με τίτλο «Πράξεις Φρο-
ντίδας» για την Κοινωνία.
«Babyδίνω» από τα Babylino Sensitive
Στη μεγαλύτερη και σημαντικότερη έκθεση τροφίμων και ποτών, την Summer
Fancy Food Show, που θα γίνει τον Ιούνιο του 2018 στη Νέα Υόρκη, τιμώμενη
χώρα θα είναι η Ελλάδα.
Η εξέλιξη αυτή σημειώθηκε στο πλαίσιο των προσπαθειών που καταβάλλει το
Enterprise Greece, με στόχο την ενίσχυση της παρουσίας της Ελλάδας σε διε-
θνείς αγορές και της αύξησης της αναγνωρισιμότητας του αγροτοδιατροφικού
τομέα, καθώς και της σταθερής στρατηγικής του για την αύξηση των εξαγωγών
και την προσέλκυση επενδύσεων.
Η διεθνής έκθεση Summer Fancy Food Show, είναι μια ετήσια επαγγελματική
έκθεση που διοργανώνεται στη Νέα Υόρκη από τον σύνδεσμο Specialty Food
Association, στον οποίο συμμετέχουν πάνω από 3.000 μέλη. Θεωρείται ως η
μεγαλύτερη εκθεσιακή εκδήλωση τροφίμων και ποτών της Βορείου Αμερικής
και αποτελεί ένα επιχειρηματικό γεγονός που προσελκύει τους σημαντικότε-
ρους εκπροσώπους από τον χώρο της λιανικής, της τροφοδοσίας, της
χονδρικής, της διανομής, της μαζικής εστίασης και της βιομηχανίας τροφίμων
και ποτών, καθώς και του Τύπου.
Summer Fancy Food Show:
Τιμώμενη χώρα η Ελλάδα
Η Nestlé Ελλάς παρουσίασε τη διαρκή
της δέσμευση για βελτίωση της δια-
τροφικής αξίας των προϊόντων της,
στο πλαίσιο εκδήλωσης που πραγμα-
τοποιήθηκε παρουσία διατροφολόγων
και δημοσιογράφων υγείας στην
Αθήνα. Πιστή στην υπόσχεσή της για
«Καλή Διατροφή, Καλύτερη Ζωή», η
εταιρεία ανέπτυξε τις 15 συγκεκριμέ-
νες δεσμεύσεις της, μέχρι το 2020,
ειδικά για το κομμάτι της διατροφής,
καθώς και τον τρόπο που αυτές ήδη
εκπληρώνονται μέσα από συγκεκρι-
μένα παραδείγματα και δράσεις στην
Ελλάδα και στον κόσμο.
Μεταξύ άλλων, η εταιρεία έχει
δεσμευτεί για λιγότερη ζάχαρη, αλάτι
και κορεσμένα λιπαρά στα προϊόντα
της, χωρίς όμως να αλλάζει η γεύση
τους. Μέσα στην τελευταία διετία
(2014-2016), η εταιρεία έχει καταφέρει
σε παγκόσμιο επίπεδο να μειώσει τη
ζάχαρη κατά 8,5%, που αντιστοιχεί σε
11.000 τόνους, το αλάτι κατά 9% (560
τόνοι) και το ποσοστό των κορεσμέ-
νων λιπαρών κατά 7,5% (1.500 τόνοι
λιγότεροι). Επιπλέον, συνεχίζοντας την
προσπάθεια για βελτιωμένη σύνθεση
των προϊόντων της, η εταιρεία προ-
χωρά σε περαιτέρω μείωση του
αλατιού κατά 10%, της ζάχαρης κατά
5% και των κορεσμένων λιπαρών
κατά 10%, με την παράλληλη πρό-
σθεση πάνω από 750 εκατ. μερίδων
λαχανικών και 300 εκατ. μερίδων
συστατικών με υψηλή περιεκτικότητα
σε φυτικές ίνες μέχρι το 2020. Τυχόν
τεχνητά χρώματα και αρώματα πρό-
κειται να αντικατασταθούν από
φυσικά, που κατά βάση αποτελούνται
από συμπυκνώματα φρούτων και
λαχανικών. Τέλος, το φοινικέλαιο θα
αφαιρεθεί από όλα τα δημητριακά
πρωινού και τα μαγειρικά προϊόντα
και θα αντικατασταθεί από άλλα
φυτικά έλαια, όπως το ηλιέλαιο.
1...,2,3,4,5,6,7,8,9,10,11 13,14,15,16,17,18,19,20,21,22,...68
Powered by FlippingBook